23 Ağustos 2009 Pazar

PazarLIK (Ramazan versiyonu)

Duyuru:Yayınladığım fıkra ve karikatürler Ramazan münasebetiyle
ehlileştirilmiştir.Oruç ağzıyla durduk yerde milletin aklına karpuz
kabuğu düşürmenin
alemi yok.
(Müdüriyet)
***


6x9 a Ne Dersiniz?..
Vesikalık fotoğraflarında hiç güzel çıkmayan Temel, resmi bir iş nedeni ile fotoğraf
çektirmesi gerekince tutmuş fotoğrafçının yolunu, girmiş içeri ve “Fotoğraf çektirmek
istiyorum..” demiş, “Yalnız o küçük vesikaliklarda berbat çıkıyorum..”
“Tamam efendim..” demiş fotoğrafçı, “6x9’a ne dersiniz?..”
“54 derim de bunun konumuzla ne alakası var?..”
(Yıldırım TUNA)
***


(Piyale MADRA-Radikal)


(Ramize ERER-Radikal)

3 yorum:

Sevgi Gibi dedi ki...

Ramazan versiyonu demek, sanki Allah içimizi bilmiyor (ay ne fenayım:)))

Adsız dedi ki...

ben de fıldır fıldır dolaşmaktayım da..
benim ruh sağlığıma iyi geliyor..=)

atalet..

gül dedi ki...

günaydınn :)
konuyla alakası yok ama güzel bir hafta olsun demek istedim :)