29 Mart 2009 Pazar

Keyifsiz Pazar..


Gazı kaçmış gazoz gibiydim;keyifsizdim;ama yine de gidip
oyumu kullandım.
Yine kadınlar deli etti beni..
Yahu bunların oy pusulasına aşk mektubu muamelesi çekmelerinden
bıktım ben.
Özene bezene katlamalar,aynı itina ile zarfı sandığa atmalar..
Pardon!
"Atmak" lafı yanlış oldu.
Çekmeceye iç çamaşırı yerleştirir gibi..
İtina ile..
Sıra bana gelene kadar çatladım.
Gerildim.
Sonra klasik piyasa yapma vaziyeti..
Bir ara yukardaki gezi yatlarıyla dolaşsak mı acaba
dedim ama sonra vazgeçtim.
Bu tatsız halimle pek çekilecek gibi gelmedi..
...
Sonra yaylaya doğru gitmeye karar verdim.
Belki de dağ havası iyi gelebilirdi..
Öyle de yaptım.
Yolda gözleme yapıp satan bir yerde durup
köy ağası modunda sandalyeye çöreklendim.


Şöööyle bir gözleme yedim.
Patatesli..



Yanında da odun kömüründe pişmiş çay..


Oturduğum yer belediye çay bahçesi gibiydi...
Çakıl zemin üzerine plastik sandalye..
Ancak etrafı aynen aşağıdaki gibi..
Bahar gelmiş..
Papatyaların daha büyüğü yoktu ama..
Bu manzarayı gördüğümde hala fotoğraf makinası
almamakta direndiğim için kendime kızdım.
...
Yalnız bir eksiksiklik, bi ayarsızlık vardı..
Çünkü hiç içmeye heves etmemiştim.
Tuhaf bir durumdu..
Acaba daha önce içerken yanlışlıkla rakı bardağını devirdim mi
diye düşündüm.
Rakıyı boş yere döküp zayi edersen kırk gün içkiden nasibin
kesilirmiş ya...
O açıdan..
Düşündüm,epeydir de içmemiştim ...
Her ne kadar"iki tek" diye zırvalayıp dursam da..
...
Öyle işte...


17 yorum:

Ada dedi ki...

Oy kullanmadım ama kadınların halini tahmin edebiliyorum, ben de sinir oldurdum herhalde...

Gözleme çekti canım görünce bak :)
Ayrıca papatya toplamak ve tekne turuna çıkmak da istedim ya..

Bu keyifsizliğine 2 tekden fazlası
iyi gider gibi geldi bana hocam :)
Dilerim çabuk geçsin...Bir de aklıma geldi şimdi rakı diyince,
blogcularla muhabbet sofrası oldukça keyifli olurdu sanırım :)

bitti dedi ki...

siz keyifsizmişsiniz ama gün keyifliymiş sanki hocam...
bi de parça çok keyifli daha doorusu içli...fade to black i de görmedim sanmayın
takipteyim...

Gergin dedi ki...

Ada..
Yazını okudum;biliyorum.
Kadınlara gelince..
Valla patlama ramak kalmıştı
da..

Şimdi durduk yerden milletin
canını çektirdim galiba..:))
Günah olmasa bari..:))

"İki tekten fazlası"..
Evet aynen katılıyorum.
Anca kurtarır zaten.

Blogcularla rakı sofrası iyi
olurdu gibi sanki..
Yalnız herkes yazdığı gibi
konuşuyorsa epey ilginç
olabilir..
Mesela ben Atalet'in
kelimelerin arasına nokta
atarak nasıl konuşacağını çok
merak ediyorum..:))
(Şaka Atalet şaka..))

Bitti...

Şimdi nasıl derler ona..
Şöyle desek:
"Hiç bir şey göründüğü gibi
değildir."

Parçayı beğendiğine sevindim.
Gerçekten de içli..
Other side gibi..
Hatta bi parça daha mı fazla,
tam emin olmadım.
"fade to black"e gelince..
O da birinin tavsiyesi..
Beğendiğini söylerim kendisine..
:))

Dolphinblue dedi ki...

hocaaaaammmmmmmmm

size parmak arası terlik yollasam giyersiniz değil mi? :P ay çıkarın artık şu çizmeleri... ne zaman görsem ayaklarım havasızlıktan kaşınmaya başlıyor gibi oluyorum. yazık etmeyin eylemeyin kendinize...

bu arada bende o gıcık olduğunuz kadınsal bir itinayla verdim oyumu ne olcek yani he :P

gül dedi ki...

pazar bitti...
yarın daha iyi olur umarım kadın eli bulaşmadan:))

Gergin dedi ki...

