11 Mayıs 2009 Pazartesi

Eltim olur musun?



Toplumu bilinçlendirmek için kolları sıvayıp tam
yeni bir yazıya başlıyordum ki Bitti'nin yorumu geldi.
Neymiş de şevkle arzuyla yemek yapmak erkeğe
yakışıyormuşmuş da "gidip otellerin,restoranların
mutfaklarından bi aşçı alsam mı" diye bana soruyor.
Her yapacağı işi bana sorar da...
Sanki olmaz desem "iyi madem" diyecek!

Cevap veriyorum:
Alın anasını satiim!
Hatta aşçıyı yamağıyla beraber alın!
Olur a,"benim elim kirli şu sebzelikten iki patates alıver,
dolaptan kıymayı çıkarıver" filan diyeceği tutar da,sizi
yorar.
Hiç olmazsa yamak devreye girer de,siz de süs biberi gibi
ortalıkta salınmaktan eksik kalmazsınız.

Yahu "kelin yanında kabak lafı edilmez" diye bir sözden
de mi haberiniz yok!
Zaten bu işlerden bağrım yanık.
İnadına yapar gibi biriniz gelir can acıtıcı kanatıcı
yorum yazar..
Öteki (balık etli olanı) bloğundan "erkekler ne ister"
diye kafa bulur.
Nedir niyetiniz;beni delirtmek mi?
...
Son günlerde gezdiğim bloglarda da görüyorum;kadın
milleti ne kadar iş varsa erkek kısmına kakalama
gayretinde..
Neymiş de "paylaşmak" lazımmış.
Kadıncağız evde iş,iş de iş derken fena yoruluyormuş.
Bunları duydum mu deli oluyorum.
Yahu çamaşırı bulaşığı makina yıkıyor;yapacağın altı
üstü bir yemek.
Ona da kuş kondurmuyorsun zaten.
Odunda pişiriyorsun da kömürü mü yelliyorsun?
Zaten her şey hazır.
Günümüzde pirincin taşını görmemiş kadın var,daha ne
konuşuluyor anlamıyorum.
Hem,paylaşalım diyorsun da,"gel seni de paylaşalım"
desem kafaya tülbenti bağlıyorsun,elli tane de düğüm
atıyorsun;ki Büyük İskender gelse çözemez!

Kısacası..
Yemek yok..
Temizlik yok..
Çamaşır yok..
Bulaşık yok..

Peki ne var?
Sev beni..
Öp beni,tüt beni..("Öp" dedik diye kimse heveslenmesin;
o öpüş masumane,alından,hadi bilemedin yanaktan...
Fazlası doz aşımı...)
Başka?
Gezdir beni,tozdur beni..
Dağlardan aşır beni,göklere uçur beni ...

Oldu!Gözlerim doldu!
Sen de bağla kafana tülbendi, Aydın Zeybeği taklidi yap!
...
Ha bi de..
Sayın Bitti hanfendi üstüne üstlük "evde yemek yapan
erkekler klubü kurulsun
istiorum o klüpten gidip bi koca
seçiim istiorum :D
" demesin mi?...
Ben de diyorum ki..
"Yahu yarayı tımara niyetin yok,bari tuz basma."

Son olarak...
-Eğer keyfinize göre güdebileceğiniz eli işe yatkın bir davar
bulursanız haberim olsun.
-Yavrusundan ben de isterim.

Hatta o davarın erkek kardeşi varsa şöyle sorarım:

-Bana ayarlar mısın?
Yani..
-Eltim olur musun?

...

Ben facebook'a gurup kurmaya gidiyorum.
Adı da:"Ev işine elini süreni Rasputin öpsün!"

18 yorum:

Ada dedi ki...

:))) Sen de haklısın be Hocam :)

Yalnız bilir kişi olarak söylüyorum; bu yemek yapan erkek tipi dışarıdan göründüğü kadar cazip değil! Kardeşim çok iyi yemek yapar ama...bir de bize sor!
Tez zamanda yazacağım yemek yapan erkeğin olumsuz taraflarını :)

Gergin dedi ki...

Ada;
Seni Allah mı gönderdi?..
Yani seni ne kadar sevdiğimi
söyleyecek kelime bulamıyorum
desem yeridir.
Kendi kendime savunma yapmaktan
yoruldum.

Bir de uzun süre yorum
gelmeyince,acaba toplanıp
hep birlikte mi saldıracaklar
diye de endişeye kapılmıştım.:))

Sağol..:))
Ayrıca ne yazacaksan da,son nefesimi vermeden göreyim:))

Adsız dedi ki...

çağlar gözün aydın bak bu sefer yemek yazısının arkası gelmiş..
=P

hocam size bişi demiyorum..
grubunuza asil üye olmaya gidiyorum..
atalet...

Gergin dedi ki...

Atalet;
Senden emindim zaten.:))

Şimdi yine içinde "hayran"
kelimesi geçen bir cümle
kuracaktım ama sık kullanıp da
kelimenin değerini düşürmek,
içini boşaltmak istemiyorum.:))

Gergin dedi ki...

