18 Mayıs 2009 Pazartesi

Evde CD sokakta HD



Yaz mevsimi yaklaştıkça iki reklam öne çıkıyor.
İkisi de kadınlara yönelik.
Birisi,sanki hasat bir tek yaz aylarında oluyormuş gibi
biçer döver aletleri reklamı, diğeri ise zayıflamaya
yönelik ot purç vs ile yapılan zayıflama zamazingoları.

Bu reklamların bir anlamda deklare ettiği şey,kadınların
koca kışı tüğ yumağı halinde ve tosun gibi geçirdiği...

Kimse bozulmasın;bunu ben demiyorum;reklamlar diyor.
Reklamcılığın temel kuralı,reklamı yapılacak ürün için
doğru zamanın seçilmesinin şart olduğunu söylüyor.
Örnek verecek olursak;
Bu kurala göre mesela yazın soba reklamı yapılmaz.

Bu da yukarıda sarfettiğim cümleyi bir anlamda tasdik ediyor.
Bence bu başlı başına boşanma sebebi.
Sen koca kışı yanımda merinos koyunu kıvamında ve de yağlı
besi danası ebatlarında devrilerek geçir, yaz gelince de kılından,
tüyünden,yağından arınacağım diye debelen.
Niye?
Elaleme hoş görüneyim diye.
Gerçi gündelik yaşamda da böyle değil mi?
Evdeyken saç baş tecavüzcülerin elinden zor kurtulmuş gibi..
Göz kaş dersen ona keza..
Gece tuvalete filan giderken denk gelse ödün kopar,damağını
kaldırsın..
Ama dışarıya çıkarken cillop.
Yani evde görüntü formatı CD ,hatta daha da beter!
Çatı anteni kıvamında, dışarda ise Hay Defıneyşın..

Boşarım ulan ben böyle karıyı..
Hatta boşadım bile:
Boş ol!

E biz de biliyoruz üç defa söylenmesi gerektiğini..
Ama ben bi lafı hayatta bi daha tekrar etmem.

5 yorum:

bitti dedi ki...

hatun kişi güzelse saçı başı dağınıkken de güzeldir hocam

hadi değil dielim
elalem için süslenio varsayalım
nie die hiç düşündünüz mü?
tabiki yanındaki erkeğin itibarı için:D
millet darmadağınık bi hatun görüp de adamın yanında adamceğiz için "yuh bu kadarda midesiz olunmaz" denmesin arkasından die=))))))

Gergin dedi ki...

Bitti;
:)))
Şu bakış aşına,pardon bakış
açına hayran oldum..
Demek pozitif düşünce ha..
Peki.

Şarküteri dedi ki...

Biçer döver aletleri deyince aklıma John Deere marka dört çeker biçerdöverler geldi. Allah allah ne alaka derken epilasyon aletlerine gönderme yaptığınızı anladım.

Gün geçtikçe kolaylaşan bir teknoloji var onlarda di mi? Daha ne kadar kolaylaşabilir diye düşünüyor insan. Döner, başlıklı, esnek, masajlı, söktüğü yere sıvı uygulayan çeşitler var. Ama yine de kutusundan çıkarmak, prize takmak falan istiyor. Sanıyorum ki yakın gelecekte makina üzerinde çalışmayı bırakıp direkt erkek DNA' sı üzerine yoğunlaşacaklar. Genlerine müdahale edilmiş yeni erkekler "kıllı bacak" sevmeye başlayacak :) Bayanların traş kabusu da böylece sona ermiş olacak. Bundan sonra gelsin, gübreleme ürünleri, verim arttırıcı jeller, bacak kılı kuaförleri... Yeni bir sektör doğacak abi. Bir çok işsiz insanımıza ekmek kapısı açılacak.

Çoşup ana yazıdan uzaklaştım biraz galiba, kusura bakma.

Gergin dedi ki...

YEC;
Valla yorumunu okuyunca içim
kalktı.:)))

İşin içine kuaför de girince
gözümün önüne permalı,örgülü,
balyajlı,röfleli bacaklar geldi.
Hatta esmerin sarışın olma
sevdasının bacak versiyonu
geldi fena oldum.:)))

Bir de..
Kısa giyinmeyi seven bir hatun mesela düğüne gidecek olsa,ki malum öyle özel günlerde
kuaföre gidilmeden olmaz.
Acaba kuaförde ne kadar zaman
harcayacak?.
En basitinden fön çektirmeye
kalksa...

Valla devam edemiyorum;sen de
kusura bakma.

Bugün kendime gelemem herhalde..:)))

Adsız dedi ki...

o uzatılan gereksiz kıl ve tüylerin bir barikad olduğunu biliyor musunuz...
da..
konuşuyorsunuz bakalım..

aslında eleştirecek değil..
oturup durum değerlendirmesi yapılacak konudur...

=D..

atalet..