7 Ağustos 2009 Cuma

Nerde o eski mayolar..

Cüzzamlı melek'le Ajda Pekkan konusuna girince haliyle
kafam kadınların modifiye edilmiş uzuvlarına takıldı.
Takılmakla da kalmadı,düşündükçe beynime binbir türlü
fikir üşüştü..
Fikir bu,rahat durmaz ki;adamı dürter durur.
O dürtüklemeler sonucu geldiğim nokta aşağıda...
Peki neden bu noktaya geldim?
Detayı daha sonra ama şu kadarını söyleyeyim,o
silikon faciaları için iyi bir kapalı cezaevi olacağını
düşündüğümden..

Ve yazımı güzel bir türkü ile noktalıyorum:
"Dam üstünde un eler,inşallah patır patır patlar o tombul
memeler"
Oh be!
Üstüme nasıl bi ferahlık geldi anlatamam.
Nedir ulan bu Çin malı gibi fason memelerden çektiğimiz?








11 yorum:

Ateş Böceği dedi ki...

Konuyuda iyi bağlamışsınız mayoyla felan doğallık yok artık para etmiyor eskiden o çokkk eskiden :):)

Adsız dedi ki...

şu şemsiye altındaki..
yüksek topuk..
derin dekolte..
sarı saç..

taptımmmmmm

atalet...

estetik cerrahi zor iş..
bi arkadaşıma bi hasta gelmiş..
kadının çok çirkin bir burnu varmış..
herhalde burun estetiği için geldiniz demiş bizimki..

kadın bir hayret etmiş..
burnumda ne var
ben şu et benim için geldim diye =P..

yani kişi kendini rahatsız hissediyorsa bir uzvundan dolayı
estetik cerrahi olabilmeli..

ama bunun tek nedeni kendi isteği olmasıdır..
yoksa başkalarına benzemek sıradanlaşmak sürüden biri gibi hissetmek içinse eğer..

o zaman.. olmuyor..

sürmelimin bi lafı vardı..
bi kafeye giriyorsun
bütün kadınlar birbirine benzyor
çok ürkütücü demişti =)

bu da bilmiş ataletten olsun..

bu blou atalet çarpmış gibi olsun..

ii hafta sonları size..

ğ

cüzzamlı melek dedi ki...

kafam kadınların modifiye edilmiş uzuvlarına takıldı.

abi büyüksün:)
arzular şelale...

Şarküteri dedi ki...

Tüketiciyi yanıltmaya yönelik hareketler cezalandırılsın! Hormonlu domates satan çiftçiyle aynı kefeye koyuyorum bu hanımları.

Çağlar dedi ki...

hep diyorum. ambalaja takılıyoruz. eve gidince o hışır hışır paketi açıp içindekini yiyoruz, paketi değil.
şunu bi anlasak kadın mevzusunda, kabullensek biz erkekler. iyi olacak da olamıyor işte.

Gergin dedi ki...

Ateş Böceği;
Bir Ateş Böceği'nin yaşına
bakıyorum,bir de "çokkk
eskiden" lafındaki "çok" vurgusuna..
Arada paralellik kuramıyorum..:))

Gergin dedi ki...

Atalet;
Ben de onu beğendim.
Gerçekten hoş.
Gerçi denize girmekten çok etrafa
fiyaka yapmaya gelmiş gibi bir
hali var ama,olsun.
...
Tamam;Atalet bilmiş filan,hepsi
kabul.
De...
Bu bloğu niye çarpıyor anlamadım.
Hem nasıl çarpacak?
Alımıyla çalımıyla filan mı?
:))

Gergin dedi ki...

Cüzzamlı Melek;
Söyleme böyle şöyler..

Utandığım oralardan belli oluyor
mu?
Suratımda kırmızılık filan?
:))

Gergin dedi ki...

Y.E.C;
Yine yaptın yapacağını.
Tam da lafı oraya getirip blog
güncelleyecektim ki,baktım
yorumunla darbeyi vurmuşsun.
Bana yapacak bir şey kalmamış.:))

Gergin dedi ki...

Çağlar;
Yalnız burada paketin içi-dışı
meselesi biraz karışık.
Neye paket dediğimize göre
değişiyor.
...
Nedense ben bu yorumu yanlış
anladım gibi bir hisse kapıldım.
Neyse,hayırlısı.
Belki Atalet duruma müdahale
eder.:))

Adsız dedi ki...

eh siz yorum altı yazana kadar zahmet edip..
ben unuttum neden öyle yazdığımı..

da

uzun yorum yazınca gene.. dalga geçeyim demiş olabilirim son cümlede ..
ordan da..
sanırım sizin "beni "xxx" öpsün" sözünüzden esinlenmiş olabilirim..=)


bi de çağlarda bi kavram karmaşası var sanki..
paket konusunda..=) katılıyor.. iç ne dış ne..
içimiz nerde biter.. biz nerde başlarız...

ben karışmam siz düzeltin bence..

atalet..