19 Temmuz 2009 Pazar

Evde Rock'n Coke keyfi..



İki adet eşşek sıpası yüzünden yaklaşık bir aydır Rock'n
Coke'la yatıp Rock'n Coke'la kalkıyoruz.

Yahu sadece tek bir cümlede iki defa Linkin Park adı
kullanılabilir mi?
Maalesef kullanılabiliyor,gördük çünkü..

İçim dışım bu LP'yle doldu.
Kusmama az kaldı yani..
Sabah,büyük sıpa tam "sana bir şey söyleyeceğim" der
demez "başlarım ulen sizin Linkin Park"ınıza deyince "senin
gibi çocuklarını çok iyi tanıyan bir adam görmedik.Daha
laf ağzımdan çıkmadan anladın;tebrik ederim;bu çok hoşuma
gitti" dedi..
İyi bi şey mi dedi yoksa kötü bi şey mi,bak orasını bilemiyorum.
Ben iyiye yordum,mutlu oldum ama lafın devamını yine de
dinlemedim.
Ne bu ya..
Öpmüşüm LP'sini..
...
Dream TV dünkü gibi yamukluk yapmazsa büyük ihtimalle
dört gözle beklediğimiz LP tüm yurtta(!) büyük bir çoşkuyla
akşam/gece izlenecek..
Hazırlıklar tamam..
Birisi Hayko Cepkin'li diğeri LP'li tişörtler hazır..Bir örneği
yukarıdaki fotoğrafta..O çekildiği vakit daha üvertürler
çıkıyordu sahneye..
Bu arada tartışmalarımız da sürecek..
Örneğin "Kardeşim Çilekeş neden alternatif sahnede de Emre
Aydın ana sahnede..
Neresinde bunun mantığı?" şeklinde..

Bu arada,geçtiğimiz yıl mıydı yoksa önceki yıl mıydı tam
hatırlamıyorum Rock'n Coke'a katılan Haşmet Babaoğlu'na
"kazık kadar adam ne işin var orada" diye çıkışmıştı Engin
Ardıç.
Şimdi bunları yazarken aklıma yine o geldi.
Haşmet'le aynı yaşlarda olduğumuzdan alınmıştım.
Hala aynı şeyi söyler aynı şeyi sorarım:
Rock dinlemenin yaşı mı var?
Ya da her yaş gurubu ayrı müzik mi dinler..
30'un da ayrı 40'ın da ayrı..
Mesela benim yaş gurubumda olanlara münasip görülen ne?
Türk sanat müziği mi örneğin?
Şöyle sağ elimin avuç içiyle diğerinin dışına tım tım vurarak
"tennenni tennenni teneler..Oturmuş da nar taneler.." hesabı..
Ha?
Yahu bi defa Rock sadece müzik değil,felsefe..
Felsefenin yaşı mı olur?
Şeytan diyor git inadına evin bahçesine bir de çadır kur!..

43 yorum:

cesetizleri dedi ki...

Gergin Baba Sen çok yaşa..
Oley Oley Oley..
Mükemmelsin abi bak valla cidden diyorum :))
Ben mesela bu sene Dream TV de yok etrafımda öyle bön bön bakmakla yetiniyorum bakarsın ilerde çadırları toplar gideriz blog camiası olarak süper olur :)

Gergin dedi ki...

Ces;
Bu ne ya..
Bi dakkada dağıttın..:))
Sanki gitmiş kadar oldun.
Bu arada çadır hazır zaten..
Kurup da fotoğrafını mı çekseydim ki..:))
Çok kötüyümdür ben..

Bu arada Dream TV'nin olmadığı
iyi olmuş.Çünkü sinir olurdun.
Bazı sanatçılar canlı yayına
itiraz ettiklerinden yerine klip
yayınlıyorlar..
Gıcık bir durum yani..

gül dedi ki...

:))
ben yaşımı saklıyorum:)
hemen katagorize ediliyorum ,
hem kadın ol,hemde bu yaşta rock dinle olcak işimi, cok garip geliyor insanlara. ama oğlumla sözleştik okul bitsin bizde cadır kurcaz aahh ne hayalerimiz var.
hatta yurt dışı konserlerine bile gitcez:)
ben hep o konserlerinde olayım da ne şekilde olursa olsun olayım istemişimdir.Beni ışıkcı almazlarmı acaaba:))

Gergin dedi ki...

Gül;
Yahu boş ver yaşı başı..
Kim takar yaşı da..
Aç şu videoyu full volüm,
dinle bakalım vurmalıların sesini..
Bak bakalım yaş baş aklına geliyor mu..
Hem sakladığın yaş kaç ki?
Ölünce 60'şındaki adama bile
"henüz altmışındaydı" diyorlar..
Dert ettiğin şeye bak..:))

hayatgibi dedi ki...

efennim izninizle takdirlerden bir demet sunmak isterim size.
rock dinlemenin yaşı olmadığını cümle aleme ilan edebilen kızlarıyla bu kdr ilgili bir baba olduğunuz için..

saygılar derindne ve bitimsiz..

Sevgi Gibi dedi ki...

kalbinize dikkat edin emi Gergin bey :)) Tamam rock her daim, her kesimin, her yaşın müziği olabilir ancak bu yaşlarda da belli olmaz, kalp bu neticede rock mock dinlemez :))
Tikkat olun lütfen :D

Şarküteri dedi ki...

Bir yandan pink floyd videosu bir yandan yazı çok güzel gitti. Cahilliğime verin Linkin Park' ı hiç duymadım. Hayko Cepkin de pop şarkıcısı gibi tınlıyor. Eski pop kuşağında bir hayko yok muydu? O neco muydu yoksa? Peki alpay kimdi? Kafası kel... Bu üç isim sürekli parazit yapıyor kim kimdir bulamıyorum ama hiç araştırmaya da uğraşmıyorum, öyle garip. Rakın koku kokakola düzenlediği için gıcık oluyorum. Rakla, rakçılarla bir alıp veremediğim yok ama. Küçüklere saygı ve sevgiler...

Adsız dedi ki...

=)...

günaydın...

atalet

cüzzamlı melek dedi ki...

Ya da her yaş gurubu ayrı müzik mi dinler..
30'un da ayrı 40'ın da ayrı..

sana tammamiyle katılıyorum.
rak'ın kok'a gidemedim. her sene o haftaya nöbet yazan bi amirim var.
vursam mı?
sen gerginsin, bilirsin...
hürmet.

Gergin dedi ki...

Hayat;
Çok teşekkür ederim.
Bu lafların hoşuma gitti.
Çünkü sıfırcı hoca gibisin,senden
geçer not almak her babayiğidin
harcı değil.
Takdirini işte bu yüzden
önemsiyorum.
Tekrar teşekkürler..:))

Gergin dedi ki...

Sevgi;
Rock değil de işte bu yorumun
beni öldürebilir.
Dikkat ediyorum ikidir ya sokucu
ya moral bozucu yorum yapıyorsun.
Keşke sevdiğimi belli etmeseydim.
Demek ki sonucu böyle oluyor.
Gerçi bu yaşa kadar hala bunu
öğrenememişssem kendime en ağırından
iki çift laf söylemem lazım ama,
sabah sabah kırılırım diye korkuyorum...:))

Gergin dedi ki...

Y.E.C;
Başka merak eden vardır o yüzden
hata yapmayayım diye Vikipediden aynen aktarıyorum:

"Amerikalı Nu-Metal-Alternatif
Rock grubudur. 1996'da Xero adıyla
kurulduğundan beri 100 milyondan
fazla albüm satmayı ve iki Grammy
ödülü kazanmayı başarmıştır. Mtv
ödülleri ile de ünlüdür."

Hatta Blue Jean dergisinde yapılan
yorumda "geleceklerini duyunca
inanamadık" ibaresi vardı.
Yani o kadar matah.

Peki bunları ben nereden
biliyorum?
Otomatik update sayesinde..
Yanımdaki iki sıpa beni sürekli
güncel tutuyor.:))

Hayko Cepkin..
Bana göre Metal'in babası Alice
Cooper taklidi..
Makyajına varana kadar..Hatta 2007
de sanırım ondan esinlenme sahneye
koza içinden çıkmıştı..
Dün de ağzı burnu kan revan
içindeydi..

Her ne olursa olsun..Ben bu adamı
seviyorum..

Sana parazit yapanlar bana da
parazit yapıyor..:)))

Bi şey daha söyleyecektim ama
unuttum.Hatırlayınca ilave ederim.
:))

Gergin dedi ki...

Atalet;
Size de günaydın Atalet hanım.
Yalnız yoğun ilgisizliğiniz (ne demekse)karşısında üzgünüm ama
size küstüm.
Hatta küstüğümde herkese yaptığım gibi şurayı tıklattırıp
resmileştiriyorum.
Artık arayı nasıl düzeltirsin orasını bilmem.

Gergin dedi ki...

Cüzzamlı melek;
Bence o amir her şeye müstehak.
Ancak vurmak iyi bir seçim değil.
Böyle davranan biri mutlaka
acılar içinde kıvranmalı,aman
dilemeli,yalvarmalı..

En iyisi kör testereyle kesmek.
Pardon!
"Kesmeye çalışmak" demek daha doğru.
:))

Adsız dedi ki...

linkin park geçen sene rep söylemeye başlayınca soudum ben ...=)

o yüzden dinlemiyorum artık..
ama galiba zaten herkes soumuş..
gene hard raka dönmüşler..

bir iki parçasını seviyorum...

haykonunsa..
sohbetlerdeki terbiyesini ve çaktırmadan akıllı oluşunu seviyorum..
müziğini değil..

hmm başka ne vardı ha evet küstünüz..
hehe uyar.. bu aralar zaten küstürmediğim bi siz kalmıştınız..
da..
eğer bi önceki yazıya göstermediğim ilgi ise konu..

eh küsün o zaman..
okudum ve yorumlamadım..
evet bile isteye yorumlamaktan kaçındım..

ben bişey isteyince alıveriyorum ..
almıyosam istemediğimdendir..

lakin bu aralar biraz aklım karışık..
istemediğimden almadığım bişi sorun çıkarınca "sanki istiyomuşum "davranış biçimi beni ele geçirdi ve birden karıştım..

tamam .. itiraf ediyorum..
ben kadının kendi istediklerini kendi yapan.. söyleyen biçimini..
birlikte yapılması istenen bişey inatla yapılmayınca da.. alınmayanını severdim eskiden..

ama şimdilerde..
hem farklı düşünüyorum..

hem de..

bu kadın ne ister yazılarına gerek duyulacak bir cinse gıcığımdan kadın yazısı filan da istemiyorum..

üfff ne dedim bilmiyorum siz bişi anladıysanız.. parmakları açın..
anlamadıysanız.. tamam küs kalalım =)
atalet..

cüzzamlı melek dedi ki...

tamamdır sayın gergin,
testerem hazır:)

Gergin dedi ki...

Atalet;
Şimdi desem ki;"Yahu seni sıkıntılı
gördüm de,dürtüp tahrik edersem
ağzını açar iki laf edersin de
rahatlarsın diye yorumuna böyle
cevap verdim."

İmkanı yok inanmazsın.
Yoksa inanır mısın? :))
Allah seni inandırsın hayatta
iki kişiye küsmem/küsemem..
Bir sana bir de kendime..

Aslında kendime küserim de,24
saat yüz yüze bakıyoruz diye
mecburen,mecburiyetten..:))

a)Sizce bu cevap doyurucu oldu
mu?

Gergin dedi ki...

Cüzzamlı melek;
Yardımcı olabildiysem ne mutlu
bana..:))

Sevgi Gibi dedi ki...

E ama aşk olsun Gergin bey, gerçekten de öğrenememişsiniz ama ya.
Şifreliydi o yorumlar! Evet, "kalbinize iyi bakın ki uzuuun uzuuun yıllar sevebilin" demek istediydim ben.
Sanki Da Vinci şifresi yolladım size, bi çözemediniz ya :))
Neyse ki artık herkes öğrendi. Bunu amaçlamamıştım gerçi ama olsun, Allah'ın bildiğini kullarından saklamanın alemi yok :))

cesetizleri dedi ki...

Anaa o ne öyle canlı yayına itiraz. Önceki senelerde izlerdim ben hiç olmamıştı öyle bir şey.
rapçileri de çağırdıkları için küfür kavga olurdu azıcık.
Püff sinir bir durummuş cidden.

Gergin dedi ki...

Sevgi;
Valla pes derim.
Ne güzel çevirdin kazı;yanmadan..
Neyse..
Allahtan inanmak istediğim,
isteyeceğim cümleler kurmuşsun.
:))

Gergin dedi ki...

Ces;
Duman bile sanyorum üç parçasına
izin verdi.
Tam yayınltan Hayko Cepkin'di..
LP'yi zaten göremedik.
Gidişattan belliydi gerçi de..

En iyi mümkünse yerinen izlemek
zaten..
Çadır fiyatlarına baktım,gayet makuldü..
"İşi son güne bırakmayı sevmem
dersen" 2010 için kaba bir hesapla
daha 11 ay var demektir.
Yani 330 gün.
Hergün bir kenara 50krş.attın mı
gayet güzel bir çadır sahibi
olabiliyorsun.
Vaktiyle uyarayım dedim..:))

Adsız dedi ki...

parmakların açık halde resmi nerde o zaman.. olmadı rak forevır işareti olabilir..atalet

Gergin dedi ki...

Atalet;
seni kırar mıyım hiç.
Al sana işaret.
tıkla

Adsız dedi ki...

hahahaha.. karakalem çalışması he ???

bu arada..
al sana işaret deyince korkmadım değil tıklarken =D..

hmm bi de..
hayırlısı ile 25. yorumu yazmaktayım..

hayırlısı derken..hani bi akım vardı bi zamanlar 20 yorum üstüne.. jartiyer manasında..=D

atalet

Gergin dedi ki...

Atalet;
Hakikaten biraz ürkütücü olmuş.
Ben de sonradan farkettim.

Jartiyer meselesine gelince..
Öyle kötü şeyler hatırlamayalım,
hatırlayanları da hatırlatanları
da uyaralım..:))

alpernatif dedi ki...

Jartiyer mi dedi birisi ?
:D

Gergin dedi ki...

Alper,
Evet!
Yalnız boşa heveslenme..
Jartiyer şöyle bir bacakta..
Ve de vücutta..
tıkla
(Patenti "gaykedi"ye ait)

Gergin dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Gergin dedi ki...

Alper;
O link kırık.
Asıl burayı tıkla..
tıkla

alpernatif dedi ki...

Hocam
Sayenizde seks hayatım şu an sona erdi
Ben manastıra kapanmaya gidiyorum

Sevgi Gibi dedi ki...

merak edip linke baktım, hay bakmaz olaydım. Kusayazdım vallahi klavyemin tuşlarına. ne yazacağımı da unuttum. merak başa bela vallahi.

ATALET dedi ki...

=P

pan'ın kadın versiyonunu yapmışlar ..
noolmuşşş

atalet..

Gergin dedi ki...

Alper;
Ne yalan söyleyeyim,"Tibet
tarafındakiler fena değil" dalga
geçecektim ama Sevgi'nin
yorumununa cevabını okuyunca
pişman oldum.
Neyse yeni bir şokla belki durumu
tekrar toparlayabiliriz..:))

Gergin dedi ki...

Atalet;
Allah aşkına sen de bir gün bir
şeyi ilk defa görmüş gibi yapıver.
Yalandan şaşırmış gibi yap.
"Aaaa " filan de..
Ne kaybedersin de..
Ne yapsak yaranamıyoruz.
Hayret bi şey ya..

Sevgi Gibi dedi ki...

benim kalbim büyük Gergin bey, Alper de sığar siz de :))

Sevgi Gibi dedi ki...

37. yorumu yazma zevkini de kimseye bırakmam , ben yazarım :))
hatta yetişebilirsem 41 inciyi de ben yazcam :))
Bakın Alper'e bile günde ikiden fazla yorum yazmıyorum, kıymetimi bilin :))

Gergin dedi ki...

Dıkandım!
Dilber hala gibi dıkandım.
İlk defa cevap vermekte
zorlanıyorum.Çünkü ne diyeceğimi
bilmiyorum.
Bu arada "bile" lafının gözümden
kaçmadığını da söylemeliyim..:))

Sevgi Gibi dedi ki...

buralarda (blogspotta) fink fink yorum yazmayacağım da, nerede yazacağım acaba ;)

dıkanmayın be ya :))
he he diyin :))

Gergin dedi ki...

Sevgi;
Şimdii..
Bu yorumun anlamı,
-İkiniz anca bir adam edersiniz,
-Her ihtimale karşı birinizde bi arıza çıkarsa öteki stepne,
demek mi?

Eğer bu kalp bu kadar büyükse,
"yolda kalmasınlar şunları da
atalım içeriye" durumu olabilir
mi?
Yer kalmazsa "ben ayakta da
giderim" veya "teker üstü filan
benim için farketmez" diyenler
olursa onlar da kalbe dahil
edilecek mi?

Yoksa yoksa bu "ne şiş yansın ne
kebap" hesabı "kimseyi üzmeyelim"
durumu mu?

"Birden bu ne sevgi ağaaaghh"
diye türkü söyleyesim geldi.:))

(Hadi 41 sana kaldı...:))

Sevgi Gibi dedi ki...

ahanda gerçekten bana kalmış 41. yorum.
d) hiç biri diyorum ayrıca saymış olduğunuz seçeneklere istinaden.
her ikinizi ayrı ayrı seviyorum ben, daha ne diyim :))
İsmimle müsemma isem suç bende mi:))

Adsız dedi ki...

ııh olmaz..
kırkbirin hiç bi anlamı yok ki..
maşallah evet..
size zaten maşallah da..
ben kırkbirde yirminci yorumun cazibesini göremedim doğrusu..

küstahım evet..

atalet..

Gergin dedi ki...

Atalaet;
Allah iyiliğini versin.
Durup dururken pösteki saydırdın bana..:))

Ne varmış ki 20'de?
Yanlış saymış olmayasın?
Ben 19 derim..:))