23 Şubat 2009 Pazartesi

Sapık Kedi

Bu ara pek yazasım yok.
Bir önceki yazı zaten hazırdı;ruh halime uymadığından koymamıştım..
Yoksa ölü evinde göbek atar gibi olacaktı..
Şimdi de uyduğu yok da...
Herkesten çok kendi sayfamı ziyaret ettiğimden,kasap dükkanını
andıran 14 Şubat yazısını görmekten iyice sıkılmıştım.
O yüzden koydum.

Neyse..
Yazacak bir şey olmayınca Ada'nın sayfasında keyifle yatan kediler
aklıma geldi.
Benim de fizik kanunlarına ve kedi anatomisine aykırı yatış şekilleri
olan bir kedim var.
Şimdi o pozlarını bulamadım ama belki sonra eklerim.
Aşağıdaki video da,onun kapıyı nasıl açtığını görüntülüyor.
Neden sapık dediğime gelince..
Başka kedi bilmez..
Fareden köpekten anlamaz...
Mart ayı onun için bir şey ifade etmez.
Çünkü Mart ayındaki halleri,Kasım ayında da olabilir Ağustos'ta da..
İşte o aralar erkek olarak bir tek beni bildiğinden peşime düşer.
Kızacağımı bildiğinden,uzakta bir yere uzanır, japon gibi kıstığı
gözleriyle beni keser, garip garip sesler çıkarır...
Çıkardığı seslerden hakkımda hiç de hayırlı şeyler söylemediğine adım
gibi eminim.
Tahminim şöyle:

"Topsun oğlum sen bi kere..Top..Sende bi numara yok!"
Ne diyeyim..
Allah kedinin bile hayırlısını versin..:))



8 yorum:

Adsız dedi ki...

hahaha..
neden o kadar düşünüyo ki..
gidip sizin kapıyı açmanızı bekliyo kesin..
bazen..
zaten bi kapımı bile açmaz diye düşünüyodur kesinnn

atalet..

Gergin dedi ki...

:))
Tespit doğru..
Çekim yapmadan önce kaç defa
seslendi,aldırış etmedim.
İş başa düştü yani..:))

bitti dedi ki...

yalnız ben bu pisiyi çok takdir ettim...çok yetenekli=))))

tek sorun ben pisi sevmem=)))
ayrıca o kapıyı ööle açabilen kedinin düşünebilior olması da mantıklı=)))

Adsız dedi ki...

siz hele bi simurgun sibaksı görydiniz =P..
dün...konuktum bi yerde.. şarabın dibi çabuk geldi.. e stok yokmuş..
şot yok mu dedim..
az oyalandılarsa da.. var dediler..
üstüne 3 de şot..
ohhh... bak tonum değişti birden..
sabah ..sizin yorumu gördüm...
psikoloğu işten atıp erine hemen sizi almaya karar verdim..=)

ama süperim..
şot gibisi yok..
tutup insana sorunu sevdirir diyebilrim hatta.. ya da canıtını iyice yukarı gönderir..=P

atalet..

Gergin dedi ki...

Atalet..

O yorumda yazdıklarım samimi
fikirlerimdi.
Gerçi diğer yorumları okuyunca yazmakta biraz tereddüt ettim ama.
Hatta "blog yazarı da yorumcu da
kadın olunca yorum yapmak daha
kolay olurdu" diye düşündüm.

O zaman yazıyla başa çıkamayınca
"Ataletim,öper de kaçarım" der
görevimi yapmış olurdum.
Ama o şansımız yok..

Her ne kadar isabet yüzdesini
bilemesem de yorumundan epey
tutturduğum anlaşılıyor.
O zaman..

Teklifine evet der,bavulumu hazırlarım.

Para pul istemem.
Ayda bir kez şu eğlenceli
partilerinden birine götürmen
yeter..

Yalnız bunu yaparken çizmelerimden taviz vermem,ona göre..
Karar senin..:))

Ada dedi ki...

Yatan kediler yaramadı, kaç gündür
yazı ekleyemedim :)

Sizin kedi şimdi ben oraya nasıl zıplayacağım diye düşünüyormuş gibi geldi bana.Ama bravo tabii.
Böyle tombik pisileri çok seviyorum, benim için de mıncıkla olur mu :)

Adsız dedi ki...

gerginim yazacağıma derdinim yazmışım..
böyle bi site yok dedi gugl..

oysa nasıl yaraşır bilog adı olarak.. dedim
bi de..

=) atalete hergün parti ... elbet götürürüm... veee...
çizmeler olmadan olmaz ki zaten =P
atalet...

Gergin dedi ki...

Bektaşinin fikri neyse
zikri de oymuş derler..

Ondan olabilir mi ki? :))

Kötü bir şey söylemeye
çalışmıyorum,yanlış anlama.

Keşke derdim senin gibi olsa.
(Biraz arabesk bi yaklaşım oldu ama..)

Bu arada çizmelerimden ayrı
düşmek zorunda kalmayacağıma sevindim.:))