26 Ocak 2009 Pazartesi

Pazartesi sendromu..



Doktor ve karısı kahvaltı masasında tartışır.
Adam hiddetle masadan kalkar ve 'sen zaten yatakta
da iyi değilsin'der ve hışımla evi terkeder.
Bir müddet sonra kötü bir hareket yaptığını düşünüp,
durumu telafi etmek üzere telefon açmaya karar verir.
Kadın telefonu defalarca çaldıktan sonra açar ve adam sinirli
bir sekilde sorar;
'Telefona cevap vermekte niye bu kadar geciktin?'
'Yataktaydım' der kadın.
'Bu saatte yatakta ne yapıyorsun?'

'İkinci bir görüş alıyorum'
***
Sendroma iyi gelebilir diye düşündüm de..

6 yorum:

bitti dedi ki...

doktor diil mi
müstehaktır yahu=)))

ben pzrtesi sendromu yaşamıorum
şu an evde yayılıp yatmakla meşgulüm=)))

Adsız dedi ki...

=)
iyiymiş...
atalet..

Gergin dedi ki...

Benim anlamadığım şu..
Adam doctor olsa nolur marangoz
olsa nolur..
Olaya en ufak bir katkısı yok ki.
Doktorlara gıcık birisi uydurmuş herhalde..:))
...
Bu arada bir maddi diğeri manevi
arızalı iki şahşiyeti bir arada görmek ne güzel..:))
İnanın pek mutlu oldum.
...
"İyiymiş.." de..
Peki Atalet iyimiymiş?

bitti dedi ki...

o maddi arızalı ben oluorum sanırım
hastayım ya siz de vurun hocam=(

Gergin dedi ki...

Seni duygu sömürücüsü seni..
Yahu sende hastalanınca pek bi duygusal ve de pek bi alıngan
oldun.:)

bitti dedi ki...

alınganlık konusunda örnek aldıklarım var ama gencim ya zannediliorki çok alınganlık yapmam...