18 Eylül 2007 Salı

Kadınlar Kulübü


Kendimi protesto ediyorum!
"Ben kendi sakarlıklarımı ve üzerime zamansız çöken
miskinliği protesto ediyorum .
Her seferinde çamaşır askılığını kapatırken parmağımı sıkıştırıyorum
tırnağımın morluğu bitmiyooo. bu gün yine sıkıştırdım hala sızlıyo eve
ne zaman misafir gelecek olsa üstüme çöken miskinlik yüzünden son
dakkikada iki ayağım bi pabuca giriyo.
Kendimi protesto ediyorum.
...
Bu yazıya karşılık gelen cevaplar..

-Bide kocamla kızımı dağınıklıklarından dolayı protesto ediyom, ayrıca
kendimide protesto ediyorum, 16 senedir kocamı eğitemediğim için,
14 senedirde kızımı eğitemediğim için, yuh olsun bana yuuuuuuhhhh

-Pabucumun azemi sen protesto edersinde ben geri kalırmıyım bende
seni ediyom:enbuyukgs:
-Bende kendimi proteste ediyorum! hızla büyüyen kalçalarıma dur
diyemediğim için.
- Arzu'yuda protesto ediyom bana çok konuşuyon dedigi için.
-Bende fırsat bulmusken kızım ve eşimin sakarlıklarını protesto
edeyim ,bıktım baba kız kırmalarından dökmelerinden.
-Bende kuzimi protesto edioorum huysuz virjinim benimmm.
-Bende ayn'ım civanımı protesto ediyorum, lazım diye burnumu
kapılara kıstırdığı için.
...
Bunlar http://www.kadinlarkulubu.com/ sitesinin protesto köşesinden..
"Protesto köşesi dilediğiniz gibi protesto edebilmeniz için hazırlandı.
Günlük hayatın stresini buradan dışarıya atabilirsiniz." diyor site..
Anlaşılacağı üzere her konuda protesto mevcut.
Hatta gaza gelip ben de bir şeyleri protesto edecektim ama aralarına
herifleri sokmuyorlar.
Erkekler "burası kızlar cenneti" diye diye dedikodu ediyorlarmış da,
ondan bile haberleri var.Mazallah erkeğin biri aralarına sızmaya
kalkarsa durumu vahim!
Ayrıca "delikanlı" havalarında ilginç imzaları var.
-SuskunLuGum AsaL£timĐendir,Her Lafa Verecek Cevabım Var.
Ama ßir Lafa ßakarım Lafmı Điye, ßird£ SöyLeyene ßakaRım AĐam
Mı Điye!...
-BİZİMDE BİR ADIMIZ VAR EZANLA KOYULDU SELAYLA BİTER...
...
Ziyaret etmek de fayda var derim.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hadi lennnnnnnnnnnnn