6 Mayıs 2009 Çarşamba

Öylesine bir yazı işte..

YEC, Alper'e yaptığı yorumda "Ayda bir iki yazı anca yazan
bir blogcu olarak herkesi kendim gibi sanıyorum.
O yüzden gidişleri anlayamıyorum" demiş.
Ayda iki yazı yazan için böyle de,hergün olmasa bile sık
yazan için bir ay epey uzunca bir süre.
Hatta insanı bu işten soğutacak kadar uzun.

Ara verdiğim dönem içinde millet ne yapmış diye baktığımda
gördüğüm o ki, sanki sadece ben değil herkes gitmiş.
Kimisi var gibi görünüyor da aslında yok.
Yerine hologram bırakmış.
Mesela Atalet..
Sanki RTÜK'den ceza yemiş de prime time'da kültür-sanat
ağırlıklı yayın yapar vaziyette.
Elinde bir hortum, bir ucunu TDK'nın sitesine dayamış diğer
ucunu da kendi bloğuna..
Komşunun arabasından benzin sızdırır durumda...

YEC,Bahadır'ın donunu balkon ipinden anca alabilmiş.
Tabi Bahadır donuna kavuşup tehlike geçince o da rahatlayıp
salsa yapmaya başlamış.
Ancak derslerde bir ilerleme gelişme yok,yerinde sayıyor.
Yeri gelmişken belirtmekte fayda görüyorum;birincisi don
dediğin öyle bayrak gibi ortalıkta sallandırılmaz.
Ele güne karşı ayıp olur.
Günün ipucu olsun diye söylüyorum,onu şöyle pike,çarşaf,
nevresim gibi bir şeyin arkasında sipere yatıracaksın.
Kurur kurumaz da kaldıracaksın.
İkincisi,acele tarafından da Bahadır'ın kıçına giydireceksin.
Adam ortalıkta donsuz vaziyette intihar bombacısı gibi
dolanıyor.
Hem de "fünye"sine salsa yaptırır gibi sallaya sallaya..
Nerde kime patlayacağı belli değil.
İşin kötüsü bu tür fünyeleri bildiğimiz bomba uzmanları
imha edemiyor.Benim bildiğim eskiden bu tür imha
işlerini bir tek Mındıkoğlu diye biri yapardı.
Hatta Bülent Ersoy'un fünyesini de o imha etmişti galiba.
Neyse..
Şahsen ben Bahadır'ın donunu ne zaman çamaşır ipinde asılı
görsem yüreğim ağzıma gelir,tedirgin olurum.
Elimle oramı buramı kapar,tedbirimi alırım.
Neme lazım;bu saatten sonra "creatif" işlere soyunamam.
Bak şimdi..Soyunma lafı edince yine içime bir kurt düştü!
YEC!Bahadır'ın donu kıçında mı?
...
Ne donmuş be birader..
Don mon derken laf da don lastiği gibi uzadı gitti..
Aslında bu ara esnasında okuduğum yazılar için söylenecek
laflarım vardı da şimdi sözü uzatmak istemiyorum.
Çünkü sıkıldım;sonra yazarım artık.
Biraz yazmayınca da körelmiş miyim ne..

Ancak son bir şey daha söylemeden geçemeyeceğim.
İkametgahını okyanuslardan Marmara Denizi'ne aldırmış
balık etli bir arkadaş var.
Hani son zamanlarda bloğuna ya iki satır bir şey yazan
ya da karikatür koyan geri kalanını da okuyucuya
ihale eden uyanık bir arkadaş var ya..
Aynen verdiğim parayı cebe atıp sonrada şarkılarını yine
bana söyleten konser şarkıcıları gibi..
İşte o.
Ben gittikten sonra bir arkadaşın oraya yorum yazmış.
"Bu Gergin hıyarını pek severim" diye..
Okuyunca sevineyim mi üzüleyim mi bilemedim.
A be benim vijdansızım!
O güne kadar diline gümrük mü vardı?
Şunu sağlığımda söylesen de ben de "bi sevenimiz bari
var" diye sevinsem olmaz mıydı?
İlle de iş işten geçtikten sonra mı söylenecek bu tür laflar?

