12 Temmuz 2009 Pazar

PazarLIK

Ben bu fıkrayı çok tuttum..:))



Şehri saran 'Nataşa'lara ölümüne düşkün Temel'e sormuşlar.
"Bunca yıl sonra karınızı aldatmak nasıl bir duygu acaba?.. "
Hiç suçluluk duymuyor musunuz?.."
-"Aa?.. Niye duyayım?.." diye şaşırmış Temel..

"Onlar da 'Karıyız' diye yıllarca bizi aldatmadı mı?.."

***





Hanimiş dip not:

Bu fıkrayı da karikatürü de blogcu.com'da çok önceleri

yayınlamıştım.Özellikle bu güzel(!) fıkranın arşivin tozlu

raflarında zayi olup gitmesine gönlüm razı olmadığından

buraya almayı münasip gördüm.

İyi etmişim demi ama..:))

7 yorum:

alpernatif dedi ki...

Hayatımdaki ilk ve tek yurtdışına çıkışım da benzer etki yaratmıştı maalesef

O güne kadar kadın cinsini evdeki gibi bir şey zannediyordum
Macaristana gidip gelince evdekinin kadınımsı olduğunu anladım

Keşke gitmeseydim

Gergin dedi ki...

Alper;
Öyle bir şey yazmışsın ki ne
cevap yazacağımı bilemedim.
Suya sabuna dokunmadan ancak
şunu söyleyebilirim,eğer
ortada eleştirelecek bir durum
varsa bu sadece "evdeki"nden
kaynaklanan bir durum değil.
En azından benim fikrim o.
Aslında bu yazı konusu yapılacak
bi şey.
Gerçekten de merak ederim,insanlar
ne söylerler,ne yorumlar yaparlar
diye..

Sevgi Gibi dedi ki...

Hey Rabbim hey (Alper'e dedim bunu). Durum şayet tersi olsaydı, yani Boris'ler falan istila etseydi Türkiye'yi. sonra biz de "anaammm erkek cinsi böyle oluyormuş demek ki" deseydik. çok mu güzel olurdu acaba? hııı, sorarım sizlere.
Keşke bunu tecrübe etme fırsatımız olsaydı ahh :)
Sonuç: Rus gibisi yok be yav :))

Adsız dedi ki...

ben etiketleri çok tuttum...

atalet

Gergin dedi ki...

Sevgi;
Hiç "Boris"lerin methedildiğini
duydunuz mu hiç?
Sorarım size?
(Rasputun hariç.)
:))

Gergin dedi ki...

Atalet;
Şablonun aziziliğine uğramışsın
o etiketler üstteki yazıya ait.:)
Gerçek etiketleri yazsam millet
yine üşüşecek diye onları yazdım
onlaro..:))

Adsız dedi ki...

olsun da azizlik.. böylesi olsun..
=)

atalet