10 Mart 2009 Salı

Kadınlardan konsantre sorular..

Aslında soru tek de..
Başlıkta biraz tuhaf durduğundan çoğul yaptım.
...
Misal..
İşyerine telefon açıyor şöyle diyor:
-Akşam yemek yemeyi düşünüyor musun?

Aslında bu soru değil;vakumlanmış yorgan...
Hani içinin havasını alıyorsun da koca yorgan mendil kadar
oluyor ya..
İşte bu soru,söylemeye çalıştığının mendilkenki hali..

Aslında şöyle demek istiyor:
Bi defa sen yemeği unut.
Yemek yok.
Yapasım da yok.
İlle de yerim diye tutturursan şimdiden düşünmeye başla.
Yağda yumurta mı yoksa sabahtan kalma kahvaltı
kırıntıları mı...

Zaten oldum olası "düşünüyor musun" tarzı sorulardan fena
halde gıcık kaparım.
Çünkü bu ve benzeri soruların açılımı "gel uzatma da bu işten
vezgeç" demektir.
...
Şimdi şeytan diyor git dışarda ziftlen.
Güzelce kafayı da çek.
Gözler "bir kalk gidelim öteki mok yeme otur" diyecek kıvama
gelsin,kıpkırmızı kızarsın.
Sonra gel eve..
Aç kapıyı..
Yok açma;en iyisi menteşeleriyle beraber sök at bi kenara..
Ondan sonra deki:Şu soruyu bi daha alabilir miyim?
Tabi haliyle kem küm edecek...
Hiç aldırma..
Dik karşına,hazır ol vaziyette sabaha kadar istiklal marşı
okut aklı başına gelsin!
De..
Nerde o babayiğit..
Günümüz şartları erkek milletinin balansını bozdu.
"Gerginlik asabilik" yalnızca isimlerde..
...
Çok eskilerde, gerdek gecesi odaya bir kedi konulurmuş.
Damat odaya girer girmez kediyi paralar bi kenara atarmış.
Ki gelinin gözü korkup tırssın..
İtaatkar olsun.
Şimdi sıkıysa yap bakalım;Panter Emel'le burun buruna
gelir geceyi onunla geçirirsin.
Zaten bu saatten sonra kedi sürüsü telef etsen ne yazar.
Olan olmuş,iş işten geçmiş...
Ah ulan ahhh!
Şimdi "o" üzerine bol "f"li bir offf çekerdim de..
Şu karşıki dağların rahatını bozmak istemiyorum.

5 yorum:

alpernatif dedi ki...

Gergin hocam
yağmasanız da esmeniz biz erkeklere gurur kaynağı :D

Gergin dedi ki...

Hala o kadarını becerebiliyoruz..:))

Adsız dedi ki...

ben genellikle..
"akşama benimle bi işin var mı.. var mı bi programımız "diye soruyorum..
yok derse.. hemen kendi programımı bildirip kapıyorum..

ne kızıyosunuz ondan öğrendim..
yaratıcı değilim ama çok iyi öğrenirim..=)

ha bi de..
şu soruya..
hayır hayatım yemeği evde yiyesim yok..
hadi gel dışarda bişeyler atıştıralım deseniz olmaz di mi..

hayret bişi..

ama itiraf edeyim ki istiklal marşı okut da koptum =p

atalet..

Gergin dedi ki...

:)))

Peki "istiklal marşı" niye hiç
düşündün mü?
İstiklal marşında prozodi hatası
var ya..
Söz-müzik uyumunu sağlamak için
kelimeleri acayip yerlerde
bölmeler falan..
Okurken adamın anasını ağlatır..:))

ATALET dedi ki...

ya dinleyenin ????