10 Temmuz 2009 Cuma

Karamba karambita!



Bu lafı sinirlenince yanlış hatırlamıyorsam meşhuuur Zagor'un
yamağı Çiko söyler.
E Ahmet Hakan "Bin kunduz" derse ben de "Karamba Karambita"
derim;neyim eksik ki..
...
"Kıç kısmetten çıkınca
uçkuru doksan yerinden kırılırmış"
derler ya..
Aynen öyle..
Dün PC bugün şablon..
Oya'nın dediği doğru,İE'de görüntü
berbat.
Kısmen düzelttim ama yenileme
yapınca veya bir başka sayfaya atlayınca yine hata veriyor.
O yüzden şablonu değiştirdim.
Şimdi bir iki ayarlama yaptıktan ve de Bill Gate'ciğimin
yedi sülalesine ufak bir performans operasyonu yaptıktan
sonra buradayım..
İbibikler çağırır çağırmaz yani...
...
Aynı şeyi yorumlara yazmıştım ama şimdi orayı görmeyen
olabilir,o yüzden buraya aktarayım dedim.

GALİBA TAMAM GİBİ...
Her şey normal gibi görünüyor ama bir terslik farkeden
olur da haber verirse sevinirim.

6 yorum:

Kutsal Bokböceği der ki: dedi ki...

Ya Gergin bey,
aslında ben de dün şu çeviriyle ilgili yorumu yazdıktan sonra epey bir kıvrandım acaba yanlış anlaşılır mı diye. Herkes biliyordur herhalde çeviriyi sizin değil de şu google bilmem ne'nin yaptığını diye de elleşmeyeyim dedim.Ama hala laubalilik yapıp yapmadığımı ciddi şekilde düşünmüyor değilim. Bir de samimiyetinize güvenerek yazdım ben onu. Bu cümleme mukabil "Höhh" derseniz de konuyu burada kapatabiliriz :)
Şablon güzel olmuş, elinize sağlık. fakat dil seçeneği tamamen mi kaldırılmış yoksa üzerinde çalışma mı yapılıyor bilemedim:)
Elinizin varamadığı konuda ise dediğim gibi kafanıza göre takılın. Gerçi şimdiye değin kimseden "Günaydın bok..." tarzında bir yorum da almadım zaten. sanırım onların da dili varmıyor :)
Gerçi haklılar, lönk diye bok da denmez ki adama:)
Bir dahaki bloğumda kendi ismimi kullansam daha iyi olacak sanırım.
Ve Sevgi gerçek, en azından benim adım öyle :)

Gergin dedi ki...

Sevgi;
(Bahaneyle de başlangıç yapmış
olalım)
Şimdi bu yorumdan çıkardığım
sonuç yazdıklarımın pek inandırıcı
olmadığı yönünde..
Gerçekten de ben onu eğlence olsun
diye koydum.
Çünkü yazdıklarımı bir aletin
bire bir çevirmesi bildiğim kadarıyla mümkün değil.
(Bak farkına varmadan yine alet
dedim..:))
Ne bilsin aleti edevatı Allahın makinası da çevirsin..
Yani benim açımdan sorun yok.
Aklıma da hiç bir şey gelmedi.
Ayrıca ukalalık da değildi.

Tekrar koymamama gelince..
Aynısını mı koyayım yoksa
Google'ın çok seçeneklisini mi
koyayım karar veremedim.
Bir de şablon tam oturdu mu
onu kontrol etmekle
uğraştığımdan onu pek önemsemeyip sonraya bıraktım.
Ha ille de bozulmam gereken bir
şey varsa hemen icad ederim..

Tam olarak tarihi hatırlamıyorum..
Bir hayli eski çünkü..
O zamanlar ben fakir ama gururlu
(hatta genç de diyebiliriz)
bir blogcuydum.
Blogcu.com da kendi çapımda
ipe sapa gelmez yazılar yazardım.
Uzatmayayım,o vakitler siz beni arkadaş olarak eklemiştiniz de
pek mutlu olmuş sevinmiştim.
Sonra günlerden bir gün her ne
sebeptense bloğu kapatıp başka
bir isim altında başka bir blog açtınız.
Ancak bana haber vermediniz.
Ben de bunu tesadüfen öğrendim.
Çağrılmadığım halde hergün
bloğunuza gelir yazılarınızı okurdum.
Tabi istenmediğimi düşündüğümden
yorum yazmaz,geldiğimi belli
etmezdim ama yerli filmlerdeki
gibi acaba kafasını gözünü
camdan çıkarır da görür müyüm
diye öölece beklerdim.
Sonra da eli boş vaziyette ,
Küçük Emrah gibi kaşlarımı alnımın ortasına doğru sündürür ağır adımlarda oradan uzaklaşırdım.
(Artık bu espriyi değiştirsem iyi olacak sanırım.Kabak tadı verdi
çünkü..:))

Yaa..İşte böyle..
Şimdi derin bir of çekerdim de
karşı ki dağlara hasar vermek
istemiyorum.

Bak yine efkarlandım işte...

Kutsal Bokböceği der ki: dedi ki...

Heh işte evet, gerçekten de icad yani (bakın iftira demiyorum, onu içimden dedim zira;) Ben yapmam öyle şey. Yapmam mı?? Yok yapmam. Acaba?? Yok yaa. Yapmamışım işte icad demişiniz kendi ağzınızla.
Hem beni sevdiğinizi de biliyodum zaten ben :p

Gergin dedi ki...

Sevgi;
Yoo..
İftira filan değil.
Hatta bol miktarda çerçevelerden
oluşan bir blogdu..
Çerçevelerin içinden şelaleler
gibi yazılar akardı.
Hayatta unutmam.
Hem nereden biliyordunuz ki?
Hiç belli etmediğimi sanıyordum ben..:))

Kutsal Bokböceği der ki: dedi ki...

Blog konusunu hatırlamıyorum, çok sarhoştum ;)
Sevdiğinizi ise şimdi anladım, tam olarak şu cümlenizden "Hiç belli etmediğimi sanıyordum ben..:))"
Allam Allam kadınlar konusundaki tespitinizde haklısınız sanırım :)
bi de ben gideyim de yolu daha fazla tıkamayayım diğer yorum yazacaklara :)

Gergin dedi ki...

Sevgi;
Ben bunun erkeklere has bi mazeret
olduğunu sanıyordum.
Paçayı sıyırmanın en kolay yolu.
Peki,öyle olsun.
Bi de kendi ağzımla nasıl avladım
öyle..
Sarhoş filan da değildim halbuki..
:))