Dolphin..

Bu çizmelerin özelliği bu zaten.
Giyene değil,giymeyene sıkıntı
yapar.
Yazın bu çizmeyi ayağımda gören
ve de çizme işinden anlayamanlar
saki yaz sıcağında battaniyeye
sarmalanmış gibi rahatsız oluyor.

Ama işin aslı,giyen bilir;normal
ayakkabıdan daha ferahtır.
Yoksa kendime kastım mı var;
niye sıkıntya gireyim ki?

Hem biliyorsun benim parmak
arası terliğim var..
Yazın fotosunu yayınladık ya..

Kadınsal oy verme meslesine
gelince..
Naapalım;seni idare edeceğiz.
Şöyle de diyebiliriz:
"Nicki balık etli,
Bundan sonra ne yapsa yeri.."
"Biraz köprü altı cam cam.."
gibi oldu ama..
İdare ediver canım!
Gecenin bu saatinde yorum
altı bu kadar olur..:))
İlaveten dönüşünden de mutlu
olduk..

Gül..
Bu yorumda sitemle karışık
laf çakma var sanki..:))

gül dedi ki...

yok yok sitem değil ,
iyi dilek olarak bakın:))

Gergin dedi ki...

Peki..:))

alpernatif dedi ki...

Hocam
bende kesin aş erme durumu var
Koyuyorsunuz buraya bira,gözleme,çay resimleri
sabah sabah canım çekiyor :)

Adsız dedi ki...

onlar nefes molaları=P..
biraz tıknefesim de..
atalet..

Gergin dedi ki...

Alper..
Koymasamıydım?
Ne bileyim hoşuna gider diye
düşünmüştüm.
Özellikle birayı..:))
Bi de "bi tarafın mı şişti"
diceeem,burası da senin oraya
dönecek.

Atalet..
:))
Napiim canım.
Bi laf çakmasak ortaya
çıkmaya niyetin yok.
Bi laf edersem dayanamaz
koşar gelirsin diye düşündüm.:))

oya dedi ki...

hocam..
kadınların oy pusulasına aşk mektubu muamelesi çekmelerinde beterin beteri var..
bakınız kısaca anlatayım:
annem chp'den sandık görevlisiydi bu seçimde..
seçim öncesi toplamışlar bunları,
oyların geçersiz sayılması yapılan hile hurdaları bir bir anlatmışlar..
o da geldi bize anlattı..
tabi işkillendim ben..
oyumu atacağım perdeli bölüme girdiğimde ne göreyim her yer mürekkep?
hemen görevliyi çağırdım,
bir güzel sildirdim etrafı..
sonra da mürekkebi bastıktan sonra hiç bir yere bulaşmasın diye,
üfffffledim :)
operasyon yaklaşık 15 dk. falan sürdü..
az kalsın linç ediliyordum :)))

ve en keyifsiz pazarınız böyle olsun demeden de edemeyeceğim..
bizim burda sıkılıp bunalsak kaçabileceğimiz en yüksek yer atakule..
oraya çıktığında da insanın içinden
aşağı atlayası geliyor..
tehlikeli :)

ve o tatlı bıdık sizin mi yoksa?
yoksa papatyalar arasında en güzeli o diye mi çektiniz? ;)

Gergin dedi ki...

Oya..

"Beterin beteri varmış" diye
buna deniyor her halde..:))

Üfleme işi hadi neyse de..
Bir iki üflersin tamam;
"İnşallahım Allahım benim
parti kazanır" diye dua
etmiş de arkasından da
fön makinası gibi üflemeye
kalkarsan,o olmuyor işte..:))

Evet;o sıpa ve arka planda
görünen kazulet benim..:))

Adsız dedi ki...

kızlar büyüyor..
konserlerde omuzların istiap haddini geçmiş gibiler..

=)

atalet..

Gergin dedi ki...

Atalet..

İnan öyle değil.
Eşek kadarlar ama yine üstümden
inmezler.
...
Eskiden pehlivan olmaya heveslenenler ağırlık çalışması niyetine işe yeni doğmuş
buzağı kaldırmakla başlarlarmış.
Bu işlem buzağı inek ya da öküz olana kadar devam edermiş.
O sayede kademe kademe güçleri
artarmış.
Benim ki de o hesap.
Ben bunları buzağı zamanlarından beri sırtımdan indirmedim..:))
Sanırım böylede devam edecek.:))

Adsız dedi ki...

büyük oniki mi??
iki sene sonra görün =9
siz daha reklamlardasınız..
=P

atalet

Gergin dedi ki...

Atalet..

Evet 12..
Ben zaten başıma gelecekleri biliyorum..:))