1 Haziran 2009 Pazartesi

Monica mı Fahriye mi?



Vatan gazetesi bu fotoğrafı koyup soruyor:
-Monica mı Fahriye mi?

Şimdi "başka mevzumu bulamadın?" diyen olabilir.
Hemen cevabını verelim.
Koca ulusal gazete bunda haber değeri bulup yayınlamış.
Bense kendi halinde bir blogcu olarak koymuşum,çok mu?
Hem benim geçerli nedenim var:
-Ayıptır söylemesi Monica'nın hastasıyım.

Hem bu soru göz ve kıskançlık testi için bire bir.
Bir defa cevap vermeden önce bir an bile olsa Fahriye'ye
son bir bakış atma gereği duyanlar kesinlikle fesat.
Çünkü bu,"Fahriye" diyebilmek için onda umutsuzca ele avuca
gelir bir şeyler bulma gayretinden başka bir şey değil.
Yok,işin içinde kıskançlık yoksa o zamanda gözleri bozuk.

Allah aşkınıza ikisine bir bakın.
Fahriye birazdan yaprak sarmaya mutfağa gidecek gibi
dururken,Monica başka bir şey diyor.
Ne dediğini burada söylemem ayıp olur.
Monica'da her tür kadın karakteri var.
Giydir,hanım hanımcık romantik gözlerle baksın dursun.
Soy,azgın bakireyi oynasın.

Özcan Deniz'e Fahriye Monica benzerliğini sormuşlar (nereleri
benziyorsa..)
Fahriye daha güzel demiş.
Fahriye dizinin dibindeyken ne desin adam?
-Monica verdi de biz mi almadık?

3 yorum:

Adsız dedi ki...

gerçi pozlarda haksızlık edilmiş...
ama.. bence monica..
özene bezene bu iş için yaratılmış..
konuşunca sevmiyorum ama.. öyle oturup bakınca inanılmaz..
bi de..
giyinik mi??? hanım hanım mı???
ben onun giyinik olduğunun ayırdına varmıyorum da.. siz ??

atalet..

Ada dedi ki...

Şimdii bu hatunları yorumlamak bana düşmez ama birkaç şey diyeyim.
Düşmez derken, erkek gözüyle göremiyorum ya onu demek istedim :)

Birincisi fotoğraflar adil değil.
Söylediğin gibi Fahriye'nin kıyafeti ile Monica'nınki eşit olmadığıdan kızcağız ordan kaybediyor en başta :)

İkincisi Monica 40 yaşını geçmiş ( fakat hiç göstermiyor tabi)
Fahriye en fazla 25..O da Monica'nın yaşına geldiği zaman öyle olabilicek mi bilinmiyor henüz. Bu yüzden kıyaslama yanlış bana göre. Koskoca! Vatan gazetesi böyle kıytırık haber yapacak madem eşit kıyaslanacak birilerini bulsaymış ya, pehh...

Şahsi fikrim her ikisi de güzel.
ama ayrı ayrı...

Güzel haftalar dilerim hocam.

Gergin dedi ki...

Öncelikle sidebar'daki
tesettürlü Monica'ya bakalım.
Sonra da şurayı tıklayıp diğer Monica fotosunu görelim.
Görüldüyse devam..

Atalet;adalet son koyduğum
fotoğraflarla tecelli etmiştir
umarım.
...
Zaten bu hatuna konuş diyen mi
var da..
O sussun gözleri konuşsun.
Ya da...Neyse..:))


Ada;
Tabii ki erkek gözüyle göremezsin
ancak farkı farkedebilirsin.
Gördüğün gibi kıyafet konusunu
hallettim..:))

Bence buradan çıkan sonuç genç
olmanın tek başına bir hiç
olduğu..
Yaş her zaman geçer akçe değil yani..
Ne yani yaşı 25 diye orada
Monica dururken Fahriye'yi
mi kapıcam?

Şahsen aynı soruyu bana sorsalar
cevap vermekte saniye tereddüt etmem...))
Üstelik gözünün kenarındaki
hafif kırışmalara rağmen.

Son olarak..
Evet;kıyas denkler arasında
yapılır.
Tamam,hakkını yemeyelim
Fahriye'de güzel de..
O kadar işte..Ötesi yok..
Sussam iyi olur..:))