29 Mayıs 2009 Cuma

Tornavida Necati



Rastlantı diyeceğim ama,bir sene değil beş sene değil..
Otuz senedir sahilde gördüğüm manzara hep aynı...
Kalabalık isimli donsuz bir oğlan çocuğu,arkasında da
koşturan çoğunlukla otuzlu yaşlarda bir kadın.
...
Önceki gün sahilde şu yukarıda sözünü ettiğim kadın
sınıfından birileri denk geldi...
Allah sahibine bağışlasın kadın epey afili bi şey..
Alımı çalımı yerinde,hemencecik farkediliyor.
Ancak o onunla yetinmeyip ekstradan işler yapıp
dikkat çekme peşinde..
Genelde böyle durumlarda taktik belli..
Etraftan duyulacak şekilde yüksek sesle konuşmak..
O da öyle yapıyor.
Çocuğu iki metre önünde donsuz yere oturmuş
çüküne kum yediriyor.
O da sözüm ona onu çağırıyor;ama nasıl?..
Bağırışına bakarsan çocuk önünde değil de sanki
Kıbrıs sahillerinde..
(Tabi bu lafı Antalya'ya göre söylüyorum)

-Mustafa Mahmut Haaan!

Çocuğu görmesen ismin heybetinden ödün kopar.
Şahsen benim aklıma doğrudan Troya filminden bir
sahne geldi.
Arkada koca bir ordu önde de Brad niyetine bu.
Bu isme de bu yakışır.
Şimdi bunu okuyup da böyle isim koyanlar bozulacak
ama....
Yahu ne gereği var kayınpederin kaynanın keyfi olsun
diye meksikalı ismi gibi ulamalı isim koymaya..
Naapacaksın milletin keyfini,ne istiyorsan onu koy.
Bir de olan çocuğa oluyor..
Hani bu ismi kağıda yazıp çocuğun kafasının üstüne koysan
ağırlığından boynu bükülür.
O şekil yani..

Gelelim şimdi şu don meselesine..
Aklım almadı gitti bu işi..
Aynı yaşlarda kız çocuğu donlu erkekler donsuz.
Hep babaların erkek çocuğa meraklı olduğu söylenir
ama kadınların tavrına baktığımda hiç de öyle değil.
Asıl meraklı onlar.
Hele bir de aletin kumunu bir temizleyişleri var ki,
sanırsın silah bakımı yapıyor.
Acaba diyorum oğlan çocuğuna kendi öcünü alacak
tetikçi gözüyle mi bakıyorlar kadınlar?

-Yavrum bir gün bana yapılanların öcünü alacak.
Aha silahı da bu!
Ne yani şimdi bu?
Bir nevi tehdit mi?
İnsanın ürküp "yapma yenganım şeytan doldurur"
diyesi geliyor.

İsim mevzusuyla bu intikam aracını bir araya getirdiğimde
de "bırakın ulen kendi adını kendi koysun" diyorum.
Eskiden atalarımız öyle yapıyormuş ya..
Göstersin aletiyle bi yararlılık,adını da kendi koysun.
Artık "Tornavida Necati" mi olur yoksa "Matkap Mustafa" mı,
orasını bilmem.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

ulus psikolojimiz incelemeye değer.. elbet..

sahilde oğlunun pipisi aracılığıyla caka yapan hatunla ilgisi yok.. ama benim de bir ana oğul ilişkisi fikrim var.. elbet..
hem gördüğümüz hiç bişeyin aslını bilmiyoruz ki biz..
cakalı hatunun da..

siz o zamanlar okur muydunuz bilmem..
benim birinci mor dönemimdi..=)..

http://atalet.blogcu.com/-_2377225.html



atalet..

Şarküteri dedi ki...

"Çüküne kum yedirmek"

koptuğum nokta!

Gergin dedi ki...

Atalet;
Ben görüşümde ısrarlıyım.
Uzunca süren araştırmalarımın
neticesi bu.
Tamam;doğrudan pipi değil konu..
Ancak hala eğitim seviyesi
yüksek tiplerde bile erkek
doğurmak hava basma sebebi.
Sanki oturup eliyle kendi
yapmış gibi.

Bence işin içine kendini
koyunca taraf tutmuşsun gibi...))


YEC;
Görsen,"cuk oturmuş bu laf"
derdin...:))

JoKeR dedi ki...

Süper bir yazı. kapkaranlık bir haziran gününün bunaltısında keyfim yerine geldi..

hele

"Hele bir de aletin kumunu bir temizleyişleri var ki,
sanırsın silah bakımı yapıyor"

kısmı bittiğim an...
kalemine sağlık

Gergin dedi ki...

Joker;
Bu yorum da bana iyi geldi.
Demek ki ara gazına ihtiyacım
varmış.:))
Teşekkürler..