17 Ekim 2008 Cuma

Kromozomumda hare var...


Dün daha yayına yeni başlamış bir bloğa denk geldim..
İlk yazısının ilk paragrafı hayli ilginçti.
Şöyle diyordu:

"
.....
Ancak buradan serzeniş okuyacağınızı da

bilmenizi isterim.
Yıllardır değerli eşim benim nezdimde erkek milletini
yerden yere vurdu.
Hatta senelerdir erkek sözünü bile ağzına almadı da
bize xx ler , efendim xy ler , qw lar bir sürü harfi uygun
gördü.. "

Anladım ki dertli bir kocayla karşı karşıyayız.
Ama kibar bir kocayla..
Çünkü "Ulan Allah ne verdiyse giydireceğim" diyeceğine "serzeniş"te
bulunacağını söylüyordu.
Aslında yaşadıkları ümüğüne kadar gelmiş,feryat figan durumunda
ama o yine de efendiliği elden bırakmıyor,çığlığını sessizce atıyordu.
"Ulan kodum mu oturturum,oturduğun yeri beğenirsin" diyeceğine
serzenişte bulunuyordu.
Bu bir nevi Müslüm Gürses efekti yani...
(Malum,Müslüm Gürses bağırmadığı halde bağırır gibi yaparak şarkı
söyleyebilen tek kişidir..)
Neyse...
Bunları okuyunca içim burkuldu tabi..
Kimbilir nasıl bir karısı var dedim içimden..
Herhalde şu elleri kalçasında vücudunu takriben 135 derecelik
açıyla öne doğru eğip "ne diyon lan sen sibop" diye avaz avaz bağıran
tiplerdendir diye düşündüm.
Daha beter üzüldüm.
Düşünsenize...Millet kocasının etrafında "hayatım hayatım" diye
dört dönerken birilerinin de size "xy" dediğini..
Eee boşuna dememişler "iyilerin bahtı kara olur" diye..
Sonra şu "x" ler "y"ler dikkatimi çekti.
"Yahu" dedim;" bu bizim lokman hekim Atalet'in laflarına ne kadar da
benziyor."
"Yok artık" dedim;"ne alaka?"
Sonra kafam x'lere y'lere takıldı.
"Yahu bu xy lafı o kadar da kötü bi şey değil galiba" diye düşünmeye
başladım.
Çünkü xy her ne kadar bilinmeyenin yerine konulan harfler olsa da
aynı zamanda matematik ilminde yatay ve dikey doğruları da
simgeliyordu.
Ve bunlar yeterince uzatıldığında öyle ya da böyle bir noktada
kesişiyordu.
Yani birleşmeci bir yanı vardı.
Özellikle kadında olmayan y'nin dikeyi temsil etmesi,x'i bir noktada
kıstırıp keserek birleşmesi pek manidar geldi.
Yoksa erkeğin her fırsatta birleşme meraklısı olması bundan mıydı?
Diğer yandan xx'leri yani kadınları düşündüm...
İki tane x..
Yani birbirine paralel,birleşmesi mümkün olmayan iki doğru..
Uzat uzatabildiğin kadar;sittin sene birleşmez!
Uzlaşmaz,birleşmez bi halt etmez hay ben senin gibi...
Ulan ben var ya ben....
.....
Getirin lan benim sitres keçimi!

5 yorum:

Dolphinblue dedi ki...

ahahahaha

demek yeni bir blog keşfedildi heee :P hayırlı olsun hocaaam

hemen haber ediyorum alpere keçi onda galiba sanırsam :P

ps : bu xx, xy kromozonlarına dair vermiş olduğunuz tıbbi bilgiler sayesinde çok aydınlandım haberiniz olsuun :P

Adsız dedi ki...

sanırım y'ye borçlusunuz.. bu sentez yapma özelliğinizi..
yıllarca düşünsen paralellik nedeniyle analitik aklım.. bu sonuca varamazdı..
beğendim hem de çok..

hocam.. devrin buluşu bu bi psikoloğa anlatmak gerek araştırmalarla desteklensin.. dünya aydınlansın derim.. şaka tarafı varsa da.. aslında neden olmasın çok mantıklı tarfı da var.. inanın bu yorumun..

demek ondan kadınlar huysuz..
ve uzlaşmasız birleşmesiz<..
ondan bi türlü biraraya gelememeleri..

bu arada o ezik kocanın karısı hakkındakileri duymamış oliim..
siz ne bakıyosunuz blogdaki laflara..
reklemlar onlar.. reklemlar..
içi bizi. dışı ..sizi yakan cinsten..
=)

atalet..

Adsız dedi ki...

ısrarla relemlar yazacak kadar sinirlimiymişim gerçekten =D..

reklAmlar o.. bi de kendime analitik akıl dedim ya...
sizinki de senteze yönelik akıl oluyor onu da bu vesile ile belirteyim =P

atalet..

serzenişli koca dedi ki...

Teşekkür ederim
Bir erkeğin halinden ancak bir başka erkek anlar zaten
Ellerinize sağlık,benim diyemediklerimi demişsiniz

Eşimi tanıyor musunuz ?

Gergin dedi ki...

Serzenişlikoca'ya..
Yorumunuz için teşekkürler..
Aslında bu yorumdan hareketle
bir şeyler daha söylemeyi çok
isterdim ancak sizden önce yorum
yazan bir arkadaş kulağımı çekmiş.
Hatta sadece çekmemiş,sündürmüş.
O nedenle bu konular hakkında bir müddet susmam sağlığım açısından
daha iyi olacak gibi görünüyor.
...
Yorum için tekrar teşekkürler..

Dolphin'e..
Sen benim bilimsel ve de bilgilendirici olmayan bir yazımı okundun mu hiç?
En dandik olanın içinde bile
internet camiasına faydalı olacak bir şeyler bulunur.
Biz burada neciyiz?

Atalet'e...
Bir kere neye kızıldığını anlamadım.
"Reklam" meselesine gelince..
Onu ilerleyen günlerde göreceğiz.
Hem ne demişler;"Ateş olmayan yerden
yerden duman çıkmaz"
(Aslında bunun yerine geçecek daha iyi bi lafım vardı ama..)
Ayrıca..
Yazana değil yazdırana bak!
Bi dakka!
:))
Şimdi oldu..
Sırıtan adamı koymayı ihmal
etmiyeyim de..
Ne olur ne olmaz.