26 Aralık 2006 Salı

Herif kısmının önemi

Gecenin bir yarısı..
Kanal D'de bir film..
Adam,"cepten aradım telefonun kapalıydı" diyor.
Kadın, önce "evet telefon bozuktu" diyor.Daha sonra "yalan
söyledim;bozuk değildi;sinirimden yere atıp kırdım"diyor.
Ve ekliyor:
-Erkekler tarafından aranmamaktan bıktım artık.
"Haydaaa" diyorum ben de."Hoppalaa Hasan dayı..
Gene bir tarafım seyirdi" hesabı..
Biz bunun tersini çok duyduk da,bu türlüsünü hiç duymamıştık.
Hele son zamanlarda "metroseksüeldi,nörddü,überseksüeldi"
derken erkekleri maymuna çevirmişlerdi.
Hatta kadını 5.1 ses düzenine benzetirken,erkeği de transistörlü
radyoya benzetenler bile vardı.
Yani demode..Teknoloji fukarası..
Hatta hatta,beyinsiz.
Hala analog takılıyor,dijitale geçemedi çünkü.
Kadın yalakalarının lafıyla "futbol,kanepe ve seks üçgeninin içine
hapsolmuş bir beyin, nasıl komplike" olabilirdi ki?...
Bu tür dıngıllıklardan sonra bu laf,gecenin bir yarısı ilaç gibi geldi bana.
Demek ki hala erkek türünün faidelerinden haberdar olanlar vardı.
Ayrıca başkalarının sizin yokluğunuzu hissetmesinden daha güzel ne
olabilirdi ki?...
Bir an,"bunların nesli tükenmeden korumaya alınmalı,çoğalmaları için
her türlü fedakarlık yapılmalı" diye düşündüm.
Laf aramızda,düşüncemi de beğendim.

Hiç yorum yok: