14 Şubat 2009 Cumartesi

Sevgililer günü..


Neredeyse mokumuzu bile kalp şeklinde mıçmaya
özen göstediğimiz bir günün daha idraki içindeyiz.
Mutluyuz..
Seviyoruz seviliyoruz.
Falan filan ...
...
Bu bloğu takibedenler bilir;böylesine itelemeyle
oluşturulmuş günlerden nefret ederim.
Hani,bayramda seyranda çocukları "hadi bakalım
teyzenin elini öp;amcanın daaa..Aferiiin" şeklinde
teşvik ederler ya...
Bu sevgililer günü de sanki böyle bir şey...
"Hadi şurdan bi hediye kap doğruca sevgilinin yanına..
Yallah!.."
İyi de kardeşim;sana ne?
Napıcamızı senden mi öğrencez..İbibik!
...
Zaten oldum olası şu "sevgili" lafından da rahatsız
olurum.
Tedirgin eder beni...
Çünkü gelip geçici yapay bir ilişkiyi vurgular sanki..
Sahte,gösterişçi,samimiyetsiz,şımarıklık kokar.
İşte bu yüzden 14 Şubat,iki kişinin kendilerine değil
çevresindekilere gösteri yaptıkları gün gibidir.

Uzun lafın kısası ben ısınamadım işte..
Şahsen ben,"sevgilim" diyeceğime "sahiplik" ekiyle adını
söylemeyi tecih ederim.
"İm" ekinin verdiği sıcaklık,duygu yoğunluğu bana göre başka
hiç bir kelimede yok.
Ayşem,Fatmam,Zeynebim,Naciyem ,Kurabiyem...
(Tabii 'kurabiyem' diye bişey yok da,nedense canım kurabiye
çekti de ondan yazdım..)
...
Neyse canım...
Fazla laf edip milletin keyfini kaçırmayalım.
İsteyen istediğini yapsın.
Bana dert mi?
İsteyen gitsin sevgilinin sümüklü burnuna kalpli mendil alsın
bana ne..

Kalp meraklıları içinde yukarıya kalbin hasını koydum.
Kalbin gerçek fotoğrafı..
Artık ok mu atarsınız yoksa kömürde cızbız mı,ona karışmam.

Ben "im"li cümle kurmaya gidiyorum..
Belki de hediye olarak kendimi verir,sevindiririm...
Benden daha güzel hediye olacak değil ya...

4 yorum:

alpernatif dedi ki...

Hocam
Sevgililer günü beykoz işkembecisine dönmüş :))

ortaya da beyin salata söylesek ?

Gergin dedi ki...

:)))
Zaten istediğim de bu.
Milletin içi kalkarsa belki aklı başına gelir..:))

Adsız dedi ki...

=)
okanbayülgen..
programında..
gamzelilerden erkek olanına sordu..
sevgililer günü evliliğe zararlıdır diyebilir miyiz diye =)

atalet..

Gergin dedi ki...

Bak şimdi cevabını merak ettim
ben de..:)