7 Nisan 2009 Salı

Post İt'im (Remix)




-Her ne sebeple olursa olsun Yaşar Nuri adı ağıza
alınmayacak..
-Görüldüğü her yerde fino görmüş kedi
taklidi yapılacak..
-Bundan kelli kadınlarla alakalı tek satır yazılmayacak.
-İlle blog güncellemek gerekirse Yiğit Özgür karikatürleri
komik resim,komik video türü şeyler tercih edilecek..

-Bilimum hoca esnafının (blog sahibi dahil) "gelin çivisi" *
koparılıp
hatıra mahiyetinde saklaması için ellerine
tutuşturulacak,yerine de kör tıpa takılacak.
(Eşek değiller ya..Ne yapacaklarını bilirler zahir..)

*İsteyen "gelin çivisi" yerine "hanım iğnesi" de diyebilir.


ZORUNLU AÇIKLAMA (8,4,2009)

Ada'nın yorumu üzerine "bamya"yı "gelin çivisi" olarak
düzelttim..
Ancak bu değişim bana göre çok hayırlı oldu.
Sebebi şu:Erkek kısmının bu güzide aparatı sürekli
"bamya"ya benzetile benzetile bir müddet sonra bilen
bilmeyen herkesin kafasında bu imajla yer edecekti.
Sonra aslı görülünce de hayal kırıklığı yaratacaktı.
"Bu ne?Adam mı kandırıyorsun?" durumuyla karşılacaktık.
Zor bir durumdu.
Bu saatten sonra da elimizde örnek bir bamyayla
kapı kapı estetikçi arayacak değildik.

Yahu kadın kısmı bu bamya,patlıcan vs. benzetmeleri
yüzünden dengeli beslenemez oldu.
Beslenmenin zerzevat kısmı noksan kaldı.
Dengeli beslenemeyen kadından da dengeli bir vücut ve
kafa bekleyemezdik..Yine bize zarar yazardı.

Bir ara "salatalık mı desem acaba" diye düşünmüştüm ama..
Baktım o iş de sakat.
Çünkü bu defa da kimse kabuğunu soyup yüzüne yapıştırmak
istemeyecekti.
Dolayısıyla cilt bakımsız kalacaktı...
Bakımsız ciltten başlayıp "çıtır"a kadar uzanan bitti gibi bir
sürü denklemi arka arkaya kurabilirdim ama uzatmaya
gerek yok.
Anlayan anladı.

17 yorum:

Ada dedi ki...

Bamya konusunda yazma evet :)Ya da adına bamya denmesin...
( yahu ben bamya yemeğini çok severim normalde..böyle orda burda
başka manalarda kullanıldıkça
soğudum! )

Diğer konularda yazmandan kendi adıma bir şikayetim yoktur hocam.
Eğlenceli oluyor :)

gül dedi ki...

niye ?

Gergin dedi ki...

Ada...

Seni mi kırıcam.
Al değiştirdim işte..
Bu olur mu?
Artık buna da bir şey diyemezsin
herhalde..:))

Gül...

Meşakkatli konu da ondan..
Yanlış anlamalara müsait.

Ada dedi ki...

İlahi hocam :))) hiç duymamıştım bunları, sakıncası yoktur :)
İyi geceler..

busegul dedi ki...

neden yanlış anlama olsun ki sizi bilen biliyor:)
Ben aranıza yeni geldim sayılır, sohbetlerinize giriyorum,üstüme alındım acaba yanlış birşeymi söyledim diye:)))
umarım bir yanlış yapmamışımdır:)
iyi geceler:)))
gül

Gergin dedi ki...

Gül...
Seninle ya da başka birisiyle
alakası yok.O yüzden alınmana
gerek yok.
Evet beni bilirler ama positteki
o lafı genel anlamda söyledim.
Söyleyemek istediklerimin bir
kısmını yazmaktan vazgeçtim.
Yani kısa kestim yazıyı.
O yüzden yazı aslında eksik.
Eksik olunca da vermek istediğim
mesaj havada kaldı.Youmlardan
anladığım o.
Şimdilik onları yazmayacağım
için de o konuları deşmemek en
iyisiydi.
Sana da iyi geceler..:))

alpernatif dedi ki...

Gergin hocam
Ama ben sizin kural tanımaz yazı yazma ihtimalinizi sevdim :)

Gergin dedi ki...

