10 Eylül 2008 Çarşamba

"Erkek olmak daha iyidir"

Esquire dergisi son sayısında "Erkek olmak daha iyidir" kitapçığı
vermiş.
Kitapcık da 221 maddelik bir ayrıcalıklar listesi varmış..
"Mış" diyorum,çünkü bu bilgileri Cengiz Semercioğlu'nun köşesinden
aldım.
İşte kitaptan bir kaç madde..

* Erkekler Günü gibi bir saçmalıkla kandırılacak kadar saf değiliz.
*Stand-up bizim tekelimizdedir.
* Bir partide bizimle aynı kıyafeti giymiş birini gördüğümüzde onunla
bu konuda geyik yapıp gülebiliriz.
*Dikiz aynasının bir makyaj aracı olmadığını biliriz.
*Sadece X kromozumuyla yetinmeyiz, hem X hem de Y kromozomu taşırız.
*Doğurmadan çocuk sahibi olma lüksüne sahibiz.
*Kel, fodul ve göbekli bir kadınla bir ömür geçirmek zorunda kalmayız.
...
Tüm bunları gazete ya da dergilerin okuyucuyu keklemek için
uydurduğunu bilmeme rağmen iki laf etmekten de geri duramıyorum.
Üstelik bu tür geyikler kadınları üzerimize saldırtmaktan başka bir
işe yaramıyor.
Hayır saldırsınlar,sakıncası yok da...
Sadece hoşumuza gidecek nedenlerle...
...
Gelelim karikatüre..
Bunu,üşenmeden eline kağıt kalem alıp da ayrıcalık icadetme peşinde
koşanlar için yayınlıyorum.
İbret için...
Erkek kısmını bitirecek,hayatını karartacak şey bellidir ve o da tektir.
Adama en kıymetli organı için,"yahu bunun hepsi topu tüfeği bu
kadar mı?
Yoksa bu fragman mıydı ya da demo mu..." de...
Ya da "yahu hareketlerinden ben de bi şey yapacaksın sandıydım;hepsi
bu kadar mıydı?" de hemen arkasından fatiha okumaya başla...
Unutmuşum;ilave edeyim...
Kadın hiçbir zaman böyle duruma düşmez.
"Ben şu kazağın arkasını örerken sen işine/keyfine bak;yalnız kolu
kestireceğim yere kadar işini bitir" diyebilir.
Yani isterse senin ne yaptığın onun umrunda bile olmaz.
Ancak aynı şey erkek için mümkün değildir.
E o zaman bu neyin üstünlüğü ya da ayrıcalığı?

7 yorum:

Adsız dedi ki...

doğru söze ne denir..
hocam..
=P...
hiç katkıda bulunmayıp..
sadece yazıya teşekkür eder giderim..
bu arada..
baş ağrıma kapıldı gitti..
ama doğumgününüzü gecikmiş de olsa kutlamak isterim..
mutlu yaşlar size..
atalet

Gergin dedi ki...

Atalet'e..
Hem kutlama için hem de bu sıkıntılı durumda zaman ayırıp yorum yazdığın teşekkür ederim.
:).
(Cevap biraz resmi gibi oldu da..
Şu çenesi benli gülen adam figürünü onun için koydum.
Sırıtılacak bir durum olmadığını biliyorum.)

alpernatif dedi ki...

Haha
Hocam sabah sabah kopardınız beni
Çok fazla yoruma gelemesem de iyi kötü takipçinizim
Bu sefer dolphine uğramamı söyledi ama gelince zaten uğramam gerektiğini anladım
Kendi blogumda 4 bölümdür kale önünden kaçan golleri iyi kötü yazıyorum,hafiften kadınlar sevinsin diye ama...
Hocam ne yaptınız siz
İyi kötü kadınlara bir üstün yönümüz var,onun da kıymetini bilmemezlik etmeyelim lütfen
Evet kadın bize kazağın kolunu bitirene kadar işini bitir diyebilir ama,biz diyemezmiyiz ki "kadın,kolu iki metre kadar uzat,benim işim uzar" gibisinden bir laf ?
Ya da gereksiz bir zamanlamamız olursa " e seninle de bu kadar oluyor işte" türünden bir söz
Yapmayın
Etmeyin
Tek üstünlük göstergemizi hanımların ağzına dolamayın
Erkek gücü için sizi de voltranı oluşturmaya çağırıyorum hocam

Dolphinblue dedi ki...

hahaha

iyide alper efendi

hocam zaten kadınların asırlardır bildiği şeyi yazmış :D

böyle olmasaydı kazağın kolu yapılırken bundan çok keyif alıyormuş gibi rol yapan kadın sayısı günden güne artmış olmazdı hem değil mi ;) maksat erkeğimizi kırmamak, üzmemek yani :P

allahım sabah sabah neler yazdırıyorlar bana böyle :DDD

alpernatif dedi ki...

Sayın dolphine hanım

Hanım hanım
Bazen evi ararım
Hanım kazak örüyorum der
Yoksa...
Yoksa... ?
Len sabah sabah aklımı bulandırdın şimdi ?

Gergin dedi ki...

Valla güzel gidiyor,devam edin bakalım.
Yalnız bu ara benim de kafam bulanmaya başladı..
Rmzan günü oruç ağzımla olacak iş
değil ya..
Dur bakiim Bayraktar hoca ne demişti:
"Su sana girerse oruç bozulur,sen suya girersen bozulmaz."
Buradan bir denklem uydurursak yani
"A B'yi B de C'yi şeyederse o zaman A C'yi..."
Eee?
Bu durumda bana giren bir şey yok
ki...
O zaman?
-Yettim ulan Nebalet!

Dolphinblue dedi ki...

hocam benim ilk yorumla orucum sakatlandı zaten :)

aslında ramazan boyunca ne sizin nede alperin bloğunu takip etmek lazım ya neyse :P