29 Aralık 2008 Pazartesi

"Bir gün anlayacağız"



Başlık bana ait olmadığından tırnak içine aldım.
Sahibi Tuna Kiremitçi.
Benden daha yakışıklı diye Tuna Kiremitçi'yi zerre kadar
sevmem.
Hatta "bitim kadar bile" diyebilirim..
Ama bugünkü yazısında bir laf etmiş;hem benim hep söylemek
isteyip de beceremediğim şeyi söylemiş,hem de meseleyi gayet
berrak bir şekilde özetlemiş:

-Bir gün, kadınlarla erkeklerin hiçbir zaman birbirini tam olarak
anlayamayacağını, zaten buna gerek olmadığını anlayacağız.

Lafı irdelemeye bile gerek yok.
"Ya tamam da ben pek anlayamadım" diyenler için sözün ana
fikri şu:

-Kadın buldun sev,dayak buldun kaç!

(Gerçi lafın orijinali bu değil ama,olsun.)

6 yorum:

bitti dedi ki...

kadınları sevin tabi hocam
onlarda sizi sevsin
ohhh misss

Adsız dedi ki...

yoruldum ben zaten..
didişmekten
artık insanlık sorunlarına mı adasam kendimi..
çözemedim xx xy derdini..
=P

atalet

alpernatif dedi ki...

Lafın orjinali o değil ama
olsa da anladım
olmasa da anladım :D

bitti dedi ki...

hocam hala anlayamadınız gibi bir his var içimde=)))

Gergin dedi ki...

Bitti'ye..
Bu aralar sersemliğim üstümde.
O nedenle neyi anlayamadığımı
anlayamadım..:))
Söylersen veya hiç olmazsa çıtlatırsan sevinirim.
Hani,tongaya düşmemek bakımından.

bitti dedi ki...

gergin hocam'a

=)))burda bir başkasına mı cevap etsem die düşünmeden edemedim bak şimdi=))


burda demek istediğim o ki-başlığa atıfta bulunarak-hayırdır hocam iki satır yazmaz oldunuz anlaşılan anlamaya çalışıp da muvaffak olamamışsınız da ondan mı acaba yazmaz olmuşsunuz...yani esasında anlamamakla ilgisi yok...

yoruldum...kendimi anlatamıorum ki ben:D