30 Kasım 2008 Pazar

PazarLIK


"Elin gavuru nelere gülüyor" diye hep merak ederim.
O yüzden fırsat buldukça da araştırırım.
Yine araştırırken yukardaki karikatürü buldum.
Ancak komik değil azdırıcı...
Bulduğum sitedeki kategorisi ise "romantik"
Ya yabancılar romantik kelimesinin anlamını bilmiyor,
ya da benim hem gözüm hem de niyetim bozuk.
...
Aşağıdakilere gelince..
Mordillo'nun karikatürlerini hep huzur verici bulurum.
Hemen alttaki pek alıştığım türden değil.
Belki yine yanlış değerlendiriyorumdur.
Sonuncusunu belki daha önce yayınlamışımdır.
Ancak konu güncel.
Bakınız Atalet "sarmaşık-boyacı fırçası" ilişkisi..


3 yorum:

Adsız dedi ki...

hahaha..
kendimi fena hissettim..
bıraksa mıydım ne..
bir arada..
mutlu kıllı sarmaşıklarımız..
ve mutlu yapraklı fırçalarımız bahçede keyifle yaşasaydılar =)

birinci karikatürü ben hiç klasifiye edemedim
ve eğer sk çarpmadıysa mizah duygumu bugün..
ben gülümsemedim de..
ikinci bana benziyor..=D..
altından ne çıkacağı belirsiz..
hatta vesikalık olarak mı kullansam ki =P........

atalet......

alpernatif dedi ki...

heh
ilk karikatür bana eski bir fıkrayı anımsattı
çitte kalan bir şeylerle ilgili gençlik fıkramız :)

Adsız dedi ki...

Hocam yaa noldu size neyiniz var bayramda bol bol et yiyip mide fesadı filan mı geçiriyorsunuz nedir anlamadım ki ..

asinehrii