13 Ağustos 2009 Perşembe

Psikolojim bozuldu


Feysbook'un online people'da "profiline kim bakmış" dalgametresini
çok severim ben.Fırsat buldum mu doğru oraya koşarım.
Profilime bakanlara ben de bakar,"Ulan kartsın martsın ama yine
de meraklın bol kerata" der,üstüne de "yahu kardeşim hangi birinize
yetişeyim ben" diye de güzel bir cila çekerim.

Profilime bakanlar dayısına mı benzetmiş de bakmış,yoksa mahallenin
bakkal amcasına mı, ya da yanlışlıkla mı tıklamış beni alakadar etmez.
Bakmaları için tek bir neden vardır, o da kesinlikle bana bayıldıklarından.

Bu bloğu takibedenler bilir,olan biteni kendi keyfime göre yontmasını,
nasıl işime gelirse öyle algılamasını iyi bilirim.

Yine böyle gazımı şarj etmeye niyetlendiğim bir gün.
Soluğu her zaman olduğu gibi online people'da aldım.
Daha sabahın körü ama mutlaka bir iki kişi ayaktadır onları görsem yeter
deyip daldım feyse...
Baktım sadece bir kişi gelmiş..
Farketmez,bir olsun bizim olsun dedim açtım sayfayı.
Anacım!!! O da ne?
Bir herif.
Hem de nasıl bir herif,kılın Allahı.
Umumi tuvalete benzer bir binanın önüne bir masa atmış,bir elinde
çay diğer elinde tespih,bacak bacak üstüne de atmış yılışık yılışık bana
bakıyor.
"Bana bakıyor" lafını bilinçli olarak yazdım,görüntü gerçekten öyle.
O bakışlar karşısında yerli filmlerde olduğu gibi göğüs nahiyene havlu
mavlu gibi bir şey alıp kapatasın gelir.
Hatta dizlerine denk gelen yere de seccade filan gibi bir örtü.
O derece pis bakıyor ki anlatılır gibi değil.
Hani önümde bir yerde olsa ne sırıtıp duruyorsun ulen deyip
basacağım sopayı.

Neyse..Keyfim kaçtı kapattım sayfayı.
Aradan bir iki gün geçti baktım yine o hergele..
Yine sırıtıp duruyor.
Bir şey de demiyor ki,ben de bir şeyler söylesem..
İlerleyen günlerde de değişen bir şey olmadı.
Ne zaman o sayfaya girsem o dingille karşılaştım.
Zepevenk kaydetmiş mi naapmış iki de burnumun dibinde bitiyor..
Üstelik son gelişinde utanmadan bir de hayran olmuş.
Tam,"Ulan pezevenk,senin ananı avradını" diye başlayan bir mesaj
yazdım ancak son anda göndermekten vazgeçtim.
Elin sanal dürzüsüne beş yüz kilometreden sövsen ne dövsen ne..
Hem bir de suçlu çıkma ihtimalin var;adam sana hiç bir şey dememiş ki.
Üstelik bakarsın kusura bakma diye bir mesaj çeker bu defa da
söylediklerimden utanırım,canım sıkılır.
Neticede çareyi herifi iptal etmekte buldum..

Tam kurtuldum deyip seviniyordum ki sevincim kursağımda kaldı.
Meğer asıl sürü arkadan geliyormuş..
Aşağı yukarı bir aydır hergün on kişi bakıyorsa üçü erkek.Yüzde otuz
oran da hiç azımsanacak bir oran değil hani.

Ya kardeşim manyak mısınız?Ne işiniz var elalemin kazmasıyla?
Etraf güzel hatunlarla dolu,gidin oralara..
Hayır,şehirler filan uyuşsa bir yerlerden gözü ısırdı merak etti
filan diyeceğim.
Hiçbirinin alakası yok.
Biri hanyada öteki Konya'da..
Bir de hayran olmuyorlar mı deli oluyorum.
Hele birisi tutmuş bir tane parti sonrası ayakkabısı göndermiş.
Öper misiiiin,sabaha mı bırakırsın..
Hayret bi şey!
Yahu kendimden şüphelenmeye başladım.
Top'a benzer bir halim var diye..
Bakıyorum aynaya,yoo maşallah koç gibi basbaya bi adam.
Sonradan aklıma Cemil İpekçi geldi.
Adamın bıyıklarına bakarsan Kırkpınar pehlivanı gibi..
Ucuna iki adam assan bana mısın demez..
Aklıma o gelince "ulan yoksa adamlar Cİ'den esinlenip biz ne
bıyıklılar gördük" diye mi düşünüyor acaba diye içime bir kurt
düştü...
Öyle ya..Bıyıkların caydırıcı bir etkisi olmadığına göre...
Sonradan kendi kendime dedim ki "oğlum bu işi bir de öbür
tarafından düşün;ya adamlar topsa?.."
Hakkatten ya..
Niye bunu daha evvel düşünemedim ki ben..
Birden aklıma geldi;son zamanlarda kıçından düşüp gider
mendil kadar slip mayosuyla bir iki kişi dadanmıştı.
"Tamam işte" dedim kendi kendime..
"Top lan bunlar,bildiğin top.Ulen boşuna boşuna kendimi
sıkıntıya sokup gerilmişim."
....
Tık tık tıtık tık tık..(Daktilo sesi oluyor bu)
Tarih,13 Ağustos 2009..
Sabahın erken saatleri....
Benim feyse bulaşmama sebep olan balık etli (avatarı) arkadaşımdan
bir mail...
Aynen şöyle:
"Xxxxx seni 'koyu renk ojeden vazgeçemeyenler!' adlı Facebook grubuna
katılmaya davet etti."

