6 Temmuz 2006 Perşembe

Tatilinizi zehir etmeyin

Kurşunlu Şelalesi-ANTALYA

Prof.Dr.Osman Müftüoğlu'nu tanımayan yoktur.

Kendisi sağlımızı en az anamız babamız kadar düşünür.

Yumuşak ses tonu,zarif oturuşu hele alnının hemen üstünde sallandırdığı

perçemi ile kızların deyimiyle "hoş adam"dır.

Bu gün bize tatilde nelere dikkat etmemiz gerektiğini anlatmış.

Daha doğrusu "ne yaparsak tatilin içine ederiz"in listesini vermiş.

Galiba hacıya gideceklerle karıştırdı.

Listeye bir göz atın.

Artık klasiğimiz haline gelen,kafayı çekip "öpiim abi" demek bile
yasak.Kısaca,"kıçında testi kırığı var gibi kıpır kıpır etme.Adam gibi
otur oturdu
ğun yerde"diyor.

...

Benim tavsiyem;

Hocanın tavsiyelerini tatile çıkmadan önce yapın.

Uyuyun,dinlenin.Enerji toplayın..

Çünkü tatil,kılları,tüyleri,tırnakları çıkarıp dolunayı beklemeden
kurt adam olma zamanı.

Bol bol egzersiz yapın,ağırlık çalışması yaparak kondüsyon ve da-
yanıklılığınızı arttırın.O zaman iki tek atınca yerlerde sürünmezsi-
niz.İçmeden önce mutlaka 500 ila 600 kalori alın.Bu insana direnç
verir daha fazla
içebilmenize imkan sağlar.

Bu da klasiktir ama işe yarar.İçmeye başlamadan bir çay kaşığı
zeytinyağı için.

Bu, araba motorunda pistonların yağlanması gibi bir şeydir.

Gıcırtıyı keser.

Eğer bunları yaptıysanız,erkeklerin tabiriyle artık "güzelleşmeye"
hazırsınız demektir.

Şunu bir kenara yazın."TOK KARINLA YAPILAN HİÇ BİR ŞEY ZEVK
VERMEZ.
PERFORMANSI DÜŞÜRÜR."

O yüzden güzelleşme çalışmalarına aç karnına başlayın.

Güzelleşme ameliyesi (bkz.Osmanlıca söz.)özen ister.Sağlam bir
altyapıyı gerektirir.

Midenin bakım kremi biradır.

İşe 6-8 derece kıvamında bir bira ile başlayın.

Sabah sabah bira ite kaka gider ama yılmayın.

Biraz sonra faydalarını görmeye başlayacaksınız.

İçtikçe gözleriniz açılacak,sis perdesi kalkacak dünyayı daha güzel

görmeye başlıyacaksınız.

İki taneden fazla içip midenizi şişirmeyin.

"Sıkça sorulan sorular"dan ilki,güzelleştiğimi nasıl anlarım?

Bu söyliyeceklerim erkekler için..

Eğer,etraftan gelen geçen bayanlara daha bir özenle bakmaya

başladıysanız..

Gelen geçen her kadın bakışlarıyla sanki size fena halde "hasta"

olmuş hissi veriyorsa..

Daha doğrusu size öyle geliyorsa..Şortun altından..

Şortunuzun kıçınızdan kayıp,göğüs dekoltesi gibi "kıç dekoltesi"

yaptığının farkına varmayıp "abi karı bana hasta oldu" geyiği

yapıyorsanız,

Burada bir parantez açayım.Bu tiplerin bir de ayağına göre hem

küçük hem de çok yakışırmış gibi parmak arası giyen modelleri var.

Çoğunluğunun baş parmağının tırnağı orta halli villa arsası kıvamındadır.

Terlik küçük olduğundan parmaklar öncü birlik gibi önden gider.Sü -
rekli zemin kontrolü yapar vaziyettedir.

Valla içim kıyıldı.Allahım sen aklıma mukayyet ol..Amin..

Neyse..Kıymetli arkadaşlarımızda bu belirtiler varsa,

İşlem tamam demektir.

Burası bayanlar için..

Pekii.."Güzelleşeni ben nerden anlarım?" diyorsanız..

Biliyorsunuzdur daben yine bilmiyenler için söyliyeyim..

