1 Haziran 2009 Pazartesi

İlk göz ağrım..



Bugün ilk gözağrım Vivaforever'in doğum günü..
Haliyle doğum günü mesajı gönderdim.

Aynen şöyle:

"1 Haziran 1979...
Tarihte bugün önemli bi şey olmuştu ama ne olduğunu
şimdi hatırlayamadım.
Ama bu tarihten 26 küsur sene sonra başıma biri bela
olmuştu bak onu iyi hatırlıyorum..
Hatta bugün 30'ncu senesi,hala o bela başımda..
'Bunlardan bana ne,bana niye anlatıyorsun?' diyeceksin
de..
Ne bileyim öööle bi içimi dökesim geldi işte..
Neyse;olan olmuş bi kere..Yapacak bişey yok.
Sebebini bilmiyorum ama bir de gülme efekti koyasım
geldi şuraya..:))"

***
Aslında "Neyse;olan olmuş bi kere..Yapacak bişey yok."
lafından sonra "doğmuşsun bi kere.." diye ekleme
yapmam lazımdı ama,unutmuşum.

Ne cevap geldiğini merak eden olabilir.
En azından bunun bir kutlama mesajı olduğunu anlamış
mıdır diye..

Evet; anlamış.:))

8 yorum:

Ada dedi ki...

Anlayacak elbette :)
Viva benim ayrı anne ve babadan, ayrı yıllarda doğmuş ikiz kardeşimdir..( onun benzetmesiydi bu, ben de katılıyorum tabii )
Vay be 4 sene olmuş mu tanışalı!
( hesapladım parmaklarımla, olmuş
hakkaten ya, çok şaşırdım buna nedense ) İyi ki doğmuş ve blogcu olmuş Vivamız...Yoksa kim sataşacaktı sana :p
( gerçi uzun zamandır buralarda yok ama!!! off ya dön artık Vivaaa )

Gergin dedi ki...

Ada;
Bu yoruma çok güldüm.:))
Yahu huylu huyundan vageçer mi?
El altından sataşmaya devam
ediyor tabii ki.
Sayesinde yaşım hiç aklımdan
çıkmaz oldu.
Buna rağmen niye severim ki hala
ben bunu?
Hayret bi şey:))
Hacı hocaya filan mı okuttu
naaptı..
Bilemedim..:))

Ada dedi ki...

El altından sataşmaya devam ettiğini tahmin ettiğim için yazdım zaten ben de :) Hatta yaşı da yazacaktım da acıdım :p
( hem ne varmış yaşınızda alla alla )

Aklıma alakasız birşey geldi onu sorayım : Siz eskiden her hafta birşey yapıyordunuz, hala devam etmiyorsunuz sanırım. ( çıkarsa Viva'nın sözü vardı bana, onu hatırladım da :)

Adsız dedi ki...

=)
vivam herzamanım..
ne zaman haberleşsek.. dönücem diyo.. ama yok.. hala.....

atalet..

Çağlar dedi ki...

he ya herbiden, sizin şu sayılar tutmadı mı hiç. ben bir umut komşu blogcuda pişer, bize de düşer diye hevesleniyordum.
nedir son durum.
bi de burayı illa ki okuyordur, iyi ki doğmuş tabii ki.

Çağlar dedi ki...

ha göz ağrısı dedin dedin, kızı gönderdin Ağrı'lara :)

Gergin dedi ki...

Ada;
Parantez içindeki cümleni
çok sevdim.İnsanın kulağına
melodi gibi geliyor.:))
Hem dediğin gibi ne varmış yaşımda..
40'ını geçmiş Belluci'nin bile
bir sürü hayranı var.
Belki benim de vardır ne
belli.:))
(Biz buna halk arasında züğürt tesellisi diyoruz)

Sayısalla ilgili bir şey
yapmıyoruz.Tek başına herkes
iyi kötü iki üç sayı tuttururken
ortak olunca bir tane bile
bilemez olduk..:))

Sanırım bizim ak sakallı dedeler
beraberliğimizi kıskandı.
Hep yanlış bilgi verdiler.:))


Atalet;
Gelmek için can atıyor da..
Sanırım bir sıkıntı var.
Aslında en çok mağdur olan
sensin biliyorum.