23 yorum:

biggeee dedi ki...

parti sonrası ayakkabı ha? muhaha bayıldım yahu bana bile gönderen olmadı onlardan.bak kıskandım şimdi seni:))

Ateş Böceği dedi ki...

Çok güldüm ben yaa ...

Hani şöyle rakı sofrasına felan davet etseler bir yere kadar değilmi....:):)

altın yumurtlayan tavuk dedi ki...

slm moruk(şaka şaka):)))))
şimdiii şu online pastamıdır yoksa people'midir her ne haltsa işte.ben oraya katılan arkadaşları satılk hayvan gibi görürüm (üzerinize alınmayın sakın)sebebini şöyle açıklayabilirim şimdi oraya profilinle giriyorsun ve hiç tanımadığın bir sürü yabancı senin resmini beğeniyor hayran olup birde hediye gönderiyo falan ne lüzumu var ki?kim en çok tıklanırsa 1. 2. 3. olup ödüllendiriliyor bildiğimiz açık pazar gibi yani,üstelik facebookta normal sade vatandaştan çok sapık ve cinsel dürtülerini gidermeye çalışan abazanında çok fazla olduğunu var sayarsak varın gerisini siz düşünün artık.

cüzzamlı melek dedi ki...

Bakmaları için tek bir neden vardır, o da kesinlikle bana bayıldıklarından.

büyüksün:)

Gergin dedi ki...

Biggeee;
Valla Ces'in "2g 3e" formülü
işe yaradı.Adını hatasız yazabildim..:))
...
Nesini kıskandın da..
Kız kıza şurada muhabbet eder
gibi olduk heralde.
Erkek olduğumu unuttun galiba..
Yani beni kıskanmana gerek
yok.:))

Neyse bana denk gelirsen ben
sana gönderirim.Kimselere bir
şey göndermediğimden epey param
birikti..:))

Mücevher filan da ister misin?
:))

Gergin dedi ki...

Ateş Böceği;
Rakı sofrası mı?
Hem de bu adamlarla..
Nuri Alço'nun ilaçlı gazozunu
içsen belki biri çıkar gelir
de kurtulma ihtimalin olur.
Bunlarla hem rakı içeceksin
hem de aralarından ırzı bütün
çıkacaksın mümkün değil.
Don Kişot gibi giyinsen bile..:))

Gergin dedi ki...

Altın Yumurtlayan Tavuk;
"Bana moruk diyebilecek tek
kişi benim;başka kim bana
moruk diyebilir?Bunu diyenin
mutlaka kendi de moruktur;yoksa
cesaret edemezdi" diyerek bir
hışımla bloğunuza koştum ama
bir kadınla karşılaşınca haliyle
yelkenleri suya indirdim.
E bu da şaka tabii..:))
...
Online People hakkında ben de
aynı fikirdeyim ancak bunu çok
da ciddiye almaya gerek yok.
Neticede eğlenip gidiyoruz işte.
Zaten ciddiye alınacak bir şey de
değil,çünkü kim gerçek kim değil
belirsiz.
20 yaşındayım diye yazmış ancak
fotoğraf ninesinin.Tabi bu biraz
gerzekçe ama onu da gördüm.
Tersi de var tabi.
Yaşına biraz bakım yapıp gençlik
resmini koyan da var..:))
Ayrıca kafa tamam da ya altı?
Ya altından çapanoğlu çıkarsa?

Gergin dedi ki...