Alper;

Merak etme;rotada sapma yok..:))

oya dedi ki...

hocam..
dün gece 1 gibi ankara'daydım..
yani 1 hft.dır yoktum ama,
tüm yazıları, polemikleri ve gerginlikleri yakınen takip ettim..
önce size koccaman bir bravo! :)

veee gelelim şu gelin çivisi / hanım iğnesi işine..
valla hocam, bizleri düşündüğünüz için öncelikle tüm hatun kişiler adına teşekkür ederim..
ama sanırım burada
erkekler arasında doğru olarak bilinen bir yanlışı açıklamakta fayda var:

"Erkek kısmının bu güzide aparatı sürekli "bamya"ya benzetile benzetile bir müddet sonra bilen
bilmeyen herkesin kafasında bu imajla yer edecekti. Sonra aslı görülünce de hayal kırıklığı yaratacaktı."

imdi hocam..
hayal kırıklığının sebebini bamyaya bağlamak pek doğru olmaz zannımca..
zira,
nice bamyalar gördük üstlerinde kapak yok!
nice çiviler gördük içlerinde tık yok!

bilmem anlatabildim mi? ;)

Adsız dedi ki...

=)

biz memnunduk...
yazılarınızdan

bi de şu özür yazısının nedenini de ..
oyanın ve dünlüğünün gelir gelmez gördüğü gerginlik meselesini de görememiş haldeyim..

kör müyüm.. salak mıyım .. algılarımın seçicilik alanına mı giremiyolar bilemedim..
geçmiş olsun derim ..

atalet..

oya dedi ki...

ataletim..
gerginlik derken,
hani hocam "anlayan anladı" demiş ya,
ve hani hocamın tabiyatı da gergin ya,
ona gönderme olsun,
komiklik olsun diye öyle şeettiydim..
yoksa, gerginlik bahane,
yorumlar, atışmalar, geyikler şahane ;))

Gergin dedi ki...

Oya;

Öncelikle takdirlerinden dolayı
teşekkür edderim.
Valla pek mutlu oldum;ne yalan
söyleyeyim.
Yorumunun sonunda yazdıkların
hiç beklemediğim şeylerdi,çok
güldüm.
Ayrıca doğru da diyorsun.
Ancak onu benim söylemem doğru
olur muydu,bilemiyorum.
Bir açığı kapatmışsın.
Sağol..:))


Atalet;

Yorumunu okuyunca bu defa ben
şüpheye düştüm;göremediğim bir
şey mi var diye..

Yaptığım şu:
Baktım hocadan hoşlanan yok.
Bir sen varmışsın,o da önceden.
O zaman onu iptal ettim.

Yapılan eyleme itirazlara
bakınca hoca kısmının
musluklarını iptal edip yerine
de kör tıpa taktım.

Kadını bamya zulmünden kurtarmak
için yeni açılımlar getirdim.
Yani herkesi mutlu etmeye
çalıştım.
Problem yok yani..

Oya;
Açıklamalar için teşekkürler.:))

Adsız dedi ki...

yok yok..
ben salak olduumu alperin orda isbatladım da..

geçcidir diye ummak dışında bişi gelmez elimden..
he bi de anladım ki..
hem salakım hem de.. anlatım bozukluum var
=)

olsun bana o da yakışır der..
slema eder giderim =)

atalet

Gergin dedi ki...

Atalet;

Alper'in orada yaptığını gördüm.:))
Yalnız o salaklıktan değil.
Kafanın içi çıfıt bohçası gibi
de ondan sanırım..:))

alpernatif dedi ki...

Gayet enteresan bir şey söyleyeceğim :D

Ben yorumu sizin "kadınlarla alakalı tek satır" cümleniz için yazmıştım :))

Ve sanırım bamya meselesini istemeden bloga sokan yazar olarak,bu malum sebzeyle ismimin aynı cümle içinde kullanılmasından ömür boyu kaçamayacağım :)))))

Çağlar dedi ki...

Duramazdım:
Seviyorum Gergin abimi.

likelife dedi ki...

ben kendimi tutamayıp veda ile ilgili yorumumu yazacağım buraya..

aslında blogcu zamanlarından beri " gergin" yazılarını takip eden,
ancak yorum yazmaya yeni yeni cesaret etmiş biri olarak,
( zira saygımız sonsuz )
iletişimin bu kadar çabuk kesilmesi gerçekten üzücü..

ama belki bu ara kısa sürer ya da sayfalarımızda ara sıra da olsa görürüz yorumlarını yeniden..

" yazılarınızı da okurum ama daha da yorum yazmam dedik ya! " şeklinde azar işitmeden kaçayım ben..

ara ara yine gelip güncellendi mi diye bakacağım ama :(