23 Eylül 2007 Pazar

ülke ülke cinsellik kuralları

Hürriyet Gazetesi bazı ülkelerde uygulanan cinsellik kurallarını yazmış.
İçlerinde gerçekten ilginç şeyler var.
İşte bir kaç tanesi..
...


"Güney Afrika Cumhuriyeti'nin Johannesburg kentinde bir kadın,
her sevişme için eşinden para isteğinde bulunabiliyor."

Ben de haliyle merak ettim:
Acaba ödeme koşulları nasıl?
Pazarlığa tabi mi?
Veresiye verilebiliyor mu?
Yani "valla bu aralar elim darda" şeklinde başlayan cümleler işe
yarıyor mu?

***

"Kolombiya Cali'de, genç kızlar evlenip kocaları ile ilk kez cinsel
ilişkide
bulunurlarken kızın annesi olayı mutlaka izliyor."

-Valla canımı çektirdirdiniz keratalar.Siz devam ededurun ben
babana bi bakıp da geliim.

***

"Guam'da erkekler için değişik bir meslek var. Bu mesleği yapan
erkekler, şehir şehir gezerek bakire kızlarla para karşılığı ilişkiye
girer ve bekaretlerini
bozarlar.
Bunun nedeni ise, Guam yasalarına göre bakirelerin evlenmesinin

kesinlikle
yasaklanmış olması."

Ben buna yorum yapmasam daha iyi.

***
"Tazmanya ve Avustralya'nın Gipssland bölgesinde yeni evli çiftler,
gerdeğe ilk olarak, evlilik töreninin ortasında yere serdikleri bir
hasır üzerinde ve
bütün konukların gözleri önünde giriyorlar."

Bunu okuyunca Türkiye'de olsa acaba nasıl olurdu diye merak ettim.
Sanırım davetliler adamı katil ederdi.Çünkü tavla oynayana bile
burnunu sokmadan edemez bu millet.
Düşünsenize siz ortalık yerde iş yapmaya çalışıyorsunuz birileri
tepenizde yorum yapıp akıl veriyor.
-Hah aferin!Böyle devam et;bozma pozisyonu.
-Lan salak bırak orayı da gel burdan devam et..
-Yok birader bunlarda iş yoook!..Beceremeyecekler belli oldu.
Ah ulan şimdi şu salağın yerinde ben olacaktım ki...

****
Bunları okuyunca aklıma bir fıkra geldi.Ne zamandır anlatmak için
fırsat kolluyordum zaten.
Kısmet bugüneymiş.

Adam eşyalarını toplamış tam gidecekken karısı durdurup nereye
gittiğini sormuş.
Adam da Angola'da kadınların yattığı kişiye her defasında on dolar
ödediklerini söylemiş.
Bunun üzerine kadın da başlamış eşyalarını toplamaya..
Adam "sen nereye" deyince kadın cevap vermiş:
-Ayda on dolara nasıl geçineceğini merak ettim de,onu görmeye...

Hiç yorum yok: