9 Ağustos 2008 Cumartesi

Zoraki tatil..

Milletin kafayı tatille denizle bozduğu şu ortamda gelde keyifle yazı yaz.
İnsan fesadından çatlayacak gibi oluyor.

A benim güzel kardeşim,şu tatilini çaktırmadan sessizce yapsan,yaygara
yapıp davul zurnayla ilan etmesen olmuyo mu?
...
Mesela arkadaşın birisi bloğunda sanki mangalda şiş kebap tarifi verir gibi
şöyle yazmış:
"-Bu tatil için yaptığım plan şu:Açık havada yapılan misss gibi bir kahvaltı
sonrasında
Deniz
Kum
Deniz
Kum
Deniz
Kum
Her deniz-kum ikilisinin arasına da 50 faktörlük yağ...
Uzaaaaaaaaaaaarrrrrrrr gider :P"

İyi de,gideni var gidemeyeni var,hamilesi var emziklisi var.
Ayıp olmuyo mu?
Hiç olmazsa çaktırmadan git;geldiğinde de vesikalık gibi ufaltılmış bir iki
resimle beraber "Amaaan bi daha tatil mi?Allah yazdıysa bozsun!Aha şuraya
yazıyorum;bi daha tatile gidersem öpsünler!.Nerde benim güzel evim..
Evim evim güzel evim!" kıvamında bir şey yaz ki vatandaşın canı cekip
morali bozulmasın.
...
Bu tür zararlı neşriyat beni fena halde rahatsız ediyor.
Çünkü tatil yok;birazdan aşağıda anlatılacak rutin işler var.
...
Her sabah ufaklıklarla beraber aşağıdaki fotoğrafta görünen yoldan yürüyoruz.

Cehaletimi taciz eden tarihi kültür birikintisinin önünden geçip,

Tuzlu su birikintisinin olduğu yere varıyoruz.

Kumun üzrine bedevi gibi çöreklenip,güneş beynimizi kaynatırken aşağıda görülen
gariban işi kahvaltıyı yapıyoruz.

Sıra geliyor ufaklıkları eğlendirmeye..
Bu arada aslında bu fotoğrafı koymayacaktım ama Atalet bikinili fotoğrafını
koyunca ben de kıskançlığımdan bunu koydum.
Tabii ikisi aynı şey değil.
Benim de slip mayolu bir fotoğrafımı koymam gerekirdi ama bu bloğa aile
çok geldiğinden ayıp olacak diye koymadım.
Hatta resmi de o yüzden küçültüm.
Slipli fotoyu facebook'da yayınlamaya karar verdim.
Maksat "ilkokul" arkadaşlarım sebeplensin.


Neyse uzatmayalım;sonuç:
Duş ve mutlu son!
Pardon!Daha bunu saat 5'den sonra tekrarı var;onu unutmuşum.
Bir de "Ah ulan ah!Ne bitmez çilem varmış" diyerek,fotoğrafta görülen
kafemsi yerde iki bira içmek var..



Feryat etmekte haksız mıyım?
Ne yani şimdi bu,hayat mı?
...
Bitti'ye:
Nasıl?İyi zorlamış mıyım?

5 yorum:

bitti dedi ki...

offfffffff dierek klasik bir giriş yaptıktan soora
ben zaten her acının die klasik şarkımı sööleyerek
hain diesim gelior bir de üstüne
bahtsız mıyım neyim
tatile gidemeyen tek zavallı benim sanırım
peki ööle olsun
eğlenin bakalım
burda bir zavallı varmış sabah 8 akşam 8 çalışıomuş hiçççç umursamayın
küstüm tüm tatile gidenlere=(

Dolphinblue dedi ki...

inceden inceye iyi laf sokusturulmus bana\ ama ne yalan soyliyeyim hosuma gitti dogrusu :)

Adsız dedi ki...

