4 Mayıs 2009 Pazartesi

Üryan geldim..





Bir gece vakti ansızın fark ediverdim yalnızım
Fark ediverdim, kendime geldim, gerçegi gördüm anladım
Bir gece vakti ansızın yavaşça kalktım uyandım
Vurdum kendimi, vurdum yollara, ovaları, dağları ben astım
Arkama dönüp bakmadan, kendime sorular sormadan
Geceleri köyleri, kentleri geçtim, yürüdüm durdum güneş dogmadan
Bir gece vakti ansızın fark ediverdim yalnızım
Fark ediverdim, kendime geldim, gerçegi gördüm anladım

Üryan geldim yine üryan giderim
Var mı elde ölmemeye fermanım
Azrail gelmiş can talep eyler
Var mı, var mı ölmeye dermanım ?

Herkes kendine taparken sıkılıp durdum aynı bedenden
Kimimize düşman kimimize dostken ölümden bile korkmadım
Attım kendimi yabancı kollara, inanıp durdum bos dualara
şeytanı haktan, düşmanı dosttan, hayrı da serden ayıramaz oldum
Bir ömür sürdü hayallerim ama bir geceye sığdı tüm hüsranım
Aklımı fikrimi çelemedi yalanlar, asla yoldan çıkmadım
Bir gece vakti ansızın fark ediverdim yalnızım
Fark ediverdim, kendime geldim, gerçeği gördüm anladım

Üryan geldim yine üryan giderim
Var mı elde ölmemeye fermanım
Azrail gelmiş can talep eyler
Var mı, var mı ölmeye dermanım
...

8 yorum:

Adsız dedi ki...

görümceme göndersem çok beğenirdi..=)
Bir gece vakti ansızın fark ediverdim yalnızım
Fark ediverdim, kendime geldim, gerçegi gördüm anladım .. süpermiş =p
atalet

Gergin dedi ki...

Atalet;

Seni kırar mıyım hiç.
Hemen gerekli ayarlamayı yaptım.
Görümceye link verdim.
İnanmazsan tıkla..:))

alpernatif dedi ki...

görümcek görümceden sayılır mı ?

Gergin dedi ki...

Alper;

O ne ya?
Örümcek gibi bişey mi?
:))

oya dedi ki...

doğarken de,
ölürken de yanlızız aslında hocam..
bunu ben demedim..
ama bu düşüncedeyim..
şöyle ki, ölüm hiç birimize istisna yapmayacak..
ve ölürken elimizi tutacak biri korkumuzu azaltmayacak ya da bizi burada tutamayacak..

geçen de alıntı yapmıştım bir yazıda:
“Bir namazlık saltanatın olacak,
Taht misâli o musalla taşında”

gerçeği ne güzel anlatmış,
Karacaoğlan da,
C.S.Tarancı da..

hamiş: üryan müryan geldiniz ama pek hoşgeldiniz hocam :)

Gergin dedi ki...

Oya;

Tamam,hoş bulduk da..

Acaba diyorum,üstüme hafif bi
şeyler mi alsaydım ki? :))

Hepten de üryan?..
Ne bileyim;sonradan düşündükçe
ayıp mı oldu diye şeyettim...

Şarküteri dedi ki...

Gergin Abi,

Yaratıcı blog şablonlarınızı beğenerek izliyorum. Hemen hemen her açtığımda blog başka bir şekilde çıkıyor karşıma ya da en azından yeni eklentiler almış oluyor. Şimdi "Görümceme gönder ve Ziktiret" seçeneklerinin ayrı ayrı gelmesini bekliyordum ben, oysa beraber tıklanıyor. Bi anlamda ha görümceme (ki teknik olarak mümkün değil) göndermişim ha Ziktir etmişim, ikisi de aynı şey... diye mi anlayalım?

Takipteyim hocam, saygılar.

Gergin dedi ki...

YEC;
:)))
Aslında haklısın.
"Kim öper görümceyi" gibi
olmuş.

Yerleştirdiğim kodlar sayfa
düzenini bozuyordu,bende
uğraşmak da istemediğimden
öyle yapmıştım.

Şimdi düzelttim;her birine
ayrı link verdim.
İstersen senin içinde "bacanağa
gönder" şıkkı koyabilirim.:))