13 Temmuz 2009 Pazartesi

Ateşli sevişme- Service Pack1


RTÜK Behlül'le Bihter müsabakasının beş dakika otuz saniye
süreyle gösterilmesine fena halde kızmış.(Son olarak da Aysun
Kaya'cının Pepsi Max reklamındaki öpüşme sahnesini “çok şehvetli”
bulmuş)

Kanal D'ye ''Genel ahlaka aykırılık'' gerekçesiyle uyarı cezası verilmiş.

''Sevişme sahnesi çok uzundu. Erkeğin yarı çıplak vücudu, kadının
çıplak omuz başı dakikalarca gösterildi. Aile dizisi formatında bir
dizide bu görüntüler olmamalıydı'' demişler.
Sevişme sahnesi Türk aile yapısı ve toplumun milli ve manevi
değerlerine uygun değilmiş.

Şimdi Meraklı Melahat edasıyla ben de şunu merak ederim:
Mesela deseler ki,"Artık ayıp mayıp,örf adet,gelenek görenek,
günah münah yok;kalktı.
Kafanıza göre takılın"
Acaba n'olurdu?
(Ne olacağını biliyorum da..Neyyyse..)
...
Son günlerde "ateşli sevişme görmesek hadi neyse de.." başlıklı
yazıma Google' dan hatırı sayılır ziyaret oldu.
İşte arama motoruna yazılan anahtar kelimelerden bazıları:

"Sevişirken cilveleşme sözleri
Erkek oğlan sevişmesi
Marlon brando sevişmesi
ateşli sevişme hem de çok
Kadınların ateşli sevişmesi
Alevli sevişme
sevişmede genç kızlar nasıl memnun edilir
kadının sevişme sahnesine bir şey demeyen baba"..

Bahsettiğim yazıya koyduğum videoya ziyaret sayısı
elli bine yaklaşmış.Aynı konuda başka bir video ise yüz otuz
binlerdeydi en son baktığımda..

Forumları dolaştım,bırakın o sahneyi arkasından konuşulanlar
için bile başlık açılmış.

Meseleyi en iyi özetleyen de forumlarda yazan bir kadın:
-Milletin sevişmesi geldi;rahat bırakın.
...
Bence vaziyet meydanda..
Herkes eksiğinin peşine düşer,onu konuşur,onu izler.
Kural bu.
Sen ne dersen de,ne kadar kızarsan kız..
İnanmayan,kendine ve de çevresine baksın.

Sonuç olarak,toplumun eksiği bu.
Tüm sorunlar da bu milletin türlü nedenlerle şevişememesinden
ve de sevişse de bu işi iyi kıvıramamasından kaynaklanıyor.
Yani;hep sofradan ya aç ya da yarı aç kalkıyor,o yüzden de gözü
hep sofrada kalıyor.
Bilmem anlatabildim mi?


Hanimiş dip not:
RTÜK ille de bir şeye kızacaksa,bu topraklarda yaşan insanların
büyük çoğunluğunun sittin sene çalışsa ulaşamayacakları hedefleri
önlerine koyup,hayal dünyasında yaşamalarına neden olanlara
kızsın..
Devasa lüks arabalar,villalar,yalılar vs gibi..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ben bu işin yaşanma dozuyla ilgili olduğuna inanmıyorum..

ama neye inanıyorum onu da bilmiyorum..

zaten ne yazdım yukarda onu da unuttum..

sahi aklım mı hafızam mı daha kıttı bak bilemedim.. =)

atalet..

ps... yazının sonundaki sonuç bölümüne tamamen katılacak kadar aklım var ama hala..

derler ya zenginin malı fakirin çenesini yorarmış..
aynen..

ha bi de çiş yarışı vardır o da bir şekilde konunun başına ve sonucuna uyar.. kesin ama ben buraya bırakayım siz gerekirse bağlantılayın derim...

Gergin dedi ki...

Atalet;
Benim de bu yoruma cevap
yazmak yerine "gel gel
sarışınım gel" diye türkü
söyleyesim geldi.
Ne alakaysa..:))