Gerçi o laflar da palavraymış ya..
O yorumu okuyunca içlendim haliyle..
Başka üzülen filan var mı diye blogları dolaşmaya başladım.
Bir yandan dolaşıyorum,bir yandan da düşünüyorum;
"acaba haber vermekle yanlış mı yaptım" diye..
Düşüne düşüne dolaşırken bir bloğa geldim.
Ana!Bi baktım,bizimkisi orda!
"Ay gülmekten öldüm bittim,orta yerimden ayrıldım" diye
yorum yazmış.
Yorumun sonuna da banyoya fayans döşer gibi elli tane kapa
parantez döşemiş.
Nasıl moralim bozuldu,nasıl moralim bozuldu anlatamam.
Kendi kendime "fazla keyfin kaçmadan git bi de feysi dolaş,
sonra da bas git" dedim.
Geldim feyse..
O yine orda..
Durumuna yazmış:"Gece barda,gündüz sazdayım"
Arkadan iki tane de komik video çakmış;oh!..
Yani vaziyet tam vur patlasın çal oynasın vaziyeti.
"Bu ne ya?" dedim kendi kendime..
İki de bir "kendi kendime" dediğimin farkındayım.
E napiim yalnızım;mecburen kendi kendime konuşuyorum
tabii...Yanımızda Nazmiye vardı da biz mi iplemedik?
Hayyrett bi şey ya!..
Uzatmayayım sonuç hüsrandı yani..
Bir ara şeytan dedi dön geriye,"gitmiyorum ulen" diye bi
yazı yaz,morarıp kalsınlar!
Oynarken "tıp" demiş gibi elleri havada kalsın!
...
Şaka bir tarafa,bu süre içinde laflarımı duymamazlıktan
gelip mail atan laftan sözden anlamaz arkadaşlara bir kere
daha teşekkür ediyorum.
Yalnız içlerinden biri vardı ki,ondan hiç mesaj alacağımı
ummazdım.
Hem laftan anlamaz hem de lafları işine geldiği gibi anlayan
biri..
Öyle olmasa "Gidiyorum" lafını "Gidiyoruz" ya da "sen de
gel" demişim gibi algılamazdı.
Gittiğim günden beri boş bulduğu delikten dirsikten mesaj
sıkıştırdı.
Her ne kadar istemem dediysem de gördüğüm yakınlık
karşısında "yan cebime koy" demeden de edemedim.
Canımın en sıkkın olduğu zamanda kendisi için açtığı
havalandırma deliğinden benim de hava almamı sağladı.
Hatta öyle alıştırdı ki mesajını göremesek "acaba klavyenin
altına bir yerlere sıkıştırdı da göremedim mi" demeye
başladık..
Bir de her mesajın sonuna sahte ağlama efektleri koyup duygu
sömürüsü yapmasa iyiydi ya..
Neyse..
Tekrar teşekkürler.

12 yorum:

Çağlar dedi ki...

Hey güzel yarebbim,
Bugün de "yazabiliyorsuınuz yazabiliyorsunuz, körelmemişsiniz, iyisiniz" diye pohpohlama günü oldu benim için.
Abicim, gözünün çapağını yiyem, iyisin iyi.

Adsız dedi ki...

hahahhaa...
tıp denince eli havada kalanlardan olmaya bayılabilirdik kiii...

ben mi hologram bırakmışım =)..
eh yüksek teknoloji kullanıyorum heralde onu hissettiniz..=9

bi kere her bir sözcüü seçmek için o kadar çaba..
üzerine resmi b ulana kadar didinme..
sonraa... altına kişisel ve her bir pikselinde bir ima gizli satırları dizmek için daralma..

e bu kadar yaranılmıyor yani size..

ama sonuç olarak binbirgece değil..
alt tarafı alfabe..
hem de bizim alfabe.. kısa yani..
bitecek az kaldı =p
gidişe üzülmüştüm.. demesem de..
germeyeyim diye.. meyl bile atmamıştım =P...
ama göğsümü dekoltemi gere gere söyleyeyim..
dönüşe sevindim..
atalet..

