21 Ağustos 2009 Cuma

Kadınlar kıl biriktirsin



"Kadınsız hayat olmaz,olsa da tatsız tuzsuz olur;kadının bulunmadığı
yerde bir saniye bile durmam" dediğim halde,içinde kadın ve kadın
konusu geçmeyen bir yazı yazmaya karar verdim,ama başaramadım.
Naparsam yapayım geldi bir kenarından bulaştı.
Be ne arsızlıktır yahu?
Girmedikleri,işlemedikleri noktamız kalmamış!
Diyorum ki..
Şu kadın kısmı istenmeyen kıllarını azad etse..
Yani vücudunu bir müddet nadasa bıraksa...
Mümbit arazi bulmuş çim gibi her taraflarını kıl tüy bassa..
İş o hale gelse ki,"bana kadın deme de ne dersen de" kıvamına
gelsek...
Dolayısıyla hem kafamız hem ruhumuz hem de bedenimiz bir dinlense..
Hem bakarsın belki biz ilgilenmeyince burunları sürtülür akılları
başlarına gelir,bize eziyet etmekten vaz geçerler;olamaz mı?
Gerçi bu bir çözüm mü,ondan da pek emin değilim ya...
Bak iftardan sonra aynı fikirde olur muyum,ondan da emin değilim.
Oruç başıma mı vurdu ne?

22 yorum:

siyah kelebek dedi ki...

heheh:)) enteresan fikir doğrusu ama bir kadın asla kıllarını nadasa bırakmaz her zaman erkek tarafından beğenllmek ve sevilmek ister..EE tabiki hiç bir erkek te kadının hiç bir yerinde kıl tüy müy istemez..İsteyeni ilk defa duydum oruçtandır,az kaldı sabredin ve sabırlı olun :))

Adsız dedi ki...

hahahaha

artık şaşırdın sen gergin..

ben oruçtan olduğuna vermek istiyorum
=P

kalıcı hasar değildir diye umuyorum..

tamamen egoist bi "umma" elbet

atalet..

Adsız dedi ki...

dur bi de fıkra geldi aklıma..

hani bir gorilin nesli tükenecekmiş..
tek bi tane
dişi kalmış
..
erkek yok..
türün son örneği

insana yakın bu diye düşünmüşler..
insan erkek ile çiftleşirse..
olabilir belki demişler..

en benzerinden esmer.. kıllı tüylü bir erkek bulmuşlar..
100.000 dolar demişler..
beraber olursan..
düşüneyim demiş..

sonunda kabul ederim ama üç şartım var demiş..
bir.. öpüşmem..
iki erkek çocuk doğarsa.. babamın adı verilecek..
üç.. hepsini birden ödeyemem 100.000in.. aylık taksit yaparsınız..

=P

atalet..

fisunlahersey dedi ki...

hahahaaaaaa bu sefer koptum gerçekten,bu gülümseme falan deyil bastım kahkahayı :)))
aşk olsun sevgili gergin "bu ne arsızlıktır yahu" demişsiniz,,,,bencede oruç sizi tutmuş bugün :))
nadas olayına gelince aslaaaaa olmayacak bi hayal sizinki :))
hem kafanızın hem ruhunuzun dinlemsi için bu ramazan siz kendinizi nadasa bırakın bence ... tüylenme açısından değildir kastım :))

cesetizleri dedi ki...

başlığı okudum kimin yazısı olduğunu tahmin ettim :)
abi be çok seviyorum ben seni be :D

SiL BaştaN dedi ki...

hahahaha kocaman kocaman güldürdünüz ya ne diyeyim, oruç bence oruç bide sigara eksik sanırım ter yüz etmiş sizi ne dediğinizin farkında değilsiniz. Biz size diyormuyuz ki kurtulun şu kıllardan (aslında fena da fikir değil hani.)( bi deneseniz ) Neyse hayırlı iftarlar hepimize....

altın yumurtlayan tavuk dedi ki...

puhahahahahaha dostum sanırım senin başına feci oruç vurmuş valla beni bile güldürdün hehuuu oysa ben bütün günümü net'ten yemek tariflerine bakarak geçirmiştim mutlu meshud:)yazın ilginç düşündürücü öcüüü olmuş.
kadınsız bir dünya olmaz, ama erkeksiz bir dünya cennet gibi bişey heralde:)

Gergin dedi ki...

siyah kelebek;
Valla doğruymuş;oruçtanmış
meğer.
Yemekte kıl tüy aklıma gelince
az daha içim dışıma çıkıyordu
zaten.
Konuyu tekrar gözden geçirmeye karar verdim.:))

Gergin dedi ki...

Atalet;
Kalıcı olup olmadığı yarın
klavyenin başına geçip yazmaya başladığımda anlaşılır.
"Kılları kaynaklı röfleli
bacak istiyorum" diye başlık
atarsam bil ki kalıcı..:))

Bu arada ne zaman erkeklere
laf sokmak gerekse maaşallah
çıkınında bir adet mevcut.
Dar zamanda lazım olur diye
saklıyor musun napıyorsun
anlamadım..:))

Gergin dedi ki...

Fisun;
Demek oradan bakınca
durumum epey vahim
görünüyor ha?
:))

Gergin dedi ki...

