15 Ağustos 2009 Cumartesi

Do you love me?


Bu şarkının videosunu ilk defa bugün gördüm.
Keşke görmez olaydım.
...
Ben bu parçayı dinlediğim zamanlar tel dolaplar daha yeni yeni
yaygınlaşmaya başlamıştı.Tel dolabı olan evler parmakla gösterilirdi.
Ve o evler zengin evi muamelesi görürdü.
Hatta artan yemekleri bir dahaki öğüne kadar saklaması için
tel dolabı olan komşulara götürürdük.

Nasıl?Lafa böyle girince eğlenceli oluyor mu?
Bu lafı,ne zaman "yetmişler" dense,sözü tel dolabına getirip de
eğlence konusu yapanlar kısa bir süre sevinç yaşasın diye söyledim.
Tabii ki söylediklerimin gerçekle alakası yok;hem bizim evde
ayıptır söylemesi ikisinden de vardı.
Hem nofrost var dı da ille de tel dolabı olsun diye tutturduk mu?
Hayret bi şey ya..
Ayrıca buzdolabını siz mi icadettiniz de caka satıyorsunuz?.

Aynı videoyu facebook'a da koydum bugün.
Atalet yorum yazıp adamdaki yakalara bak diye epey gülmüş.
E iyi de,o zamanlar bayılıyordunuz ama..
Gerçi haksız da sayılmaz;gerçekten de komik görünüyor.
Eşek kulağı mı ne öyle bi şey deniyordu onlara..
Ki ona harcanan kumaşla ufak bir çocuğa takım elbise dikilebilirdi tahminim.

Neyse,yine çenemiz düştü lafı uzattık..
"Biz eskiden,su içerdik testiden" deyip devam edelim.
...
TV olmadığından eski deyimle şarkıyı nasıl icra ettiklerini görmezdik
ama hayaller kurarak dinlerdik.
İyi ki görmemişim,iyi ki de kendi keyfime göre hayal etmişim.
Görseydim belki de bu kadar etkilenmezdim.
Ki bu parça benim en çok etkilendiğim parçalardan biriydi o zamanlar..
Hatta "böyle bir sesim olsa da önüme çıkan kıza 'I need you' desem
kesin eli boş çıkmaz,araklardım diye düşünürdüm.
Tabi aynı şeyi şimdi yapıp kızın birine "I need you "desem acaba başıma
ne gelir, o da ayrı konu.
Herhalde adamcağız karşıdan karşıya geçecek de yardım istiyor zahir
diye düşünürler.
Yani beni yaşarken öldürürler.

Bakın bu son ettiğim lafları havada kapıp da yorum döşemeye,kafa
bulmaya kalkışmayın bozulurum.
Bir an eğlenceli gibi geldi de ondan yazdım.
Aslında böyle laflar etmemem lazım biliyorum ama dayanamıyorum.
Napim kendimle dalga geçmek hoşuma gidiyor.
Ama yaptığımın yanlış olduğunun da farkındayım.
Ne demişler ,"sığ yerini gösterme herkes ordan geçmeye kalkar."

Uzatmayalım,bugün klibi izleyince canım sıkıldı.
Tamam;ses yorum filan her şey aynı..
Gel gelelim parçayı mokunda boncuk bulmuş gibi yılışarak söylemişler.
Üstelik Sharif Dean,kız şarkıyı söylerken sanki şarkının sözlerini
unutmamak için sıra kendine gelene kadar içinden tekrar
eder gibiydi..
Hatta şarkıya girme anını kollar havası vardı.
Velhasılı bu tavırlarıyla resmen anılarımı tepelediler..
...
Son olarak..
Dikkat ettiyseniz eğer,şarkıda "I love you" cümesi de kullanılmasına
rağmen "I need you"yu kulanmayı tercih ettim.
Sizi bilmem ama ben "seni seviyorum" lafının ucuzladığını düşündüğümden
yaptım bunu.
Hem birisine, ona ihtiyaç duyduğunu söylemek,seviyorum demekten
çok daha üst düzey ve nitelikli bir laf gibi geldi.
Yanılıyor muyum?

10 yorum:

Sevgi Gibi dedi ki...

70 leri hatırlamıyorum ben, başlarında falan doğmuşum zira :))
videoyu da izleyemedim zaten, neyden, kimden bahsettiğiniz konusunda en ufak bi bilgim dahi yok yani. ama çatlıyorum, biline.

Gergin dedi ki...