Bu arada TDK çalışmalarının
boşa gitmediğinin de
farkındasındır umarım.
En azından bir kelime hayat
buldu,kurtuldu..

Adsız dedi ki...

konu atalete anlam kazandırmaksa.. siz de gergine yeni bi boyut getirdiniz..

=)

atalet..

Dolphinblue dedi ki...

hocam ben havada takla ata ata uçan tekme şeklinde antalyaya doğru yol aldım bilginiz olsun :P

şimdi hoca ( balık etli dersen böyle olur işte :P ) bi kere o bulaşık makinasına bulaşıklar kendi kendine girmiyor. siz onları suda süzüp makinaya koyduktan sonra olayda bitmiyor. batan ocağı ve karışık mutfağı köpüklü sularla silip temizlemek size kalıyor. sonra çamaşır makinasıda aynen öle. renkliler sentetikler beyazlar yünlüler tül tarzı şeyler bunları ayırıp hakkını vererek çamaşır makinasına atmayı yaklaşık bir yıl içinde öğrenmiş dostlarım var. çıkmayan inatçı lekelerle uğraşmak içinde her daim makina işlem görmüyor. ev kendi kendine süpürülmüyor hatta ve hatta tuvalete tuvalet kağıdı takmak bile erkeğin arkasından takip ve gözetim sonucu oluyor. libidosu düşük hatunlar bağlıyor başa tülbenti ya da evde kendine hiç bir şekilde yardımcı olmayıp işin ne yap diyen kocalara sırf gıcıklık olsun diye yapılıyor onlar :P

ayrıca onu bilir onu söylerim mutfakta ne yaptığını bilerek yemek yapmasını beceren tüm erkekler gözümde en seksi ve sevilesi evlenilesi erkeklerdir biline :P

bu kadar hocam bitti! ( onuda analım hemen burdan :P ) ahahaha

Gergin dedi ki...

Dolphin;

Şu yorumu inanarak yazdığına inanamıyorum.
Yahu mahallenin çanağını
çömleğini ve de çamaşırını
siz mi yıkıyorsunuz?
Hayret bişey ya..

Ayrıca şu seksili meksili
kısmı okuduktan sonra kalkıp
aynaya baktım,gayet de
seksiyim...))
Hatta dayanılmaz!
Ayrıca beni mutfakta harcamaya
çalışacak olanın gözünde seksi
olsam ne olmasam ne?
Benim kapsama alanım dışında
çünkü.

İlaveten elinizi çabuk tutun.
Ahçıların iyilerini birileri
kapmadan yetişin derim..:))

Şarküteri dedi ki...

Yemek yapan erkek seksi, çamaşır yıkayan erkek seksi, yerleri paspaslayan erkek seksi, akşam karısına çay demleyen erkek seksi, çocuğun altını değiştiren erkek seksi... Yavaş yavaş bir oyuna mı getirilmeye çalışılıyoruz? Metroseksüellikle köşeleri zımparalanan erkek şimdi de home-o-seksüelliğe doğru mu itiliyor?

Ada dedi ki...

Ben yazdım bişiler, bu konuya dairimsi :)

Gergin dedi ki...

YEC;
O mevzuyu öteki blogda daha
önce yazmıştım.Bunlar erkek
milletinin köküne kibrit suyu
döküp soyunu kurutmaya
kararlı..

Hem bir tek metroseksüellik
değil ki konu..
Bunun daha Nord'u var,
überseksüel'i var,var oğlu var.
O zaman da demiştim;bir de
bamyanın tohumunu bulurlarsa
hepten ayvayı yedik diye..:))

Ada;
Geliyorum..

Çağlar dedi ki...

Okudum okudum... ama demeden edemiyorum, Yec'e kocaman bir takdir şu home-o-seksüellik teriminden ötürü.

alpernatif dedi ki...

erkek ev işini yapsın yapsın da

bunları yaptıktan sonra o eforu harcayan erkekten daha da erkeklik beklenmesin bence

mi acaba ?

Gergin dedi ki...

Alper;

Daha oraya gelme..
Hem ondan bişey çıkmaz;hadiseyi
engellemez de..
Asıl o işleri yaptıktan sonra
seni erkek yerine koyarlar mı,
erkek gibi görürler mi,esas
mesele orda..:))

Gergin dedi ki...

Çağlar;
Araya ne zaman karıştın sen?
Valla farketmedim.:))

Evet,o laf gözümden kaçmadı
da,görmezden geldim.
İşime gelmedi..:))

Adsız dedi ki...

konu.. derkenara anlam kazandırmakmış..
geç oldu .. ama güç olmadı..
anlamam..
atalet

Gergin dedi ki...

Atalet;

Biz buna "derkenar"ı bir başka
tarzda cümle içinde kullanmak
da diyebiliriz.:))

Adsız dedi ki...

eh aşağı kalır yanım yok..
bkz: sibaksın tepesi..=P

atalet