22 Mart 2009 Pazar

PazarLIK




.

7 yorum:

Çağlar dedi ki...

:)
Eski alışkanlıklar güzeldir...

Gergin dedi ki...

Doğru diyorsun..
Ancak sıkıldım mı nedir;
ne fıkaralar ne de karikatürler
pek komik gelmemeye başladı.
Bunu bile koyarken tereddüt ettim.
Hafif tebessüm eder gibi oldum da
o yüzden koydum.:)

busegul dedi ki...

Günümüz insanı aşka aşık, aşığa değil! Aşkların kısa dönem askerlik gibi kısa sürmesinin nedeni herhalde bu.
Zaplanan aşıklar dönemi bu dönem! Kanaldan kanala geçer gibi aşıktan aşığa geçiliyor.
Peki bu neden böyle oluyor?
Çünkü insan insana sevgisiz, insan insana tahammülsüz, insan insan için fedakarlık duygusunu yitirmiş, insan insana kendini adamaktan kaçıyor.
Oysa fedakarlık, adanmışlık varsa vardır aşk. Fedakarlığın, adanmışlığın yaşamadığı yerde yaşamaz aşk.
Ne yazık ki uğruna kendini adadığı ne bir ideali var günümüz insanının... Ne de uğruna kendini adadığı bir aşkı.
Nerde ideali, aşkı uğruna her şeyden vazgeçen dünün insanı... Nerde hiçbir şey için hiçbir şeyden vazgeçmeyen bugünün insanı.
Bugünün insanı aşkta da köşe dönmeci.
Emek harcamadan yaşamak istediği gibi, emek harcamadan aşk yaşamak istiyor.
Sevmeden sevilmek, vermeden almak istiyor.
Hiç değilse bir koyup üç almak istiyor.
Bir koyup üç alamadı mı ilişki bitiyor.
ilişkiler çıkar, menfaat üzerine kurulu.
Elektriklenmeler kısa devre. Bir günlük elektriklenmeler, bir gecelik sevişmeler aşk sanılıyor.
Sevgili bayanlar baylar, aşka ayıp oluyor!!!!!!

Can Dündar
-------
ilk görüşte aşk deyince bunu eklemek geldi içimden....

Adsız dedi ki...

tamam ya..
stend bayı sevmedim =D..

ama ben bu karikatürü de sevmedim..
bunun peçeteye yazılmış mesajı var..
bulutut var..
wc çnünde bekleyip çaktırmadan konuşması var..
varoolu var =P

atalet..

busegul dedi ki...

Amerika'da ölen bir kadın için kilisede cenaze töreni düzenlenmişti.
Tören sonunda cenaze görevlileri tabutu taşırken, tabutun ön bölümünü yanlışlıkla kilisedeki sütunlardan birine çarptılar.

Bu olaydan sonra tabuttan bır inilti sesi duyuldu. Tabut açıldı ve öldüğü sanılan kadının yaşadığı anlaşıldı. Bir süre hastanede tedavi edilen kadın iyileşti ve bir 10 yıl daha yaşadı.

10 yıl sonra öldüğünde ise cenaze töreni yine aynı kilisede yapıldı.
Tören sonrası görevliler tabutu taşırken kilisedeki aynı sütunun önüne geldiklerinde, ölen kadının kocası bağırdı :

-Lütfen sütunlara dikkat edelim!

---------
evet atalet hanıma katılıyorum bu
stend bay bay yeter..:)))

oya dedi ki...

hocam..
sıkı can iyidir..
kolay çıkmaz..

bu da olaya
pollyannavaribiryaklaşım
olsun mu?
olsun!

Adsız dedi ki...

poliannaya ölüm...
yaşasın morgan le fay......
=9
atalet