Sevgi;
Anladım.
Klasik gencim falanım filanım
demek istiyorsun.
Peki..:))
...
Ne olup bittiğini anlaman için videoyu izlemen gerek.
Belki PC'nin DNS ayarları
yapılmamıştır.
O yüzden izleyemiyorsundur.
Neyse,sana izletmenin başka bir
yolu var mı bi bakiim ben.

Sevgi Gibi dedi ki...

ha ha, çok güldüm ama ben bu kıyafetlere.
gerçi ben, hani o şimdilerde çok dalga geçilen papuç kadar vatkalar dönemine yetişip, yetişmeyle de kalmayıp giymiş biriyim ama olsun.
Gerekçem var bi kere benim ; omuzlarım çok düşük :))
İtiraf ediyorum ki Hülya Avşarvari kelebek tokalarım da vardı :))
Bu arada video için teşekkürler, mutlu kıldınız beni sağ olun :)

Çağlar dedi ki...

i need you...
bu kısmı düşünekaldım.

sana ihtiyacım var. çok ilginç. bunu hep zayıflık itirafı olarak gördüm. hala da öyle görürüm. şimdi düşünüyorum daha önceden de düşündüğüm gibi, böyle düşünmem için yeterince tenkide maruz kalmışımdır böyle beyanatlar verdiğimde.

bu da demek oluyor ki burnun düşse alma, gebersen de kuyruğu dik tut.
evet.

Adsız dedi ki...

haha..
bi de üçgen meysu kutuları vardı =)
ama onları hatırlayan pek yok..

nedense benim kadar ayrıntı meraklısı yokmuş demek ki..
oysa ben bayılırdım..

bir de ilk şehir efsanesi o yıllarda oluşmuştu..

şveps içenlerde boğazda mantar oluyomuş demişlerdi.. =)


oysa ben greyfurt =P votka karışımına bayılırdım..

yaaa işte o yıllarda da votkamı içebiliyordum evet..
ama şarap kültürüm zayıftı =D..ve.. bin yaşındayım derken.. doğru söylüyorum..
cadılar dipsizden gelir..sonsuza dek var olur zaten =D..
atalet..

Gergin dedi ki...

Sevgi;
Ya herkes kıyafetlere takmış
durumda.
Bir Allah'ın kulu da şarkı
hakkında bir şey söylemedi.

Sen de o günlere yetişemedik
diye lafa başladın ama
vatkalardan işe başladık..
Dur bakalım sırada ne var..:))

Gergin dedi ki...

Çağlar;
İyi o zaman;ben sana bir şey
daha söyleyeyim yine düşünekal
bakalım.

Madem ihtiyacımız yok niye
kadınların peşindeyiz o zaman?
"Beni al beni, al" diye yırtınan
mı var?
Gerçi doğrudan al demeseler de
zemin yarattıkları doğru da..
...
Gözden kaçırdığım bir şey mi
var acaba?
Tekrar düşüneyim bakalım.
Hatta bunu yazı konusu yapalım.

Gergin dedi ki...

Atalet;
O kutuları ben de severdim.
Yalnız o mantar hikayesini hiç duymamışım.
Ve greyfurtlu votka..
Ben vişneli tercih ederdim..
Yalnız şu şaraba hiç alışamadım.
Damağıma uygununu mu bulamadım
acaba..
Gerçi okula giderken Ziraat fakültesinin ucuz sofra
şaraplarını lohusa şerbeti gibi
curk curk içerdik ama..
Ne bileyim;yokluktan katlanır
idare mi ederdik..
Gerçi kötü bir şey de hatırlamıyorum ama..
...
Cadı mı?
Şu an yaşı 45-50 arası herkes
cadı zaten.
Çok kısa sürede bu anormal
değişimi yaşamış ve yaşayacak
bir kuşak olduğunu sanmıyorum.
Şahsen bu yüzden çok şanslı
buluyorum kendimi..:))
Bir gün nedenini anlatırım.

Adsız dedi ki...

=9
votka vişne kesin daha kolay içilirdi..=)

ama greyfrut votka daha havalı idi =P

kendimce nedenlerle aynı fikirdeyim ama yine de dinlemek isterim.. ya da okumak =)
atalet..

Gergin dedi ki...

Atalet;
Doğru,içimi kolay olurdu.
Hatta kola ile bile denemişliğim
vadır.
O daha da yumuşak oluyordu.
...
Lafa neresinden girmem gerektiğini
çözebilirsem yazarım..:))