21 Mayıs 2009 Perşembe

Ne bilirdim ki..

Blogcuda ilk yazmaya başladığımda kendimle ilgili hiç
bir bilgi vermeseydim,hatta yazıları yorumlara açmasaydım,
kimse de benim neyin nesi kimin fesi olduğumu bilmeseydi
de şimdi şu an aklımdan geçenleri,Allah ne verdiyse açık açık
ortaya bi saçsaydım ne vardı?

"Ulan sevgili günlük.
Bak sana bi şey dicem ama anlattıklarımı birilerine anlatırsan,
birilerinden bu mevzuyla ilgili en ufak bişey duyarsam ana avrat
dö la dümdüz giderim;haberin olsun" deyip başlasaydım dökülmeye..

Şöyle derin derin "öffff ulen öfffff!" diye diye...
Arada bir "ben senin ta.." diye giydire giydire...
İçimi iyice boşaltsaydım.
Da bi rahatlasaydım.
Yok anasını satiim.
Geçti artık.
İstikamet Bor Pazarı.
Herkes ne mal olduğumu öğrendi.
Mecburen yutkunacağız;her zaman olduğu gibi..
Göstermek gibi olmasın,şurama kadar da gelmişti halbuki..

İki gündür denize gidiyordum;keyfim yerindeydi.
Hatta gözlemlerim doğrultusunda kadınların erkek
çocuklarını neden donsuz denize soktukları,bu
"turfanda bamya" merakının sebepleri konusunda
inceleme yazısı yazacaktım.
(Tamam;bamya demeyecektik.Yerine gelin çivisi
diyecektik ama birader bu fındık kadar şeyin de
geline hitabedecek bi kılığı yok ki!)

Bugün hava kapalı ve de yağmurlu...
Birden havayla birlikte içim de karardı.
Haber göndermişim gibi ne kadar canımı sıkan abuk
sabuk mesele varsa beynime üşüştü.
Kapkara karardım kaldım.

Neyysse..
Şuralarda bi site olacaktı..
Kadının biri "hışşştttt!Yakışıklı!Bak biii.." diye seslenip
duruyordu.
Adı da Alev miymiş neymiş...Camdan görüşesi varmış da..
Gerçi tanımadığım insanlarla görüşme merakım yok ama..
Hani diyorum;o seslenir ben duymazdan gelirim;o da sesini
duyurmak için ikide bir "yakışıklı yakışıklı" diye seslenmek
zorunda kalır da belki moralim düzelir.

Napiim canım!Şaşkınlıktan naaptığımı biliyor muyum da..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

anladım...
sorumluluk sahibi blogcu bunalımı..

da siz gene de dikkatli olun derim..
camda kalmıyor.. o hşşt ler..
adının "su" filan olma şansı yok tabii..

alev arzu rüya..

ben de yeni blog açıcam..
yoruma da kapayacağım..
ama okumaya açık bırakacağım..
benim de diyeceklerim var diye tepinsin dursun millet..

atalet gibi de yazmayacağım..
bak adını da buldum..
arzununalevliruyasi.....

atalet...

Gergin dedi ki...

Atalet;bu isimde bloğun
hışt mışt demesine gerek yok.
Zaten adı yeterince davetkar..:))

Adsız dedi ki...

ilginç

Gergin dedi ki...

Adsız;
Nesi?