18 Mayıs 2009 Pazartesi

Yemek yapan kadın

Yemek yapan kadın seksi midir?
Bu da soru mu şimdi?
Hem de nasıl..
Zaten ellerinin meşgul olması bile seksi olmasına yeter de
artar bile.
Hele bir de yağlı mağlı bir şeylerle uğraşıp da elleri vıcık
vıcık yağ içindeyse...
Elinin yağı sağa sola bulaşmasın diye bi şey yapamaz;savunmasız
durumdadır.
Onu bunu bilmem;bu vaziyette kıstırdın mı affetmeyeceksin.

Hareket şu:
Fırsatı kaçırmayıp hemen arkasından sarmaşık gibi beline
dolanacaksın.
Hem de sıkı sıkı..
Aradan su sızmaz denir ya..
Aynen öyle..
Hatta hava bile geçmeyecek şekilde..

Yalnız kemiklerini kıracakmış değil de,biraz daha yumuşak.
Yeni gelinin mandal tuttuğu gibi değil.
Hanım evladı gibi hiç değil.
Gücünü bedeninde hissedecek kadar.
Yani arkamda bi koç yiğit var dedirtecek kadar.

Tabi biraz direnir gibi yapacak;"yapma" filan diyecek ama
sen iplemeyip sarılmaya devam edeceksin.
Sokacaksın burnunu saçlarının arasına....
Sıcak nefesi hissedecek..

Sonra...


Bu yazının devamına
erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir.


(Çaktırmadan not:En önemli yeri atlamışım..
Bir yandan sarılmayı sürdürürken bir yandan da ayağının baş
ve yanındaki parmağını maşa gibi kullanarak ocağın altını
kapatmayı unutmayacaksın.
Yemeği yakmamak bakımından..)


17 yorum:

Çağlar dedi ki...

"aradan kılıç geçmeyecek halde" de deniyor o hale. ki bu durum kellenin gitmesi ile sonuçlanırmış.

Gergin dedi ki...

Çağlar;
Hangi kellenin?
:)))

ATALET dedi ki...

deneme midir ???
test midir..

şimdi.. yok utanmaz ataletim ben..
yorumluyorum..
bu vaziyete tek cevabım..
besleme fantezisi midir ?? olur..

hayır el istenmiyor ise..ille de..
bunun kelepçesi var..
ipek eşarbı var.. kravatı varr. sabahlık kemeri varrrr...

zeytin yağı..?? yemek pişirme aşaması..??
ıhh bana uymaz..
=D...

Gergin dedi ki...

Atalet;
Sana uymaz tabii..
Çünkü yemek yapma derdin yok.
Dolayısıyla böyle bir tehlike
de.:))

Eller istenmediğinden değil..
Kirli elin savunmaya yardımcı olamamasından.

Fantezi?
Değil..
Klasik mevzudan fantezi olmaz.
Olsa olsa..
Pazartesi sendromu..
Şaşkınlığı..
Durup duruken azma..
Mislleme..
İşi olmayan şeytanın kuyruğunu tartması..

Ne dersen de..
Fena halde canım sıkılıyor.
Kaçıcam da oyalanıyorum
senin anlayacağın..:))

ATALET dedi ki...

hahahahahahha..
şeytanın kuyruk tartmasına koptum..

sıkılmak yasak..
kaçmak daha da yasak...
=)

yani bana yasak sökmez demeyin..
bu aralar amazon ruhum esir aldıından...
size bile söyleyebilirim...

inanın...
yasak dediysem..
yasak..
=)

atalet..

Gergin dedi ki...

Atalet;

Hem amazon hem Atalet ha..
Peki.
Pes ettim.
Dediğin gibi olsun..:))

Nasıl şirinlik yapıyorum ama?
:))

ATALET dedi ki...

=6 süper..=)

oya dedi ki...

ama bu yemek yapan kadın olmamış ki hocam..
"yemek yapmaya yeltenen,
bu esnada da kendisine yeltenilen kadın" olmuş :)
ki bence sorun da değil..
her şekilde "doyum" oluyor ne de olsa :))

hamiş: bu durumda yemek yapmaya yeltenen erkek de seksi oluyor yani di mi hocam? bir önceki sorumun cevabını da böylece almış oldum yani.. mersi :)

Gergin dedi ki...

Oya;
Çok güzel bir yorum olmuş;
Tebrik ederim;eline sağlık.
Acaba ikidir aynı şeyi yaptığının
farkında mısın?
Biz yemek yapan adamın matah bir
adam olmadığını anlatmak için
bir kısım organımızı tahribedelim
sen de gel hepsini boşa çıkar.

Nedense birden hakkındaki
düşüncelerimi gözden geçirmekte
fayda var diye düşünmeye başladım.

Dikkat edersen gülme efekti
filan yok yazımda..
Bilmem yeterince tehditkar
olabildim mi?

Dolphinblue dedi ki...

ha ha yeme bizi hocam erişim kararıyla yazının devamı engellendi demek :P elleri yağ içinde kalan hatuna fazla itibar etmeyin derim ben. ulen nasılsa çamaşırlarıda ben yıkıyorum diyerekten o ellerle üstünüze sıçrarsa bilmem ben artık. aslında biliyorumda bende erişim kararıyla engelliyorum söyleyeceklerimi :P

hey allam çok eğleniyorum ben bu blogda :P ah ah bir zamanlar viva ile eğleniyorduk ama sırra kadem bastı kendisi...

Gergin dedi ki...

Dolphin;

Valla o dediğini yaparsa benim
için sorun yok.
Yani, "Körün istediği bir göz,
Allah vermiş iki göz." durumu.:))

(Vivayı merak etme ayarı verdim
ben,gelecek.
Az kaldı.)

Ada dedi ki...

Erkekler bazı konularda ne kadar çok birbirine benziyor :))

Gergin dedi ki...

Ada;
Valla bu defa üzdün beni.
Ben bu yorumda hafiften laf
sokma sezdim.
Yahu ne kötülük var bunda da..
İnsan sevdiğine sarılır.
Şahsen aynı konumda ben olsam
yeminle söylüyorum gıkımı
çıkarmam:))

Ada dedi ki...

Aaa inan üzüleceğin birşey demek istemedim hocam..Yorum kısa olunca
öyle geldi demek ki sana.
Ocağın altı açık kalmazsa bir kötülük yok elbette :)

Gergin dedi ki...

Ada;

"Ooooo sevdiğim ada geri gelmiş"
diyesim geldi birden..:)))

Adsız dedi ki...

süper yazmışın hocam..
kalemine sağlık
keyfimi yerine getirdin :)

Gergin dedi ki...

Adsız;
Yazımın işe yaramasına sevindim.:))
Teşekkürler..