9 Ağustos 2009 Pazar

Öz PazarLIK


(Yiğit ÖZGÜR)


Neden Hep Erkekler ' Önce Gelir ' ?..

İlkokulda derste küçük Mary elini kaldırıp "İncil'e göre Adem
Havva'dan önce dünyaya gelmiş değil mi öğretmenim"
diye sormuş..
"Evet kızım doğru" diye cevap vermiş öğretmeni..
Ama babam der ki 'Toplumda her zaman kadın erkekten önce gelir'..
Bu bir çelişki yaratmıyor mu?."
Öğretmenin yüzünde muzip bir gülümseme belirerek, "Mary.."
demiş, "Adem Havva'dan önce geldi..
İnan bana.. Ondan sonraki tüm erkekler de bu kuralı kesinlikle
bozamadı!.."
(Yıldırım TUNA)
...

Görüldüğü üzere PazarLIK özüne döndü.

7 yorum:

Ada dedi ki...

:)) öğretmenin cevabı güzel ama
herkes için öyle mi acaba :p

Ada dedi ki...

Bir de aslına dönmüş "pazarlık" iyi olmuş :)

Gergin dedi ki...

Eee..Kem küm desem?
Öyle bir şey sormuşsun ki,
nasıl cevap vereceğimi
şaşırdım.
Sakal/bıyık hesabı yani..:))
...
Evet PazarLIK özüne döndü.
Senden iyi olmasın arkadaşın
birisi çaktırmadan kulağımı çekti de..:))

Sevgi Gibi dedi ki...

Ladies first :)
(yazacak başkaca bir şey bulamadım iyi mi? iyi!)

cüzzamlı melek dedi ki...

mübarek ramazan ayına günler kala, yorum yazmiim, bişeyden de eksik kaliim:)))))

Gergin dedi ki...

Sevgi;
Yazdıkların yeter zaten.
Ben anladım..:))

Gergin dedi ki...

Cüzzamlı Melek;
Çarpılırız filan diye mi?
Benim için sorun yok.
Geçen Ramamazan'dan şerbetliyim
ben..:))