Cüzzamlı Melek;
Valla bak egomu çok fena
şişiriyorsun.Fena halde havalara
girerim,söylemedi deme..
Zaten yere indiğim yok..:))

Bir de bi söz vardı;neydi bakiim
o..Hani içinde kel mel lafı
geçiyordu.Bir de merhem mi
ne vardı..Yok merhem başka laftaydı..
Amaan neyse ne..
Sen devam et;iyi iyi..
böyle gayet iyi..:))

Sevgi Gibi dedi ki...

Bakıyorum da sizin cazibe cins mins tanımıyor maşallah :))

Sevgigibi hamişi: İmrendirmiş gibi olmayayım ancak şu an göl öyle güzel görünüyor ki, ayın (yanlış hatırlamıyorsam) şavkı bir vurmuş ki sormayın gitsin - ayıptır tebliğ etmesi benim odam göl manzaralıdır da :))- üff ki ne üfff valla :))))

Gergin dedi ki...

Sevgi;
Allahıma binlerce şükür
nazar değmesin ama öyle..:))
Gerçi hemcinslerimizle cinslik
peşinde değiliz ama kör keseye
gitmemek için de dikkatli olmak lazım.

Şu göl lafını ettiğinden beri
kafam karışmıştı zaten bir de
şimdi yazdıkların..
Hakikaten de üfff..:)))

Nette aradım ama bahsettiğin manzaraya benziyenini bulamadım.
Sadece şu vardı.
Bunun gibi bir şey miydi?
Gerçi cevabını biliyorum:
"Bu ne ki.."
:))

Adsız dedi ki...

Bir dünya tanımadığım insan eklemeye kalkınca, o dalgametreyi yüklediğimin ertesi günü sildim :) ne diyelim "alem top olmuş" lafı doğru galiba :)

Koyu renk oje grubuna ben de üye oldum dün, bir baktım ki: grubu açan hatun dışındaki üyelerin hepsi erkek ve sen de varsın :))) kırmızı ojeli fotolarınızı bekliyoruz artıkın :pp

Ada

Sevgi Gibi dedi ki...

Ohhooo Gergin beycim bu ne ki...:))
Keremali dağı yok bunda :P

Ada dedi ki...

Oje grubuna girmişsin diye sana güldüm ya öğlenden önce..Az önce mail gelmiş, hiç tanımadığım biri beni "bedelli askerlik istiyorum" grubuna davet etmiş :))))

Gergin dedi ki...

Sevgi;
Bu fotoğraf oraya mı ait?
Eğer öyleyse evet filan deme,başına
iş alırsın.
Ben söylemesi..:))

Adsız dedi ki...

hahahahahhaahahahahhahaahhahha

hahahahahahahahhahaahhahaahhahah

atalet...
=)

Gergin dedi ki...

Ada;
Ben o guruba girdim ama
niye girdim bi sor.
Olaya başka açıdan baktım.
Hani erkekler de böyle işlere
burnunu sokar ya..
O olmamış bu daha iyi filan
gibilerden..
Ben de "kadının tırnağında
koyu renk oje görmeyi severim"
ayaklarına yatıp üye oldum.
Yani kendimi kurtaracak bi kulp
buldum.
Hem kızı kıracak değildim ya..
Da..
Senin durumun çok fena.
Bi dakka ama..
Bence aynı taktiği sen de
kullanabilirsin.
"Kırk sene askerden adam gelecek diye bekleyemem kardeşim;versin
parasını yumurtadan civciv
çıkacak sürede yapsın gelsin
askerliğini" deyip katılabilirsin
guruba..:))

Gergin dedi ki...

Atalet;
Sen ne zaman araya karışıp
da gülüp gittin..:))

Sevgi Gibi dedi ki...

Amanin yaklaşmışınız ya siz bana :))
Yalnız bu sülüklü göl, Bolu'da mıydı bilemedim şimdi, ayrıca da yeşil. Bizim Sapanca gölümüz mavi ki he haa haaa :)
Başıma iş almaya razıyım hem ben, ne demiş çokbilmiş atalarımız "halaya giren oynar", hiiiiç te korkutamazsınız vallahi beni :))

cüzzamlı melek dedi ki...

kelin merhemi olsa, kendi başına sürer,
olmasın abicim o :)))
yaşasın keller:)))

Gergin dedi ki...

Sevgi;
Ben de yorumuna bir
atasözüyle cevap vereyim:
"Kendi düşen ağlamaz."
:))

Gergin dedi ki...

Cüzzamlı melek;
Valla benim söylemeye dilim varmamıştı ama sen
affetmemişsin.:))

cüzzamlı melek dedi ki...

kel erkeklere derim ki, biz bitiyoruz size ya...

saç ektirmek de nesi???

pilogunu da pano gibi kullandım. özür dilerim...

Gergin dedi ki...

Cüzzamlı Melek;
İyi toparlamışssın meseleyi..:))