30 Ağustos 2008 Cumartesi

Doğum günü

MUTLU YILLAR... (30.8.2006)

Bazı sebepler dolayısıyla bir süredir blog ile ilgilenemiyordum.Hâlâ bazı sebepler devam etmekte ama bugün ne yapıp edip bloga gelmem gerekiyordu..

Dağarcığındaki “Henüz çok gençsin, hayat güzel vs.” gibi cümleler ile sürekli tepemde gezinerek bende iyilik meleği imajı oluşturan, kendisine soran olmadığı için anti demokratik bir ortamda doğduğunu düşünen, sırasıyla hangi okullarda okunması gerekiyorsa okuyan, “sorarım size” ile başlayan cümlelerden nefret eden, Okul bitince işsiz demesinler diye iş kurup, "evde kaldı" ya da "top mudur tüfek midir yoksa Etiler de şarkıcı mıdır?" demesinler diye evlenen, tahminlere göre öylesine zaman geçirirken blogu keşfeden, fazlasıyla yardımsever ( Rivayete göre tüp gaz fiyatlarının belirlenmesinde önemli bir rolü olan),

Değerli Hocam Gergin'in

bugün doğum günü olması sebebiyle beni blogtan uzak tutan bazı sebeplere karşı çıkıp buraya geldim..(Hocamın 18+30 yaş kutlamasını kaçırmak istemedim.)

Hocama çok önceden sözünü verdiğim hediyelerimi de getirdim..

Kendi ellerimle yaptım demek isterdim ama pek beceremem öyle şeyleri o yüzden hazır aldım..Buyurun pastanız..

(Mumlar pastanın üzerine sığmadı da )Şimdi hediyelerim hani nerede demeyin diye hemen hediye sunumuna da geçiyorum..

Bu size rafting yaptığınız dönemden sözüm olan sandalye..

Güle güle kullanın.

Aslında karar veremedim hangisi olsun diye işte bu yüzden bir tane daha aldım..

Siz istediğinizi kulanın, eminim bu sandalyede otururken anlatacağınız güzel masalları dinleyecek çoluk çocuk doluşacaktır etrafınıza..

Yine hangisi olsun diye kararsız kaldığım bir başka hediyem daha var..

Tercihi yine size bırakıyorum, gönlünüze ve kıyafetlerinize göre kullanırsınız..

Umarım beğenmişsinizdir..Biliyorum eksik kalan bir şey var ama onu da bulamadım..İstediğim özelliklerde, ayaklarınıza örtebileceğiniz kareli bir örtü bulduğumda mutlaka hediye edeceğim...Unutmuş değilim yani..

Size hazırladığım süpriz partiye okul arkadaşlarınızı da çağırdım ama üzücü bir haberle karşılaştım..Davetiyemize gelen cevap sizi de üzecek biliyorum lakin

"SORARIM SİZE; Başa gelen çekilmez mi?"

Mekanları cennet olsun, eminim gökyüzünden sizin partinizi izliyorlardır..

(Umarım kızmamışsınızdır. Fonda çalan şarkı da benim size 18+30. yaş günü hediyelerimden olsun.. Hem en sevdiğim pastamı da size bırakıp gidiyorum..)

MUTLU YILLAR...

(Fonda çalan şarkı da sizin olsun diye yazdım ama fona yakışacak bir tane şarkı bile aklıma gelmedi.. Bende mi yaşlanıyorum ne? Zaten doğumgünü kutlamalarında pek başarılı olduğum söylenemez..)

Benim şarkım ile bir süre daha idare ederiz artık..

"Vivaforever.blogcu.com"dan alıntıdır


Hiç yorum yok: