18 Temmuz 2009 Cumartesi

Kadınlar ne ister?


"Temiz bir dayak!
Alacaksın eline sopayı,neren ister neren istemez,girişeceksin"
diyeceğim de..
Diyemiyorum..
Çünkü "kadınlar morartıyor" diye,vaktiyle hemcinslerini
morartanları morartmak için kurulmuş bir çete var.
Tek tek baktığımda iyi hoş kızlar gibiydiler ama bir araya
gelince o meşhur toplum psikolojisi devreye girdi ve hepsi
bıçkın bi tip oldu.
Omuzlarına atılmış bir ceketle tesbihleri eksik sadece..
Kendi aralarında erkekler hakkında o bunu dedi o şunu yaptı
diyerek birbirlerine gaz verip stres biriktiriyorlar.
Sanırım patlamalarına az kaldı.
Hiç bir şey demesen bile "mesela bi şey deseydin ya da
yapsaydın" diyerek bile girişebilirler.
Allahtan kahvehaneleri yok da,"dur ben kaaveden arkadaşları
da çağırıp geliim" vaziyeti yok.
Var mı yoksa?

Neyse bu mevzuya ilerleyen günlerde değiniriz.
Şimdilik fiziğimiz yerindeyken gelelim asıl konumuza..
Kadınlar ne ister?

Yıllardır merak edilen bu konu hakkında ben de merak ederdim;
"erkek kısmı kıçını devirip oturduğu yerden ahkam keseceğine
niye gidip de ne istediklerini kadınlara sormaz" diye..
İlginçtir aslında bu da kadınsı bir hareket.
Kadının eline bir paket verirsin,açıp bakacağına evirir çevirir
boyuna posuna göre içindekini tahmin etmeye çalışır,olmadı
"yoksa o mu,yoksa bu mu" diye sana sorar sinir eder adamı.
Neyse,bakmışlar kimseden fayda yok,her zaman olduğu gibi
yine İngiliz bilimadamları işe girişip sormuşlar..
Hem de dünyanın her yerinden 6500 kadına..
Sonuç?
Bana sorarsanız fasa fiso..
Her zamanki bilindik hikayeler..

Neymiş de aslında kadınların erkeklerden beklediği şeyler,
para ile ölçülmüyormuş.Çoğunun para ile ilgisi bile yokmuş.
Kadınların en çok istediği şey,erkeğin onları şaşırtmasıymış.
Hani bunu diyenlerle yüzyüze olsak külahımı önlerine koyup
bizahmet şu tarafa doğru anlatıverin diyeceğim de..
Neyse..
Fazla uzatmadan geçelim maddelere..

1 - Sevgilinizin gözünü kapatın ve ona bir sürpriz
gösterin.
Okey dostum,derhal..
Burada hemen sapıklar gibi pardesünün önünü açıyorsun ve..
Nınınıııııın!
Bak yavrum,takım taklavat yok;aldırdım!
Yani sizlere ömür.
Hatta Allah cennette kavuştursun.
Yerine de kör tıpa taktırdım,artık taciz maciz elleşme melleşme
al takke ver külah işleri filan yok.
Naapalım,artık çekirdek çitler kız kıza geyik çeviririz.

2- Ona şarkı ya da şiir yazın.
Oldu,gözlerim doldu.Başka sıkıntın?
Yahu zaten ben de o yetenek olsa niye sadece ona yazayım ki?
Yazarım orta yere hepsi peşimden koşar.

3- Ona hayatınızda karşısına çıkan en güzel ve mükemmel
kadın olduğunu söyleyin.
Hala bıkmadılar bu osuruktan lafı söylemekten de dinlemekten de..
Etraf kadın dolu,hem de çoğu güzel..Eskisi gibi kıtlığı yok ki..
Hem kadınlar bunu bilmiyor mu?
Valla bu palavrayı yedirebilen varsa helal olsun,ne diyeyim..

4- İşten yorgun argın geldiğinde, ona sıcak bir banyo
hazırlayın.
Fantezi ha!Seni çapkın...
Sözüm ona sıcak suyla tam yumuşamışken....Öhhö..Öhhööö..
Ne?Ne diyodum?
Valla kafam karıştı.
Neyse şu musluğu kapatında sıcak su boşa akmasın.

5- Bir haftasonu yatağına kahvaltı götürün.
Bunu isteyen salak ya hayatında hiç yatakta kahvaltı yapmamış
ya da zor koşullar altında kahvaltı etmeyi seviyor..
Yahu bi defa dik duramazsın.
Sırtını arkana yaslamaya kalksan yaslayamazsın.
Otobüste yolculuk yapar gibi kaykıla kaykıla kahvaltı mı olur?
En ufak harekette tepsi yan yatar zaten.Çay kahve dökülmesin
diye takibederken yediğin içtiğinden bi şey anlamazsın.
Hem bi kere sen ellerini yıkadın mı da..
Gece boyu oralara buralara elle sonra da eller yıkanmadan
kahvaltı..
Artık ben bunun elinden bişey de yiyemem.Kimbilir görmediğim
yerde neler yapıyor.

6- Hava soğuk olduğunda, ceketinizi verin.
Niyekine?
Onunkine nooldu?
Söküldü mü ya da yırtıldı mı?
Ha yanına almamıış..
Peki daha havanın sıcak mı soğuk mu olduğunu kavrayıp ona
göre giyinemeyen salakla benim ne işim olabilir?

7- Ofisine çiçek gönderin.
Karrdeşim ne ofisi?
Bizim burada "daire" var,daire..
Bildiğimiz daire..Hatta şube var..
Hatta hatta şirket!
Ofis yok!Ofis gavur işi..
Hem zaten bu çiçek işinden bıktım ben.
Ayrıca güya kadınlar hassas,duygulu..
Daha evvel de yazdık;neden akıllarına getirmiyorlar ki belki de
bu çiçeklerin de koparılırken canları yanıyor feryadediyorlar.
Belki o ara yanlarında küçücük daha yeni filizlenmiş yavruları var..
Ha?
Olamaz mı?
Bu ne gaddarlık.
İş mi yani şimdi,başkasının mutsuzluğundan mutluluk çıkarmak..

8- Sevdiği şarkılardan bir CD hazırlayın.
Al bi dandik tavsiye daha..
Görebildiğim kadarıyla herkesin elinde aypon var..
Hiç olmadı cep telefonu..
Yani sevdiği şarkılar her daim yanında..
Hem görmüyor musun ki,millet kulağında kulaklık fahri FBI ajanı
gibi dolaşıyor..
Sen al o CD'yi de..

Bir iki tane daha uyduruk tavsiye var ama ben sıkıldım..
Sonunu daha sonra bağlarız.
Ben şu sıcak su musluğunu bi daha açiim de..

14 yorum:

Sevgi Gibi dedi ki...

Gergin bey,
anlaşıldı ki siz erkeklerin istemediği ne varsa kadınlar onu istiyor :D
şahsen ben hiiiiç bilimsel bulmadım bu araştırmayı. Çok çok "bir erkeği kafeslemenin 1001 yolu" bilimselliğinde bir şey yani:p
Ayrıca, erkeğin biteviye ardına sığındığı o meşhur doğası değişmedikten sonra bunları yapıp üstüne de ağzınla kuş tutsa ne fayda.
O maddeler gerçekten de fasa fiso yani :)

efsa dedi ki...

Ben çiçek almaktan nefret ediyorum. Yahu 2 gün sonra ölecek solacak bir şeyi elime tutuştuuyorlar. Ne demekistiyor bu ya diyorum. İşte ben seni aynen böyle seviyorum seni güzel parlak. ama iki gün sonra solacak sevgim ölecek mi demek istiyor diyorum.

bana çiçek yerine ince çorap alsın diyorum her defasında. hora geçer

Çağlar dedi ki...

bak abicim, yorumlardan da anlaşılıyor ki ingiliz bilim adamları yine tiydirmişler oraya buraya. heriflerin totolarından uydurdukları şeylere kızıp kalıbı yormana değmez.
ayrıca vav hanıma da diyeceklerim var ki, o doğamıza kurban olun siz. anlaşılamayan şu ki, doğamız değişse biz siz oluruz, çok saçma ve gereksiz. abimin dediği gibi kör tapa taktırmak gibi birşey, onu siz de istemezsiniz. nasrettin hocanın ağaç dalı hikayesine döner...
sevgiler :D

Sevgi Gibi dedi ki...

aa yok yok, valla bunların canı "kökten" çözüm istiyor :D

Gergin dedi ki...

Sevgi;
Yalnız ben bu yorumda yazıyı
bahane edip erkek kısmına
okkalı tarafından bir laf
giydirme hali sezdim.
Yanlış mı?
:))

Gergin dedi ki...

Efsa;
Çiçek konusuna hiç bu açıdan
bakmamıştım.Aklımın köşesinden
dahi geçmedi..:))
Bu düşünülebilir tabi de,pek
sanmıyorum.
İşin doğrusu bana da çiçek
göndermek/vermek kolaycılık
gibi geliyor.
Hele oturduğun yerden sadece
bir telefonla dünyanın öbür
ucuna çiçek gönderilebildiği
bir dönemde..
Bir de çiftlikte yetiştirilen
tavukla çiçekçide satılan
çiçekler,yetiştirilişleri ve
de amaçları açısından aynı
bana göre..
Tek amaç ticaret..
O zaman?
Başkasının yapacağı ticarette
piyon olmaya ne gerek var?

Çorap iyi fikir de..
"O da çabuk kaçıyor" desem
"e o zaman iki tane alsınlar"
der misin acaba?
:))

efsa dedi ki...

:) demem o örnek olarak verildi :)

Gergin dedi ki...

Çağlar;
Anlaşılan destek kuvveti olarak gelmişsin..:))
Kalıbı filan yorduğum yok,sadece
blog güncelliyorum..:))
Bu arada Alaçatı işlerinden ses
sada çıkmadı?

Gergin dedi ki...

Efsa;
Bu ne hız..:)))

Gergin dedi ki...

Sevgi;
Ben bu "kökten çözüm" meselesini
bir daha gözden geçirsek diyorum.
Hani hata yapmamak bakımından..:))

efsa dedi ki...

yok ben tam maillere bakarken yorum gelmiş. gelmişken cevap veriyim demiştim.

cüzzamlı melek dedi ki...

ben şahsen kendim bizzat, seçeneklerin hiç birini istemem. felsefem şudur:
"Alacaksın eline sopayı,neren ister neren istemez,girişeceksin"
ahah.
töbe töbe...

Gergin dedi ki...

Cüzzamlı melek;
:)))
O şaka şaka..
Hiç öyle şey olur mu?
Allah taş eder ya..:))

Gergin dedi ki...

Cüzzamlı melek;
Bir de..
O seçeneklerle ilginin olmadığını
tahmin etmiştim.
"Şu nedenle" diyebileceğim elimde
geçerli bilgi bulgu yok ama öyle..
Altıncı his diyelim en iyisi.:))