19 Eylül 2008 Cuma

Komplo teorisi mi,paranoya mı?

Bloğu her açtığımda şu aşağıdaki düdük ağızlı herifi görmekten sıkıldım.
Sanki ağzındaki puro ya da benzeri bir şeyi birisi aniden çekmiş de
öylece kalakalmış gibi bir hali var.
Hani "işte o an" diyorlar ya,onun gibi bir şey..
Belkide muslukcu mesaisini ona harcamıştır;ne bileyim ben..
Neyse,yeni bir şeyler ekleyip onu aşağılara itelim bari.
...
İnternette dolaşırken (başka napılırsa..) sitenin birisinde ilginç ve de
sadece benim gördüğümü sandığım,o yüzden de paylaşmak için can
attığım bir şey buldum.(Matah bişey olsa paylaşmazdım ya..)
Bahsettiğim site Lafmacun.org..
Yazıda işletim sistemi xp'nin adının nerden çıktığını anlatıyor.
İddiaya göre xp,her ne kadar ingilizce’de "deneyim" anlamına gelen "
experience"ın kısaltması olarak lanseedilse de işin aslı öyle değilmiş.
Yazının devamında şöyle diyor:
"Windows xp’deki "xp" aslında incillerin de kaleme alındığı dil olan eski
yunanca da christ’ın, yani mesih’in kısaltması.
eski yunanca’da "x" harfi "khi", "ro" olarak okuna "p" harfi ise "re"
sesine tekabül eder.
"xp" böylece, yunanca’da "khristos" şeklinde yazılan mesih’in kısaltması,
giderek de sembolü olarak kullanılmıştır."

...
Windows 95 daha da ilginç..
"... 95 in üzerine windows kelimesinin harf sayısı eklenince çıkan 102 nin
İstanbulun plaka koduna (34) bölünmesiyle ortaya çıkan sayı olan 3 tür.
Bu da hristiyanlıktaki teslis (baba,oğul, kutsal ruh üçlemesi) inancını
sembolize eder."
...
Ben bu kadarına "pes" derim!
Eğer Microsoft üşenmeden böyle bir şey yaptıysa da pes,bir işgüzarın
işiyse de..


5 yorum:

ATALET dedi ki...

anacım neden istanbulun 34üne bölsünler..
hahahaha..

gerçii..
biliyosun varlığını evanjelist derneklere bağılşadı bilim geytsim..
ama gene de..
hahahahaah
der geçerimm
=)

bitti dedi ki...

ben de derim pessss
pes ettim
pas
beni geç
sıradaki
=)

birdemetmavi dedi ki...

BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN, SEVGİLER :)

Adsız dedi ki...

hocam..
geçmiş bayram kutlamasına geldim ben..
=)
ama siz bize bi çukulata bile bırakmamışınız..
ayrıca sayfanın yeni düzeni ile..
düdük ağızlı adan aşağılara gitse de gene aynı sayfada kalıyor..
gerçi modern oldu böle
yazının devamı için tıklayınız filan..

desenize esas sana gerek bööle bi düzen..
çenen düşük zira yazdıkça yazıyosun..
daha baştan gözü korkuyo insanların...
=D..

sevgiyle ve hürmetle hocam..
bir vişne likörlü çukulata alacağım olsun der ve giderimm....

atalettttt

Adsız dedi ki...

devlet bahcelinin 2010 40. yil yada ne bileyim bu tarz birkaç hesabı daha var bide onlari okumaya yada izlemeye davet ediyorum buna inananlari :D