11 Ağustos 2009 Salı

Bittim ben!



Geçenlerde Jet Skici Cübbeli Ahmet Hoca Fatih Altaylı'nın
konuğuydu.Merakımdan bir parça takılayım demiştim ama
baktım adam epey eğlenceli,sonuna kadar izledim.
Epeyce de faydalı bilgiler edindim sayesinde.
Adam zor bir dersi eğlenceli hale getiren öğretmenler gibi.
O tatlı tatlı anlatıyor ben de kakara kikiri yaparak izleyip
gülerken öğreniyorum.
Derken,bir ara öyle bir laf etti ki dondum kaldım.
Birden suratım,omuzlarım düştü,resmen çöktüm.
Dediği şuydu:
"Ahrette kadınlar yine eski kocalarına verilecek.
Birden
fazla kişi ile evlenenler en son kimle evlilerse
ona verilecek.

Bir kadın kocasından şikayetçiyse,sıkıntısı varsa,
bıktıysa;
ölmeden boşasın, böylece ahirette eski
kocasıyla uğraşmaz."
Bu lafları duyunca sadece "bittim ben!'" diyebildim..
Peki neden?
Yazının burasında küçük bir açıklama yapmam gerek:

Ömrümün hiç bir döneminde projelerimin arasında
çocuk sahibi olmak olmadı.Hep "kıçında testi kırığı var
gibi gezmeye meraklı adamın çocukla ne işi olabilir" diye
düşündüm.
Karşı filan değildim ama ille de olsun diye de bir derdim
yoktu.Neyse sonuçta kaza süsü verilmiş bir iki küçük
operasyon sonucu bugün en büyüğü 13 yaşında iki adet
sıpam oldu.(Aslında tam burada "ellerinizden öper"
ifadesini kullanmam gerekirdi ama daha o lafları
akıcı bir biçimde yumurtlayacak kadar moruklamadım)
Ve ondan sonra da beni tanıyanları şok edecek anormal
değişikler oldu bende.
Meğer içimde saklı acayip bir çocuk merakı varmış da
haberim yokmuş.
Uzatmayalım geçtimiz aylarda idrak ettiğimiz babalar
gününde ne kadar matah bir baba olduğuma dair epey
öğücü laflar işittim.En önemlisi kızlarımdan ve onların
arkadaşlarından gelenlerdi..
Tabi bu durum hoşuma gitti,yayıldım.
Bunu fısat bilip onlardan aldığım güçle dedim ki;"Bugün
bu evde oturabiliyorsam sizin sayenizde.Yoksa ananız
şimdiye çoktan kapının önüne koymuştu.Sanırım siz
büyüyene kadar üç beş sene daha idare etmeyi planlıyor."
Şimdi bu lafı ettim ya,bekliyorum ki birileri "ne alakası
var" filan deyip "nerdeeee senin gibi yavru" filan desin
söylediklerimi yalanlasın.
Güldü.
Aynen yukardaki smiley gibi.
Hatta onun daha ürkünçlüsü..
İşte hocanın lafınının üzerine o ürkütücü gülüş de gözümün
önüne gelince resmen bunalıma girdim.
İstermisin şimdi "ulan bu antin kuntin herifi öbür tarafta
da mı çekeceğim,n'olur n'olmaz vakitlice sallayayım gitsin"
deyip yarın kapının önüne koysun?
Valla koyar mı koyar..
Gerçi ben başka bir nedenden dolayı n'olur n'olmaz diye
evlilik programlarını sıkı takibederdim.
İyi kötü tecrübem var yani.
Neticede kör satıcının şaşı alıcısı olur.
Kapı kapı dolaşır nasılsa birini bulurum.
Bulurum bulmasına da..
Ancak milletin karşısına çıktığımda referans olarak
göstereceğim şey ne olacak?
Asıl önemli olan o!
Adam yeni bir işe girmeye kalkıştığında bile eski işinden
neden ayrıldığını soruyorlar.
Üstelik bu proglamlardaki kadınlar tam bir bilinçli tüketici;
meclis mal varlığını araştırma komüsyonu üyeleri gibi adamı
çatır çatır araştırıp tapu filan soruyorlar.
E bende de dişe dokunur bir cevap da yok,muhtemelen kapı
önüne konduğumda da mal varlığı...
Anlayacağınız CV fena halde çizik..

Sonuç:
Kaldım mı şimdi "Bir ipim,bir de gözümde tikim"le baş başa?
Valla işin doğrusu kendi kendime "oh olsun" demeye de
dilim varmıyor ki...

24 yorum:

Sevgi Gibi dedi ki...

Üzülmeyiniz, arslanlar gibi Sevgi Gibi var burada :p Bir ara koordinat vereyim de kapının önüne konulunca rahatça bulabilin beni :))
Üç katlı evim var Allahıma bin şükür :p çatı katını size tahsis ederim.
"Cüppeli uçmuş, benim neyim eksik" yorumu bu :))

Sevgi Gibi dedi ki...

