22 Ağustos 2009 Cumartesi

Kadınlar kıl biriktirsin-remix



Akşam,yazdıklarımı ve ona gelen yorumları tekrar okuyunca rahatsız
oldum.
Hatta kendi kendime kızdım;biraz da söylendim.
Aslında esaslı bir şekilde azarlayacaktım ama Ramazan mübarek gün
kalp kırmak olmaz diye fazla yüklenmedim.
Hafifçe kulağımı büküp "Bayramdan sonra görüşcez senle" deyip
içime korku saldım.
Öyle ya,bakarsın aynı densizliği tekrar yaparım;uyarmakta fayda
var.

Esasında niyetim kadınlar hakkında hoş şeyler yazıp gönüllerini
almak,şu mübarek ay aracılığla sevap kazanıp öbür tarafa yatırım
yapmaktı.
Demek ki kan şekeri düşünce fren patlamış.
Sanki olan biteni ben de başkasından duymuş gibi "miş"li mış"lı
cümleler kurararak anlatıyorum ama gerçekten de naaptığımı
bilmiyorum ki..

Kafamdan geçenleri yazmayı becerebilseydim en başta kadınları
sevelim diyecektim.
E her şeyin başı sevgi haliyle.
Sevmeye başladın mı gerisi gelir;artık nasıl gelirse..Şansına..
(Yahu sanki bu kötü bir cümle gibi oldu ama..Neyse dur bakalım)
Onlara güzel şeyler söyleyelim,gün içinde arayıp hal hatır sorup
"Bi şey lazım mı abla?Geliim mi" filan diyelim,ilgilendiğimizi gösterelim
diyecektim.
Sonracıma elle,sözle,gözle taciz etmeyelim;kendileri istemeden
elleşmeyelim elleştirmeyelim diyecektim..
...
Öyle gözlerimiz pörtletip oralarına buralarına edepsizce bakıp
huylandırmayalım;ille de bakacaksak ya da bakmadan duramayacaksak
arkalarını döndüklerinde kibarca kalçalarına bakalım ancak salyalarımızı
da kontrol edelim diyecektim.
...
Malum;kadınlar hediyeyi sever.
İlle de özel günlerde hediye alınır diye kural olmadığına göre hediye almak
için yaratıcılığımızı kullanıp bahaneler icadedelim;her fırsatta
hediye verip gönüllerini alıp sevindirelim diyecektim.
Hem beklenmedik anda alınan hediyeler her zaman daha makbule geçer
diyecektim.
Mesela son günlerin modası tiri ci'den bir tane alıp hediye etsek hangi
kadın mutlu olmazdı ki..
(Tabi görüntülü telefon aldık diye zırt pırt arayıp "şu telefonu sağa
sola doğru bi oynat bakalım;etrafta kimler var bi görelim." gibi
hırtlıklar yapmadan.)
...
Mesela toplu taşıma araçlarında denk geldiğimizde ayı gibi üzerlerine
abanıp taciz etmeyelim,arada tampon bölge oluşturalım;hatta mümkünse
araya yastık mastık gibi bir şeyler koyalım diyecektim.
O yoksa da pazar filesi,çantası veya varsa Burhan çantası gibi bir şey
kullanalım diyecektim.
(Önce hem konsepte uygun,hem ilahi bir yanı var, hem de taşıması
kolay diye "incir yaprağı mı koysak acaba " demiştim ama baktım çok ince..
Hemencecik delinecek gibi durduğundan vazgeçtim...)

Kısacası diyecektim de diyecektim..
Ama görüldüğü üzere iyi şeyler diyecektim..

Neyse lafı daha fazla uzatıp yazının başına bi hal getirmeden yayına versem
iyi olacak.
Bakarsın bi terslik filan olur...
Zaten olmuş saat anasının 15:03'ü...
Ohoooo...Daha nerden baksan altı saat var..
Hay bin kunduz.

