19 Haziran 2009 Cuma

Olgunlaşamamışım



Eşek kadar olmuşum ama bir gıdım bile olgunlaşmamışım..
Şu son üç beş günde anladığım şey o.
Hala yeri zamanı geldiğinde el frenini çekecek,"hop birader"
diyecek, kısacası davar gibi güdecek birine ihtiyacım olduğu
kabak gibi belli oldu.
Ortalık boşalınca ipini koparmış dana misali kıçımı başımı
hoplatmamdan çıkardığım mana bu.
...
Haftanın başında ufaklıklar,anaları ve analarının saz
arkadaşları (Kayınvalide vs) Adana'ya gittiler.
Yani ortalık boşaldı,sakinleşti.

Yalnız kalmaktan rahatsızlık duymam.
Çoğu zaman hoşuma bile gider.
Adam lazım olursa nasıl olsa istediğim zaman bulabileceğimden
yalnızlığı dert etmem.
Ama yalnız olunca da bir türlü kendimi kontrol edemem,
raydan çıkarım.
Yine öyle oldu.
Güya paşa paşa evde oturup,feyse girer sağa sola sataşır,
blogda bir şeyler yazarım diye hesabetmiştim ama hesap
her zaman olduğu gibi yine tutmadı.
Peki naaptım?
"Dur bi hava aliim" diye dışarı çıktım,sonra gelmişim.
Yukardaki cümlenin yamuk durduğuna bakmayın.
Cümle düşüklüğü filan yok;mesele anca böyle bir cümle
kurgusuyla özetlenebiliyor da..
Yani yamukluk,cümleyi kuranda..

Bu süreçte anladığım en önemli şey ise,didişmeye fena
halde alışmış olduğumdu.
İşime karışan olmayınca diklenip zart zurt edemedim.
"Canım ne isterse onu yaparım;Allah'ın oğlu gelse karışamaz"
havaları basamadım.
"İstediğimiz çocuktan başlayabir miyiz?" deyip ilk kıstırdığımı
öpüp oynaşamadım.
Hatta sabah kalkınca ufaklıkla PC'yi "ilk ben kaptım" kavgası
bile yapamadım.
Canım sıkıldı.
Neyse dün akşam geldiler de her şey normale döndü.
Çünkü millet daha kapıdan girer girmez didişme başladı.
Sabah kalkar kalkmaz da PC kavgası..

"Kaç gündür maillerime bakamadım,o yüzden PC benim"
lafına,"Patlamadın ya..İki saat daha bekleyiver" deyince üzerime
nasıl bir ferahlık geldi anlatamam.

Fotoğraflara gelince..
Sanki fotoğrafını çekecek bir şey kalmamış ya da ömürlerinde
hiç sumak-kebap görmemişler gibi tutmuşlar fotoğrafını çekmişler.
Ben de belki Çağlar'ın işine yarar diye buraya koyayım dedim.
Gerçi güveç'in yerini tutmaz ama..

12 yorum:

Çağlar dedi ki...

:)
işyerindeyim abi.
yasaklı, sınırlı, kotalı bir internet bağlantımız olduğu için fotoya bakamıyorum ama tahminleyip hayal ettim.
cevap olarak da her yemeğin yeri ayrı diyebilirim ;)

sevgiler.

Adsız dedi ki...

bu yazı bana çok iyi geldi..
neden dersen.. söylemem..
ama ruhuma gül suyu serpmiş oldun...

teşekkürler...
teşekkürler...

atalet...

Gergin dedi ki...

Çağlar;
Umma diye söylüyorum,öyle çok
baba bir şey değil.
"Bulduğuma razı olurum" dersen onu bilmem..:))

Gergin dedi ki...

Atalet;
Maaşallah gizemli laf etme
konusunda beni solladın.
Şimdi merak ederim ben niye
diye..
El altından falan şaapsan..:))

gül dedi ki...

:)
olgunlaş olgunlaş nereye kadar hocam:)
olduğu kadar dert etmeyin:)

Gergin dedi ki...

Gül;
Niyetim var mı ki zaten de..:))
Benimkisi etrafa karşı ayıp
olmasın,"bak adam uğraşıyor
ama olmuyor" desinler diye..
Yoksa şikayetim yok.:))

Gökhan Eryol dedi ki...

Adana fotoğrafını görünce, yemekli bir yazı beklemiştim, ama güzel bir gönül teline dokunmuş. Alışkanlıklar, insanı tamamen değiştiriyor sanırım :)

Oya dedi ki...

hocam..
zaten gördüğüm herşeyi canım çekiyor..
yapılır mı bu bana?
bundan sonra senden ricam,
yazılarını görsel öğelerle süslememen..
çok reca ederim yani..
cık cık cık..

hamiş: neeey? güveç mi? Çağğğğlaaaaaarrrrrr....

farmau dedi ki...

Hocam prejektörünüz geldi :)) Öncelikle şöle iki yanağınızdan öpeyim kocaman :) hatta en kocamanından :))
Vallahi içimden yeniden blog yazmak geldi ne diyim :) buralardayım yani artık :)) bol bol rahatsız ederim :))

Gergin dedi ki...

Gökhan;
Kebabı yiyebilseydim belki
yazardım ama yiyemedim.
Özellikle "belki" diyorum,
Çağlar'ın olduğu yerde o tür
yazılar yazmak ne haddime..:))

Gergin dedi ki...

Oya;
Yorumunu okuyunca ne alakaysa
aklıma "Tombalacık Halimem"
türküsü geldi.
Hani diyor ya..

"Alçaklara kar yağdı üşümedin mi
Sen bu işin sonunu düşünmedin mi"
Ne ilgisi var demi? :))

Neyse..
Üç beş ay dişimizi sıkacağız artık;naapalım..:))

Gergin dedi ki...

Sevgili projektörüm;
Aydınlatma aparatım,kurbişim..
Hoş gelmişsin..:))

(Yağcılığıma dikkatini çekerim.
Biraz yağlayayım da yine sıvışıp
gitme..:)))