Ces;
Ama böyle yaparsan
gözlerim dolar duygulanırım
ben..:))
Ben de seni seviyorum
diyeceğim de,şımarıp havalara
girermisin diye korkuyorum..:))

Gergin dedi ki...

Sil BaştaN;
Hafiften ayarımın
kaçtığı doğru..:))

Nedense kadınların bir
numaralı eğlencesi erkeğe
"sıkıyorsa sen de dene" demek..
Hatta "bir tanesini bile
koparamazsın" diye işi iddiaya vardıranları gördüm.

Bana gelince..Ben denedim.
Bir vakitler vücut yapmaya heveslendiğimde yaptım onu.
Soyulmuş lop yumurta gibi
çıkmıştım ortaya.
Bana göre hiç de fena olmamıştı
ama..
Yani öyle abartılacak bir şey
görmedim ben.
Gerçi her tarafından kıllar fışkıran biri olmamamın da
avantajı vardır,bilemem.

Bu arada az daha unutuyordum.
Birisinin erkeklere kurtulun şu kıllardan demesine gerek yok
ki..
Kadın nasıl erkekten
hoşlandığını söylesin kafi..
Arzuya göre tavuk gibi tüylerini
de yoldurur,kıl da ektirip
orangutan gibi de olur.:))

Gergin dedi ki...

altın yumurtlayan tavuk;
Evet,orucun başıma vurduğu
kesin..
Yazıyı tekrar okuyunca
bana da gündüz yazıp
okuduğumdan farklı geldi.
...
"Erkeksiz bir dünya
cennet gibi bişey heralde:)"

Buna gerçekten inanıyor musun
merak ettim..:))

alpernatif dedi ki...

Hocam bir erkek olarak derim ki ,
Kadın bulup da kılsızını aramamak lazım

Size oruç aralarına üç öğün yemek yazıyorum :)

Adsız dedi ki...

sadecekuyruk tartmıyor..
arada eski defterleri de karıştırıyorum..=)

bu arada eski yazılardan birinde..
xy'leri suçlayacağına xx kendine baksın.. kıl tüy bırakmasın.. komşunun tavuğu gibi olsun.. gibi bir ana fikir vardı hani..

bakınız.. okur-yorumlar'larınız bunu çürüttüler..
kıl bıraksın kadınlar deyince..
ancak rüyanda tarzı bir cevap geldi..
bi daha xxlere bahane ararken kıldan arı olmalı bence bunu da siz not alın =P

atalet..=)

cüzzamlı melek dedi ki...

abi oruç tutmasan mı bi süre :))

midem kalktı yahu, her tür dırdırınıza, çapkınlığınıza, zaman zaman aptallığınıza rağmen
ne biz böyle gezelim, ne siz uzak durun. orta yolu bulalım:))

altın yumurtlayan tavuk dedi ki...

merakınızı giderecek olursam eğer şöyle bir cevap vermem gerekiyor;
eğer kadına yakışacak bir ana evladı erkek var ise ona sözüm yok!
şayet kadınları kıl yumağı içinde hayal ediyorsa bir erkek(sözüm meclisten dışarı)ve diğer erkekler(sapık,hırsız,dayakçı,yalancı v.b)bu erkekler olmadan bence dünya çok daha güzel olurdu diye düşünerek söylemiştim sözümü:)

Gergin dedi ki...

Bir anlamda
"avcı av seçmez" mi demek
istiyorsun?..
İlaveten bu lafı bana söyletip
kadınlara yoldurtmak mı
istiyorsun?.:))

Gergin dedi ki...

Üsteki cevap
Alper'e idi..
Unuttuğuma göre dengem
ufaktan bozulmaya başladı
demektir..
Ağzımdan abuk sabuk bi laf
kaçırmasam bari..:))

Gergin dedi ki...

Atalet;
Hangi yazıymış o?
Tam bir cevap vermem
için o yazıya bakmam
lazım.
Ayrıca benim kadınlarla
bir derdim yok ki..
Kızdırmışlardır beni,ben de
atıp tutmuşumdur..
Bilemedim şimdi..

Bu arada hafiyeliğini takdir
ettim.:))

Gergin dedi ki...

Cüzzamlı melek;
E biz de onu istiyoruz
zaten.

"oruç tutmasan mı .."
derken bir yandan da yüzünü
ekşittiğini görebiliyorum..:))
Fazla etkilemiş seni.
Allahtan diğer fotoğrafı
koymamışım;yoksa altı bişey yiyemezdin..:))

Peki.
Önerileriniz dikkate
alınacaktır.

Bu arada bloğunda laf
sokuşturacak bir yer bulamadım.

Gergin dedi ki...

Altın yumurtlayan tavuk;
"sözüm meclisten dışarı"
demişsin ama sanki
hafiften dokundurmuşsun
gibi geldi bana..:))

İlaveten parantez içinde
saydıkların zaten bizim de
ilgi alanımıza girmiyor.

Bu arada hiç bir erkek
kıl yumağı gibi hatun
hayal etmez.Aslında orada
kasdettiğim başka bir şeydi
ama anladığım kadarıyla onu
yeterince vurgulayamamışım.
O da oruçtan olsa gerek..:))