Adsız dedi ki...

pşşşt benden önceki yorumcu..
sen sağ mısın =P...
atalet..

Dolphinblue dedi ki...

ahahahahhaa
marmara denizine ikametgah aldırmış o balık etli hatun ben miyim değilmiyim bilmek istiyorum valla. açık açık dolfin desene milletin göbeciğini çatlatmasana orta yerinden :P bazen çok uzun uzadıya şeyler yazmadan içinden geçen anlık kısa cümleleri karikatürle birlikte resimlendirip koyabilirsin bloğa :P hem ben neden bunun açıklamasını getiriyorum onuda anlayabilmiş değilim :P blog benim abi sende sonuna kadar misafirsin ona göre yani... havasız kaldığında havalandırıp ortalığa çekidüzen verebilirsin... bence hiç sakıncası yok... yalnız ataletin TDK meselesine ve yecin don olayına fena halde koptum söyliiim

hocam sizin ruhunuzda hafif ajanlıkta varmış he! milleti yorumlarıyla takip ettiğinize göre

ahahaha :))))))))))) bakınız bol kapa parantezli üstelik ;)

oya dedi ki...

hocam..
hani sezen'in bir şarkısı vardır:
giiit
giiittt
giiiiiittttt -me dur ne olursun..
gitme kal yalan söyledim....
diye uzar gider..
hepimiz böyleyiz aslında..
misafirlikte "biraz daha ister misiniz?" diye sorduklarında,
yalancıktan "ay çok mersi almıyım" derken,
aslında ağzımızın sularının akması gibi birşey bu..
karşımızdakinden "ama nooğğluur.. ölümü yi!" ısrarını bekleriz..
o yüzdendir işte,
laflarınızı duymamazlıktan
gelip mail atan laftan sözden anlamaz arkadaşların varlığı..
iyi ki varmışlar..
iyi ki kıt kafalılarmış..
ve siz de iyi ki dinlemişsiniz onları..

tekrardan hoşgeliniz hocam :)

...

alpernatif dedi ki...

hoşgeldiniz

:)=}(/+%&/^'!\}][{$#

Bildiğim ve bulduğum bütün parantez,yüzde vb. işaretleri ekledim hocam. Masraftan kaçınmadım

Olmuş mu ?

alpernatif dedi ki...

kendi yorumuma baktım da
sanki çizgi romanlardaki sansürlü kelimeler gibi olmuş :D

yanlış anlamayın diye açıklama yapayım dedim

Dolphinin aç kapa parantezlerine espri olsun diye yaptım :)))))))

Gergin dedi ki...

Çağlar;
Vermişsin yine ara gazını.:))
Bu arada giderken yazdığın
yorumla da gözlerimi yaşarttığını
söylemeliyim.
Sağol.:))


Atalet;
Bu yorumunu "Atalet ya çekirdek
çitliyor ya da millete çekirdek
çitletiyor" yorumuma kapak
olsun gibi algıladım. :))
Ayrıca mail atmasan da niye
atmadığını anlayacak durumdayım.

İlaveten "Göğüs germe" faaliyetine
dekolteni de katman gerçekten
sevindiğinin en önemli kanıtı.
O dekoltenin senin için ne kadar
önemli olduğunu biliyorum çünkü.


Dolphin;
Pek alıngan gördüm seni. :))
Yazının yarısını sana ayırmışım
sen hala "işine gelirse
diyebiliyorsun;notumu aldım.

Ayrıca yazıları okuduğun
konusunda şüpheye düştüm.
Her zaman söylüyorum;insanların
kendi yazdığı ve ona yazılan
yorumlar yazılardan çok daha
fazla ipucu taşır.
Ve ben de okurum diye söyledim.

