8 Temmuz 2008 Salı

Huri



Dün gittiğim yerde o güne kadar hiç duymadığım bir fıkra duydum.
Şuraya yazayım da,yeni yerimize de ufak ufak alışalım böylece..

Adamın biri..
İyilik meleği gibi bir şey.
Hiç kötü yanı yok.
Abdestli namazlı..
Arkadaşı diyorki;
-Tam cennetlik adamsın.Öbür dünyada keyfine diyecek yok,yaşadın.
Düşünsene cennette seni bekleyen bir sürü huri..
Erkek kısmının her ne hikmetse bi huri merakı vardır ya..
Adam da bunu duyunca ağzı kulaklarına varıyor,düşüncesi bile çok
hoşuna gidiyor.
Ancak birden duruyor,yüzü asılıyor.
Diyor ki;
-Yahu bizim hatun da aynen benim gibi.
O zaman o da cennetlik.Peki onu kim bekliyor cennette?
Arkadaşı cevap veriyor:
-Nuri

7 yorum:

lotto numbers dedi ki...

Kanami sang imo blog. Daw spaghetti.

to share dedi ki...

I found a very good free adult Movie site!

http://toshare.uni.cc

To share with everyone!

birdemetmavi dedi ki...

Huri olunca iyi de Nuri niye şaşırtır acaba :))
Ne kadar huri o kadar Nuri :))

Adsız dedi ki...

bunun bi de eve dönüp karısına..
ne namaz kılıyosun..
ırıspımı olucan başıma diye fırça atanı vardı =P
atalet

Dolphinblue dedi ki...

ne sandınız hocam!

hep xy lere değil elbet

xx leride orada çok xy ler bekliyor :) herşey dengede yani...

Gergin dedi ki...

Bakıyorum da herkes konuyu işine geldiği gibi
yorumlayıp pek eğlenmiş.
Yalnız unutulan bir şey var.
Hurilerin güzel olduğu kesin de..
Nuri'lerin garantisi var mı?
"Nuri olsun da nasıl olursa olsun derseniz orasını bilemem.
Daha evvel de yazmıştım.
Kadına demişler ki "kocan çok çirkin."
Kadın da demiş ki:
-Anamın evinde o da yoktu ya..
Çıkış noktası buysa sorun yok.

Sakın kimse "önemli olan huyu suyu" filan demesin.
Öbür tarafta adamın huyunu napacaksınız ki..
Neyse ben hevesinizi kırmayayım.
Allah herkese eli ayağı düzgün Nuri'ler nasibetsin.
Ne diyeyim.:))

Adsız dedi ki...

ya hocam..
beni korkutamazsınız..
ben bu işlerden vaz geçeli çok oldu =D..
bu işleri derken..


açıklayayım...

şimdi o nuriler var ya..
onlar..
kadınların kendi kocalarının gençleşmiş haliymiş..
huriler de..
güzelleşmiş gençleşmiş eski eşler..
ölene kadar da değil..
sonsuza kadar yani..
=P..

sizi korkutmak istemem ama..
yeryüzünde ne ise..
orda da ööle =P

sizi korkutmak derken ben bu işten pek memnun kaldım diye değil..
=)

sartrı hatırlarım hep..
cehennem diğerleridir demiş..

e demek cennet de..
kocan karın imiş..
e yuh derim ben bu noktada..
ve cehennemlik olmaya karar verdim bunları duyunca =D...........
dur hatta ben bu çıkartımı..
bloa yazı edeyim..
=)
atalet..