"Cübbeli" olacaktı sanırım o .

oya dedi ki...

yapma hocam yaaa!
şimdi biz cennette de kocalara mı talim edeceğiz yani?!?
ben de o nuri senin, bu nuri benim takılır gideriz sanıyordum..
tüüüü!
gerçi benim cennetlik durumum da oldukça şüpheli ya..
niye bu kadar üzüldüysem şimdi?

hamiş1: töbe töbe....
hamiş2: hocam endişeye gerenk yok.. ben inanıyorum ki, öyle veya böyle mutlaka birinin son kocası olursunuz.. nihayetinde birinin çöpü diğerinin hazinesidir.. di mi ama? ;)
hamiş3: ben de bu yazına bittim :)))

Adsız dedi ki...

aynı paragrafa takılmışız..

ama ben yazı olarak okudum
dinlemedim..

ve ben o paragrafta derin bir ohh çektim.. =D..

huriyi nuriyi bilmem ..
şehitler konusu da hiç iç acıcı değil ..
acep cehennem daha mı hoş olurdu..
=D..

ya da..

atalet

Gergin dedi ki...

Sevgi;
Yorumunu okuyunca kalbim
sana karşı acayip şekilde
sevgiyle doldu.
Hatta taştı.
Da..
Önceki tecrübelerime dayanarak
aklıma kurt düşmedi desem yalan
olur.
Şimdi soruyorum:
Şimdi bu çatı katı..
Sonradan bekar evine dönmez
değil mi?
Aslında öyle bir niyetin yok;
beni daha beter kıskandırmak
için yapıyorsun biliyorum da..
Yine de,ööle işte..

Bak bu konuyla ilgili bir daha
bir şey söylemeyeceğim.
Sana inanıyorum.
Lakin bir küsersem pis küserim.
Onu da araya sokuşturuyayım
da,haberin olsun..
Sonra "o ara ben mutfaktaydım,
yok balkonda çamaşır asıyordum
da duymadım" hikayesi olmasın:))

Ama içimi ferahlattın sağol.
Bir de..
Çatı katında rakı ve de karpuz
olacak mı?
Yoksa ben gelirken getireyim mi?
:))

Gergin dedi ki...

Oya;
Valla hayal kırıklığına
uğratmak istemem ama maalesef
Nuri kadrosu dar.
Hatta tek kişilik.
Ammaaa...
O bir Nuri 10 Nuri gücünde..
7/24 faal..
Aparatta eğilme bükülme diye
bir şey olmuyormuş..
Laf benim lafım değil.
Hoca aynen öyle söyledi..
İnanmayan VTR'lere baksın..:))

Gergin dedi ki...

Atalet;
:))
Bu "oh" çekme hali içindi.
Oya'ya dediğim gibi Nuri'ler
pek de yabana atılacak gibi
durmuyor..:))
...
Hocaya göre cehenneme gitmek
zor ve pahalı.
Cehenneme gitmek için özel
çaba göstermen gerek diyor
hoca..
Yani işin Cehennem kısmını
unutsan daha iyi olur gibi
sanki..
Hem orada kimi bulacağını
umuyorsun da?

Adsız dedi ki...

aceo ohh çekmeyi yanlış anlamış olabilir misiniz dedim önce =P

ve bi deeee...
cehennemden ümidi keseceksek
yeryüzüyle daha yakından ilgileneyim bari ben =)

atalet..

Gergin dedi ki...

Atalet;
Gayet akıllıca bir davranış
olur derim.
Yine de öbür tarafı ihmal etmemek
gerek..
Yani "hiç ölmeyecekmiş gibi
dünya için,yarın ölecekmiş gibi
ahiret için" durumu..
İtiraz etmezsin sanırım..:))

Adsız dedi ki...

onu zaten yapıyoruz..
o zaman cübbeliden//cüppeliden öğrenecek bişeyimiz yokmuş demek =)

atalet

cüzzamlı melek dedi ki...

sapık ya bildiğin,
barbi bebekten tahrik olan biri tez zamanda tedavi görmelidir, zira toplum güvenliği açısından tehlike arz etmektedir...
sapıkolusapık..

Sevgi Gibi dedi ki...

Aaaa ne o öyle bekar evi falan,töbeee deyin çabuk:)
senettir benim sözüm. 7/24 hizmet garanti. Sapanca gölü manzaralı balkonda yeriniz ayrıldı bile. Küçük düzenlemeler yapmam gerekti ama olsun her şey sizin memnuniyetiniz için sonuçta :)
Endişeye hele hiç mahal yok, çünkü ortada başka "bişii" yok, izci sözü :D
"Daha beter" kıskanmak sözü de ayrıca hoşuma gitti hahayyytt:))

Gergin dedi ki...

Atalet;
İyi de sen hiç yeryüzüyle
bağlantını kestinmi ki?
Daha doğrusu aklına böyle bir
şey geldi mi ki?
Benim bildiğim Atalet kafasına
göre takılır.:)
...
Bu arada senin vesilenle yazayım;belki merak eden olur.
Yazarken TDK dan kontrol etmiştim
zaten,doğrusu "cübbe"..

Gergin dedi ki...