Parantezlerin sayısını beğendim.
Ama bir arkadaş der ki,
"parantez değil önemli olan,
iki nokta üst üste daha önemli"
Tam böyle miydi emin değilim
ama..(Valla uydurmuyorum)

Bir de o göbekler çatlayacak
zaten de,yalnız sorumlusu ben
değilim,kendileri. :))



Oya;
Doğru diyorsun.
Tıpkı kadınların "sen beni
sevmiyorsun" lafının aslında
bir durum tespiti olmayıp,
aslında "bana sevdiğini söyle"
demek istemesinin alengirli
versiyonu olduğu gibi.
Yalnız ben öyle bir şey
yapmadım.
Zaten kim kafa yoracak ki buna..
Valla üç ay gelmemeyim,91'nci
hatırlayan olursa nooliim..

(Yalnız bu "nooliim"in Cemil
İpekçi'yle alakası yok.Yanlış
anlamalara meydan vermeyelim)

Bu arada o son cümleyi "kimse
hatırlamazsa ben hatırlarım
diyesin diye yazdım.
Yani taktik aynı taktik. :)))




Alper;

Hoşbulduk.
Sansürlü kelimeler değil de
küfür anlamına kullanılanlar
gibi olmuş.
Yalnız diyezleri eksik
buldum.
Küçük çocukların yarım ağızla
küfretmeleri gibi olmuş. :))

Şaka yahu..
Açıklamana gerek yok.
Niye yaptığını anladım zaten.
Bi dakka..
Yoksa ikinci yorumla da sen az biraz embesilsin demeye mi
çalıştın?
:))))))) (Gördüğün gibi biz de
masraftan kaçınmıyoruz)

Şarküteri dedi ki...

Bir Gergin Hoca yazısında alıntılanmak, link almak büyük şeref. İlk defa oluyor bu. Aslında uzun zamandır okuyorum Gergin Hoca' yı ama yorumlaşmaya başlamamız daha çok yeni.

Hocam aktif olarak yazmaya döndüğünüz müjdesi olarak alıyoruz bu yazıyı o zaman.

Bahadır' a gelince... Biraz benle özdeşleşmiş gibi oldu bu karakter ama hayali aslında. Merak etmeyin hocam benim don yerinde. Bomba taşıyorsak bile olur olmaz yerde patlaması söz konusu değil :) Salsa kursuna devam, çok eğlenceli gidiyor. Çok yakında yeni yazı yükleyeceğim bunun hakında.

Sevgiler, saygılar.

Dolphinblue dedi ki...

hocam yaaa

napim amuda mı kalkayım sizi düzenli olarak okuduğu ispatlamak için?
vallahide billahide alınmadım aksine çok eğlendim okurken... ama sizde var böyle bi korku... tam olarak hissettiğiniz şekilde anlaşılamama korkusu yani... ondan bence bu alıngan gördümlü cümlecikleriniz :P

ama hiç üstüme alınmıyorum yaneee!:P

Çağlar dedi ki...

Atalet sormuş bana, sağ mısın diye. Sağaltan ararım. Yaşam destek ünitesi diye de yazdıklarınıza bakarım. Öptüm.

Gergin dedi ki...

YEC;
"O şeref bana ait" türünden
lafları pek beceremem.
Ağzımda emanet durur.
Sağol.
Sen de fena gaz vermemişsin..:))

Aktif olarak dönmeye gelince..
Aslında pek havam yok ama
yayınladığım manga parçası
yüzünden dönermiş gibi bir
şey oldu.
Manganın "Üryan geldim"inin
"geldim" olarak algılanacağı
hiç aklıma gelmemişti.
"Hoş geldin" diyen çoğalınca
fazla uzatmadım.
Yoksa artistlik yapıyorum
zannedilebilirdi.

Bahadır'a gelince..
Kontrol altında olmasına
sevindim.
Ayrıca toplumun güvenliği için
bir kaç yedek don bulundurmakta
fayda var diye düşünüyorum.
Yani birini çıkarır çıkarmaz
diğerini giydirebilmek için.:))


Dolphin;

Evet böyle bir korkum var.
Zaten söylüyorum da..
Bence gayet de insani bir şey.
Karşımdakini ciddiye aldığımın
göstergesi değilmi bu sence?
Bunun nesi kötü?

Size de yaranılmıyor ki?
:))