O gideli "ballı öpücük"süz
kaldın..:))


Çağlar;

O sayısal işi hiç tutmadığı
gibi bir de başka blogculara
malzeme olduk.
Baya bi kafa buldular.:))
Bulabilirsem birini yayınlarım.

Son yorumun da harikaydı..:))
Doğru söze ne denir.

vivaforever dedi ki...

Pek kıymetli ve muhterem Gergin Hocam:
Dünyaya gelişinizin 87.yıldönümünü olması münasebetiyle büyük bir sevinç yaşıyor, sizin gibi eşi benzeri az bulunur bir insanı tanımış olmaktan dolayı ziyadesiyle gurur duyuyorum.. bu güzel günün size yakışır şekilde tüm yurtta, KKTC ve dış temsilciliklerimizde bayram coşkusuyla kutlanması için gerekli talimatları verdim..
Sonuç: 30 Ağustos 2009 günü saat:08.00-24.00 saatleri arasında doğum gününüz tüm yurtta, KKTC ve dış temsilciliklerimizde coşkuyla kutlanacaktır..
Arz ederim.. :P

Dip Not 1: Yarın TV, internet, gazete, dergi, radyo vb. yazılı ve görsel basında yapılan kutlamaların Zafer Bayramının 87.yıldönümü şeklinde kamuoyuyla paylaşılmasını hatırlı dostlarımdan rica ettim..Bu ne biçim doğum günü kutlaması demeyin sakın..Yaşınızı Zafer Bayramı kostümüyle kamufle ettim ki Türk Kasının arkasına saklanmak zorunda kalan adonis kaslarınıza felan nazar değmesin..
O bakımdan yani…

Dip Not 2: Unutmadan madem doğmuşsunuz bir kere ne söylesek boş..Olanla ölmüşün çaresi yok diyor akranlarınız..dilim sürçtü yine; büyük büyük atalarımız şeklinde bitecekti bir önceki cümlemiz..yerseniz… :) (Gönül isterdi ki bu gereksiz Dip Not 2’nin sonuna çenesi benli gülen kadın efekti koyalım ama uzun, upuzun aradan sonra bloga gelince bu gibi şeylerin nasıl yapıldığını hatırlayamadım..affola..)

Dip Not 3: Ziyaretçi trafiğinizi gösteren şu köşedeki zımbırtıda Erzurum ve Ağrı Karaköse görünen ziyaretçinin ben olduğumu sanırım biliyorsunuzdur..Hani gelip gitmiyorsun, ölü mü diri mi şu abide gibi blogcu diye kalaylamayın beni..
Ee madem geliyorsun niye üç beş laf sokuşturmadan gidiyorsun derseniz vallahi laf sokuşturmayı bırakın, nefes almaya bile uygun olmayan bir halet-i ruhiye içerisindeyim..Yoksa içimden geçen söylenmemiş cümleleri sizin gibi Antalya Arkeoloji Müzesi Tanrılar Salonunda yeri hazırlanmış değerli bir büyüğümden esirgemem, bilirsiniz..
Doğubayazıt bozdu beni hepten..Mutfak tüpü dolu mu acaba bakmak lazım..:P
Öyle yani..

Uzun lafın kısası sizi seviyor ve mutlu mesut, rakısı mezesi, neşesi hevesi, keyfi heyecanı çok olan bir yaş geçirmenizi diliyorum..ee bi de bisürü ballı ve çileklisinden öpücük bırakıyorum..

En Son Dip Not: Her ne kadar artık ilk göz ağrısı muamelesi görmesem de yorumu buraya yazayım dedim..
Hatıralarım canlandı.. :))