21 Mart 2009 Cumartesi

İçim karardı...



Önceki gün için iyiydi filan diyorum da..
Aslında denizin hali içimi kararttı..
Sadece benim için öyle olduğunu sanıyordum ama
baktım masada oturanlar da aynı ruh halinde..
Doğrusu hala havamı bulamadım...
Hele bir de bunun üzerine sabah gelen mail...
...
Hiç ayılmadan alkolikler gibi sürekli içerek
bir kaç gün geçiresim var..
Hiç bir şey yapmadan..
Yalnızca masanın üzerine ayaklarımı uzatıp
çizmelerimden başka bir şey görmeden pelte bir
vaziyette öylesine düşünüp,hayaller kurasım var..
Serseriliği mi özledim ne..
...
Atalet!
Sende şarap mahzeni gibi bi şey var mıydı?
Hani her birimiz bir fıçının içine girsek...
Hem içsek hem geyik yapsak..
"Rakı şişesinde balık olsaydım" misali..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

özel kavım yok.. ööle fıçılı filan..

ama tüm kavlar benim..

tuhaf..
biri daha bana fıçıya girme lafı etmişti.. blogdan..

alkolik görünüyorum sanırsam..

dert sıkıntı dinlerim ama.. fıçılı fıçısız..

siz bana saç sallatıp başkasına tırmandırsanız da..

atalet

Gergin dedi ki...

Yoruma baktım da..
Hiç gülme efekti yok.
Fena halde laf sokmaca var.
Şimdi bu durumda ben ne desem.

"Anlaşılan Atalet fena bozulmuş,
en iyisi stand by konumunda kal"
mı desem yoksa pişkin pişkin
sallamaya devam mı etsem..

Valla lafsız kaldım..:)