12 Temmuz 2009 Pazar

Erkekleri şutlayalım mı?



"Kadınlar bunu tartışıyor: Erkekleri şutlayalım mı?"
Akşam gazetesi'nin haberine göre İngiliz bilim adamları kök
hücreden sperm üretmiş.
Yani kadınlar yakında erkeklere ihtiyaç duymadan çocuk
sahibi olabilecekmiş.
Sonra da sormuş:
-Bu durumda kadınlar onları özleyecek mi?
Arkasından da erkeklerden kurtulmak için on neden sıralanmış.
Ben işin o yanını boş verip katlanmak için on nedene baktım.


KATLANMAK İÇİN 10 NEDEN
1- Gece sıcak tutar.
Aynen öyle..

2- Güldürür.
Şaklaban değilim.
Güldürmek için özel çabam da olamaz.

Ben konuşurum isteyen güler;o onların bileceği iş..


3- Sabah yatağa bir bardak çay getirir.
Hayatta yapmam. Yaparsam Monica Belluci öpsün.

4- Hatırlamadığınız şeyleri hatırlar.
Evet,hafızam iyidir. Vaktiyle canımı sıkan,kafamın tasını
attıran hiç bir şeyi
unutmam.

Yeri geldi mi de anında servis ederim.


5- Yaptığı en küçük işte bile kendini Amerika'yı keşfetmiş gibi
hisseder. Çocuksu şımarıklığı sevimlidir.
Eleştirmiş mi iyi bi şey mi söylemiş anlamadım.

6- Bebekleri nasıl güldüreceklerini bilir.
Yahu bu matah bi özellik mi?
Her çocuk kendisiyle ilgilenildiğinde güler zaten
.

7- Fiziksel görünüşleri güvende hissetmenize sebep olur.
Yorum yok.

8- Kriz anlarında panik yapmaz.
Sadece fena halde gerilir.

9- İyimserdir.
Nah iyimserimdir...Öküz altında buzağı arayıp maraza
çıkarmazsam namerdim.


10- Bilim ne derse desin kadın her zaman bebek ister. O da
pek karşı koymaz.
Neden karşı koyayım ki?
Her erkek gibi ben de üzerime düşeni zevkle yaparım
.

"Şutlamak için on neden"i niye okuma gereği duymadığım
anlaşılmıştır sanırım.
Kalması için dişe dokunur bi şeyi olmayan adam ne diye onu
okusun ki..

Sonuç:Bas kıçına tekmeyi!

7 yorum:

Sevgi Gibi dedi ki...

Erkekleri bilemem ancak ben kakaböceğine bastım tekmeyi :)

Gergin dedi ki...

Sevgi;
Ne desem bilemedim..:))
Yalnız yazı ve yorumları niye aktarmadın onu anlamadım.

Sevgi Gibi dedi ki...

çünkü o yazılar da kakaydı :)
yorumlar değildi ama :)
kurunun yanında yaş da yandı :(
o yorumlarınızın yerine şimdi duble duble yorumlar yazarsınız hem fena mı ;)

Gergin dedi ki...

Sevgi;
Şimdi de ben rahatsız oldum.
Durup dururken "kakaböceği"
lafı çıkardım diye..
Gerçi sadece kafanın bir köşesinde
olan bir şeyi tetiklemiş oldum
galiba..
Yalnız senden korktum doğrusu..
Erkeklere de "sarmadı beni"
diye tereddütsüz kıçına tekmeyi basabileceğini düşündüm de..:))

Sevgi Gibi dedi ki...

aa olur mu hiç öyle şey, siz dediniz diye. üzülürüm bakın öyle derseniz. üzülür müyüm ki? üzülürüm yaa :)
tekme atma konusuna gelince, belki de korkulabilinir benden evet :))

Adsız dedi ki...

geçenlerde bir karikatür vardı..
anne kızıyla sohbette..
aman da benim kızım aşık mı olmuş diyor önce..
sonra ee besini seviyorsun diye soruyor..
kız da mahçup bilmeeem diyor..
anne cevabı veriyor..
aaaa olmaz neden sevdiğini bilmezsen neden terkettiğini de bilemezsin...

de..

öyle işte..

atalet...

Gergin dedi ki...

Atalet;
Sanki burada "kıssadan hisse
kapma" durumu var gibi sanki..
Pek anlayamadım ama..
Kötü bir şey değildir umarım..:))