9 yorum:

altın yumurtlayan tavuk dedi ki...

ilk yorum benden gelsin;
sinsice bir taktik kullanarak yazmış olduğunuz metin güzel ve etkileyici olmuş fikrinize sağlık:)
şunuda es geçmeyelim,kurnazca günah çıkarmışsınız başarılısınız elbette takdir ettim:)

SiL BaştaN dedi ki...

Hımmm, neyse şükür kendimize gelmişiz. Demek denediniz, valla ne diyeyim tebrik edeyim bari. Bide bu yazınızı okusa herkesler keşke empati yapmak ne demek miş görseler. Saygı duydunuz ya biz bayanlara saygı duyuyorum bende siz erkeklere. Ama olumlu düşünenlere lütfen söz meclisten dışarı kıro olan kaba erkeleri katmıyorum.

Saygılar efendim...

Sevgi Gibi dedi ki...

şirazeyi epey bir etkilemiş mübarek Ramazan belli oldu:))
Ben sizin içinizdekini langadanak boşaltıverdiğiniz yazılarınızı - satır aralarına serpiştirilmiş olan şeylerle birlikte - seviyorum.
O nedenle burada sonlandırıyorum yorumumu.
Birazdan Gerard'ın filmi var Kanal D'de, yetişeyim bari :))

cüzzamlı melek dedi ki...

abicim

benim pilog ramazan münasebetiyle kapalı gibi. gazino hesabı. ama yoruma açtım. sen istersin de ben yapmaz mıyım?!

Gergin dedi ki...

altın yumurtlayan tavuk;
Yorumu iyice okudum.
Hatta belledim.
Sonra da ana fikrini çıkardım.

Çaktırmadan özetle şöyle
demişsin:
"Çok çakalsın"

Takdir etme meselesine gelince..
Yine yorumun yazılış biçimine
baktığımda laf olsun diye değil
gayet samimi bir şekilde takdir
ettiğin anlaşılıyor.
(Belki de ben uyduruyorum)

Teşekkür ederim..:))

Gergin dedi ki...

Sil BaştaN;
Bu yorumdan da
"Rabbime şükürler olsun"
eşliğinde derin bir oh
çekme hali gördüm..:))

"Aman bi sakatlık çıkmadan
normale dönmüş bari" manasına..

"Şükür" ifadesinden öyle
anlaşılıyor ki epey kaygılanmışsınız.:))

Birisinin sizin için
kaygılanması hoş bir duygu;bu
nedenle çok teşekkür ederim..:))

Gergin dedi ki...

Sevgi;
Bu yorumdan çıkardığım
mânâ epey üzücü..

(Bu arada "bu yorumdan
bu yorumdan da" dedikçe
kendimi kahve falına bakıp
yorum yapar gibi hissettim..:))

"Yani sen diyorsun ki bu yazdğın
yazı trişkadan,beni hiç tatmin
etmedi.
En iyisi film izlemek."

Tabi sevdiğin tarafı da
söyleyerek dengeyi tutturmayı
başarmışsın ama bu benim
üzülmemi engellemez.

Neyse..
Okuyucu her zaman haklıdır.
Ne diyeyim..

(Bak lafın sonunu mahsus
açık bıraktım.Maksat gelip de
"yanlış anlamışsın" filan deyip vaziyeti toplayasın diye.Yoksa
okuyucu haklıdır lafları filan hikaye..)

Gergin dedi ki...

Cüzzamlı melek;

Al bakalım;
yine badem gözlerimi
rutubetlendirecek bir yorum
daha..
Ya niye zahmet ettin;blog bir
yere kaçmıyor ya;bayramdan sonra
da yazardık.:))

Sevgi Gibi dedi ki...

Yanlış anlamışsınız Gergin bey...

bakın ben de açık bıraktım cümle sonunu, şimdi siz bana gelip ne diyeceksiniz peki :))
üzülün tabi hem :D