Tam böyle heveslendim yorum yazıcam bu blog yine değişmiş ve ben yorum yaz kısmını epeyce bi uğraş sonrası buldum valla miyobum napimmm :)
İnsanlar bencede tatil meselesini fazla abartıyorlar tatile gidemeyen biri olarak çokda üzgün süzgün değilim hani otururken buda revamı herkes tatilde biz niye çalışıyoruz filan da demiyorum da değil ama herkes sizin gibide tatil merkezlerinde yaşamıyo hatta denize yakın bi yerde bile yaşamıyo olabilir ve bu yüzden kızlarınızı çok kıskandım hayır benim babam elimden tutupda gel çocum denize gidiyoruz diyemiyo hiççç ühüüü ağlamak istiyorumm..
Bide benim tatil anlayışım kum deniz güneş üçlüsünden oluşmuyo daha çok dinlenmek gibi görüyorum sessiz sakinn bi ortammm :)Hee bu arada belkide bunları söyleyerek kendimi avutuyorum :)

Not: ne iş yaptığınızı doğrusu merak ettim ne alaka demeyin çok alaka :)Kadeh

vivaforever dedi ki...

Uzun zamandır sesiniz soluğunuz çıkmadığına göre sanırım zorlama olmayan, en sahicisinden tatildenisiz hocam..
gözünüz gönlünüz bayram ediyorken blogu ve "tatil mi o da ne?" diyenleri (ben ve kader ortağım Turuncu Elma Şekerimden bahsettiğim belli olsun diye parantez açtım ..maksat yorum kalabalık olsun..:P) düşünmekle kim vakit kaybedecek diyorsunuzdur şimdi..(Hatta öyle bişi demiyor olma ihtimaliniz bile oldukça yüksektir..) (parantez açıp yazma olayına da fazla kaptırdım kendimi, farkındayım.. :)
Ne diyordum?
Özledim sizi hocam..
vallaha sesiniz soluğunuz çıkmayınca merak ediyorum size..
sevildiğinizi ve özlediğinizi belki bilmek istersiniz diye bu yorumu iliştirdim buraya..

bi de izninizle binbir güçlükle buraya kadar gelmişken turuncu elma şekerime bir iki laf sokuşturayım..
Turuncum şekerim seni çok ama çok özledim fakat sana ulaşmak ne mümkün..sırf senin sayfana giriş yapabilmek adına blogcuya giriş yapıyorum ama yine de istenmeyen konuk muamelesi görüyorum..
Sarayın kapısını bi türlü açmıyor nöbetçilerin..hadi oradan vazgeçtim diye yeni adresine geliyorum ee oraya da benim gibi davetsiz okuyucuyu kabul etmiyorsun..
msn dersen ben de onu kullanmıyorum..
n'olacak bu halimiz diyor ve çabuk tarafından çözüm ürütmeni bekliyorum..
beklerken de "ararım ararım seni her yerde sorarım ıssız gecelerde sevdiğim nerde.." diye de şarkı söyleyim bari.. :))

eskisi gibi sık ziyaretler yapamadığımdan dolayı sayfa ziyaretçilerinden Dolfinime ve Minik Kuşuma Kadeh'e de en ballısından öpücükler bırakıyorum..

o öpücüklerin aynısından size de bırakıyorum hocam..
hani bana demenize izin vermeyeceğim.. :P

bi de ben ataletimi de çok özledim ya..
(yorumdan çok kendi günlüğüm gibi oldu onun da farkındayım hocam.. lütfen laf sokuşturmayınız.. :P )

bitti dedi ki...

vivam foreverım buluşma noktamız burası olsun
puahhahahahaha
ayhhhh çok başım ağrıo benim
nese ben çözümü buldum
sen bana bi mail at
güncel mail adresini öğreniim ki davet gönderiim
davet gönderemediğim için oluo bunlar
öteki blogu dersen
ona ben bile giremiorum anlamadım ki nooldu
mail adresim tintinitintin@gmail.com



buarada hocam aracılık hizmetleriniz için teşekkürler
o terliklere de iki laf sokuşturasım geldi canımmm babayiğit çizmelerinizden sonra ama neseeeeee