Cüzzamlı Melek;
Şu aralar yorumundan ve
de yazdıkların çok tavırlarına
bakıyorum.
Maaşallah "Gergin"liği ve
"asabi"liği sana devretsem daha
mantıklı olacak sanki.
Dumanın tütüyor.
"Allah verede biri elimde kalmasa"
bari havasındasın..:))
Sakin ol;her şey kontrol altında..

Amerikan filmlerinden öğrendiğim
en etkileyici laftır bu..:)))

Gergin dedi ki...

Sevgi;
Sadece gülümsesem?
Mesela şöyle:
:)))
Lafı uzatırsam pot kırma ihtimalim var da o yüzden.
İlgine,alakana teşekkür ederim..:)

cüzzamlı melek dedi ki...

abicim haklısın ya, burası senin çöplüğün, ben kendi çöplüğümde öteyim:))

ben her gergindim de, son günlerde açılımdı, saçılımdı, kimyam bozuldu..

Ada dedi ki...

Çok eğlendim okurken :))))
Ben izlemedim ama izleyen herkes bir kısmını anlatıyor, burayı anlatan olmamıştı çok iyi oldu..Kafamdaki bir sorunun net
cevabını öğrendim :)

Cübbeli Hoca bana komik geliyor,
sanırım ramazanda epeyce görürüz
kendisini ekranlarda..( bu aralar
hiç tv izlemiyorum, nasıl göreceksem! )

Eğer kapının önüne koyulursan, gidecek yer de çıkmış sana :)
Ama olmasa da önemli değil bence,
cennete gittikten sonra elbet yalnız kalmazsın :) Gergin kulunu cennete alan Allah rızkını da verir elbet :p
( dalga geçmiyorum ciddiyim valla )

bitti dedi ki...

bu bilgiler ii oldu=)
siz bence dert etmeyin bu durumu
kimse kimseden referans almaz bu tip durumlarda
çünkü kimse almaya niyetlendiği adamın vakti zamanında kapının önüne konmuş olduğu gerçeğini kabul etmez etmek de istemez=)
hala şansınız var yani benden sölemesi=)))

Sevgi Gibi dedi ki...

aman kırıverin potu, nolcak yani üç günlük dünyada, "gerçek" hayatta yeterince problem var zaten, burada keyfimize bakma taraftarıyım ben.
hem bakın ben cü"pp"eli yazmış olmamı dert ediyor muyum hiç kendime :)
bu arada, ben size ne çok yorum yazmışım yaa :p

Gergin dedi ki...

Cüzzamlı Melek;
Bir de alınganlık ha?
Yahu başka yerde "öt" diyecek
olsam yazıyı yorumlara açmam.
Hem "istediğini yaz" diye açık
çek veren birine bunu yaparmıyım
hiç?

Güya "Vay be..Adam ruh halimi
nasıl da çözmüş" desin diye
yazmıştım halbuki ben onları..
(Gerçi çözülecek bir şey yok,
her şey meydanda ya..Yani
marifet değil.Neyse...)
Toparlayabildim mi?
:))

Gergin dedi ki...

Ada;
Galiba bilmeden faydalı bir iş
yapmışım.
Anlıyorum ki adamın anlattıklarının
içinde en hayati olan kısım bu
kısım..:))

...

İşin Cennet tarafında sorun yok.
Zaten orada dört huri garanti.
Benim derdim bu dünya ile ilgili..

Ama dediğin gibi işi kurtaracak gibi görünüyoruz.
Ee ne demişler:"Garip kuşun
yuvasını Allah yapar"
Bu cümledeki "garip kuş" ben oluyorum haliyle..
(Duygu sömürüsü yapmak ne güzel
oluyor yahu!Pek hoşuma gitti.)

Gergin dedi ki...

Bitti;
İlaç gibi yorum olmuş bu.
İster bir bardak su eşliğinde
drajeler halinde yut,ister
merhem niyetine cilde tatbik et,
istersen de kabadan enjekte et.
Tadından yenmez yani.
(Şimdiye dek ilaç için böyle
bir tabir kullanılmış mıdır ki?)

Valla pek bi rahatladım.
Hatta alışılmışın dışında kapa
parantezi tasarruf yapmadan
bolca kullanman lafını daha bir
güvenilir hale getirmiş.
Yani daha da rahatladım.
Bak;rahatladığım nasıl da belli..
Çenem düştü..:)))
(Parantez konusunda torpil
yaptığımın farkındasındır umarım.)

Gergin dedi ki...

Sevgi;
Allahtan bugün alınganlığım
üstümde değil.
Aksi halde "yoksa söylediklerin
de sanal kapsamındaydı" der
çıkardım işin içinden..:))
...
Bir de,yorumlara limit
koymadım ki..
İstediğin kadar yaz.:))
Hele içinde "göl,manzara,rakı"
olanlar süper oluyor..:))
Yahu bilmeyenin biri bunları
okuyunca "adam ayyaşın teki"
diyecek ya..
Neyse..Çok da tın..
Beğenmeyen küçük kızını versin,
ne diyeyim..:))

cüzzamlı melek dedi ki...

hiii, alınır mıyım hiç, aşkolsun...