5 Haziran 2009 Cuma

Vaziyet vahim!



Dün iş icabı dışarı çıkmam gerekti.
Yine iş icabı bir kaç tek atmak zorunda kaldım.
Hatta bir kaç tek de değil,"saçına başına bakmam.." kıvamına
getirecek kadar diyelim en iyisi.
Hem de güpegündüz.
Döndüğümde kimselerin görmemesi gereken bir surat şeklim
vardı.
Haliyle alkol pansumanı yemiş steril bakan gözlerle etrafa bakıyor
olmak hoşuma gitmedi.
Ben de saklandım.
Tipik "toplantıda" ayakları..
Neyse..
Baktım "hissim" gelmiş.
Ben böyle hislendim mi eskiden Viva'nın bloğuna giderdim.
Ne yazdığını anlamazdım ama,yine de derin derin of çekerdim.
Artık o yazmaz olunca Gül'ün bloğuna gitmeye başladım.
Gerçi bu hislenme işleri branşım olmadığından pek yorum
yazamasam da en azından okurum.
Bir anlamda eğitim yeri gibi görürüm oraları.
"Bu saatten sonra hislensen ne hislenmesen ne" diyecek olan
yeni versiyonları şimdiden uyarıyorum;bak fena bozulurum.
...
Gittim gül'ün bloğuna..
Daha okumaya başlamadan çalınan parça dikkatimi çekti.
Şu an çalan parça..
Aslında Sezen Aksu'yu pek dinlemem.
Sevdiğim üç ya da dört parçası vardır.Ama bu fena halde hoşuma
gitti.
Hemen sağ klik artı view page source ardından copy-past yapıp
şarkıyı araklayıp bloğuma yerleştirdim.
Moda deyimle,bir müddet sonra "kendimi şarkıyı sürekli dinlerken
yakaladım"
Önce kafanın güzelliğinin şarkıyı sevmeme katkısı var mı diye
düşünüyordum ,ancak baktım bugün de durum aynı.
Yani bu iyi bir şey değil.
O yüzden şu an netten korku filmi indirmekle meşgulüm.
Yukarda afişini koyduğum filmi..
Sanırım daha bizde vizyona girmedi.
Korku filmlerini severim.
Kıçını belaya sokmadan heyecan yaşamanın,kafayı dağıtmanın en
iyi yolu.
Yalnız o yeşil yeşil kanların aktığı,abuk sabuk yaratıkların olduğu
filmeleri sevmiyorum.
Her şey gizemli olacak .
Ortada arıza çıkaran bir şey olacak ama onun ne olduğu belli olmayacak..
Falan filan işte..
Bu konuya daha sonra geliriz,şimdi kafamın ayarı iyi değil.

E peki his mis tamam da korku filmi ne alaka?
Şu alaka,bu his yoğunluğuyla önüme çıkan ilk kişiye "hastayım ulen sana"
deyip peşinden seyirtme ihtimalim çok yüksek..
Tabi "kişi"den kasıt, kadın kişisi.
Herhalde kıl yumağı herifin birine hasta olacak halim yok.
Neyse,korku filmi bu hissi atlatmak,kafayı dağıtmak için.
Bak şimdi aklıma geldi.
Yahu bu korku filmlerinde en güzel,en azgın ve de en erotik kız niye
en başta ölür?
De benim keyfim ta filmin başında kaçırılır?
Nedir bu yani?Film izlerken de mi rahat yok!
...
Uzatmadan,ırzım bütünken düzelene kadar saklaniim de..
Sonra görüşürüz.

Ana!!!O da ne?
-Hanfendi ,bi dakka bakar mısınız?
...
Şaka bir tarafa çok kötüyüm çoook!
En iyisi ben yine bi dışarı çıkiim de..

7 yorum:

gül dedi ki...

:)))
Ahada buraya yazıyorum bu akşam bende gözlerim alkondan steril olmuş kıvama gelcem, şaşı bakcam sezen dinliycem..:))

Adsız dedi ki...

bi sana bi bana yakışmaz.. bu ruh durumları bence..
evet iyi olmuş korku filmi benim de çivi sökme edevatımdır..

=)
atalet

Gergin dedi ki...

Gül;
Ben bu yoruma cevap verene
kadar zaten gözler şaşı
bakmaya başlamıştır
herhalde..:))


Atalet;
Yorum yapmasam?
:))

gül dedi ki...

:))
evet ,bütün gün yoğundum,bloga bakamamıştım,okudum da yazınızı çok duygulandım ve ağladım ,gözyaşı saklanır psikolojisinden burda dile getirmek istememiştim,..:))
şarkı şimdi daha bir anlam kazandı...
Çok teşekkür ederim ,sanırım gerçek paylaşım bu ..:)

Adsız dedi ki...

indiyse izlendiyse..film iyiydi kötüydü bişi deseydiniz..
gerilim korku seviyoruz..
indirmeye değer mi bilseydik keşke..
=9
atalet..

Gergin dedi ki...

Gül;
Gözyaşını erkekler saklar.
Kadınlar için böyle bir sorun
yok ki..
:))

Gergin dedi ki...

Atalet;
Bahsettiğim filmi indirdim de
daha izlemedim.
Onun yerine Harry Potter'la
13'ncü Cuma'yı izledim.
Bu akşam izler yarın yazarım.
Bu arada,kadınlar korku filmini
pek sevmezler ama..
Şaşırdım yani..
Ve de takdir ettim.
Ayrıca PC oyunu ve de korku
filmi sevenleri bir başka
severim.:))
Takdir o yüzden..:))