Eğer gözünün akına kırmızıyla kenar süsü yapılmışsa,

Gözünün biri "kalk gidelim" derken,öbürü "halt etme otur" der konumdaysa;

yani 360 derecelik bir açıyla her tarafı görmeye çalışıyorsa,

Ağzı değirmen gibi çerez öğütüyorsa,hatta dudağının kenarında

leblebi kırıntıları varsa,Leblebiyi basket atar gibi yemeye başlamışsa,

Suratında,kendini tuvalete zor atmış bir adamın çiş yaparken ki mutluluğu

ve ferahlığı varsa,Ve de ota moka gülüp duruyorsa o adam güzelliğin

doruğundadır.

Bu durumda ben oradan uzaklaşmakta kamu yararı görürüm.

Devam edecek...

Ne zaman?

Ben havuzda biraz keyif yaptıktan,biraz da güzelleştikten hemen sonra..

Yani remix yapacağız.

Şarkının oluyor da yazının niye olmasın..

...

Devam...

Bu güzel insanlar taciz modunun bir ileri safhasına geçtiklerinden erkek

dişi ayırımı yapamıyabilirler.

"Güzel-çirkin genç-yaşlı aramam,nefes alsın yeter" özdeyişi belkide buradan

çıkmıştır.

Kaşla göz arasında adamı "Kuşum Aydın" formatına sokabilirler.

Bunların konumuzla direkt bağlantısı yok ama,insanlık namına açıklama

yapmayı görev bildim.

Pekii bundan sonra ne yapmalı?

Bundan sonrası size kalmış.Şu an ki durumunuz herşeyi yapmaya uygun.

İçinizden ne geliyorsa yapabilirsiniz.

Mesela havuza gidin.Alkolü kontrol altına almak için suya girmek iyidir.

Ama bunu adam gibi yaparsanız tadı çıkmaz.

Havuzun kenarında güneşlenenlerin en çok olduğu yeri seçin.

Sıçrayıp dizlerinizi karnınıza çekip kollarınızla kavradıktan sonra bırakın

kendinizi suya.

Biz buna "karpuz" sitili deriz.

Zorluk derecesi ve artistik puanı düşüktür ama çok etkileyicidir.

Etrafınızdaki insanların yüzüne bakarsanız ne kadar derinden etkilendiklerini görürsünüz;garantilidir.

Geniş bir alan içersinde kuru birinin kalma ihtimali çok düşüktür.

Bu sene sahillerimizde don revaçta.

Vücuduna güvenen deneyebilir.

Ancak çok yıkanmaktan lastik kısmı gevşemiş olanlarından kullanın.

Bu sayede atlama-zıplama işini gerçek bir görsel şölene

çevirebilirsiniz.

Gerçi sizin orman canlısı olduğunuzu iddia edeceklerdir.

Ama aldırmayın.

Emin olun anılarında sarsılmaz bir yeriniz olacaktır.

Lafa "ayının biri" diye başlıyacaklardır ama olsun..

...

Düşündüm de..

Aslında Hocanın tavsiyelerini bir bakıma uyguladık sayılır.

Bira içerek böbreklerimizi çalıştırdık.

Bol bol su için demişti.Rakıları sulandırıp sulandırıp içtik.

Egzersiz yapın demişti.Havuz çalışması yap tık.

Ayrıca kızları takip ederek joging yaptık.

Çok yemeyin demişti.Zaten içmekten yemeye fısat bulamadık.Bir
tek uyku
meselesi kaldı.O da kendiliğinden olacak birşey.

Bu kadar içkiden sonra göz kapakları yarıya inip ekonomik bakış

moduna geçince arkası gelir.

Bu konuda zorlama yapmayalım.Doğal akışına bırakalım.

Kadınlarla ilgili bir şey yazmamaya özen gösterdim.

Söyliyecek sözüm olmadığından değil..Başımı derde sokmamak

için..

...

Özetle;birşey yapmadan oturup başkalarını izleyerek sinir krizi
ge
çireceğime,
kafama göre takılır kalp krizi geçiririm daha iyi.




  1. () vivaforever 8/7/2006 tarihinde demis ki;
    Konu: :))
    Devamın sonu çok güzel bitmiş..
    Başkalarını izleyip sinir krizi geçireceğime kalp krizi geçiririm daha iyiydi..
    İyi ki kitaplığa el atıp temzilmeşim de sizin yazdıklarınzdan haberdar olmuşum...

    Düzenleyen vivaforever gün: 8/7/2006 saat: 04:16

    yorumlar > Duzenle > Sil

  2. () vivaforever 7/7/2006 tarihinde demis ki;
    Konu: Merhaba..
    Dün bu yazıyı okumuştum bugün ise remix için geldim ama hâlâ yok..
    Havuz sefası sonlanmadı galiba.. :))
    Güzel bir gün dileğiyle..

    yorumlar > Duzenle > Sil

Hiç yorum yok: