7 Eylül 2009 Pazartesi

"Bana yalan söylediler"

Jose Feliciano'yu çok severim.
Hele "rain" parçası bana göre çok fecidir.

J.Feliciano gibi gitar çalmayı çok isterdim.
İsterdim istemesine de,her zamanki kıllığım yüzünden onun gibi
çalamadığım/çalamayacağım yetmiyormuş gibi bir de gitarda Osman Aga'yı,
sazda da Love story'yi tercih ettim hep.
Farenin zaten geçemeyeceği delik için ilaveten kuyruğuna teneke bağlaması gibi..
Şimdi face'de bir arkadaş Feliciano'nun videosunu koyunca yine kafam nerelere gitti;
dağıldı duman oldu.

Böyle hoşuna giden,etkilendiğin şeyler olduğunda ne yaparsın?
Hadiii yapma bilirsin işte..
Ben de onu yaptım;paylaşiim dedim.
Bak baştan söylüyorum,beğenmeyene bozulurum.İnsanı paylaştığına pişman
etmeyin.

("The Gypsy" Issız Adam filmindeki yazının başlığıyla aynı adı taşıyan şarkının
orjinalidir.)







9 yorum:

Çağlar dedi ki...

valla ben beğenirim. rain'i özellikle. güzel şarkı. melodi işlemiş içimize, nasın oldu ise.

Gergin dedi ki...

Çağlar;
"Nasıl oldu ise"si hikaye
galiba..
Hatırası mı var yoksa?
(Cevaba gerek yok;soru lafın
gelişi)
:))

altın yumurtlayan tavuk dedi ki...

hımm ığğğğğ ımmmm ehhh fena değilmiş:)
bu arada merak ettiğim bir durum söz konusu adınız neden gergin??? burdan bakıldığında gerginden ziyade gayet uysal bir beyefendiye benzer haliniz var yorumlara verdiğiniz cevab-ı üslubunuzdan(tanrım çok osmanlıca oldu bu)neyse verdiğiniz cevaplar böyle bir izlenim verdi bana???

Sevgi Gibi dedi ki...

hiiiiç beğenmedim işte, ohhhhh :D

Gergin dedi ki...

Tek taş;
Söylediklerin kulağa pek
hoş geliyor.:)

Gergin adı,ilk bloğu açacağım
zaman,sitenin verdiğim her
nicke bir bahane bulup kabul etmemesinden kaynaklanan kanın
beynime sıçramasının ifadesiydi.
Tam kaydolmaktan vazgeçecekken
durumu anlamış olmalı ki Gergin'i
kabul etti;öylece de kaldı.:))

Gerçeği ise aynen o nick gibi
gergin.
Burada ise beni gerecek bir şey
olmadığından durum senin söylediğin gibi.
Durup dururken gerilip sağa sola
sataştığımız filan yok.O yüzden
tespitin doğru.
Zaten gerilmediğim tek yer de
burası.
Bilmem yeterince açıklayıcı
oldu mu..
...
Başta da söylediğim gibi
söylediklerin kulağıma melodi
gibi geldi.Keşke dediğin gibi
sinirleri alınmış gibi bir tip
olsam..O sayede civarımdaki
kıskanç bir kaç blogcuya inat
nerden baksan yüz elli sene daha
yaşardım..:)))

Gergin dedi ki...

Sevgi;
Kıskançlıktan yalan
söylediğin besbelli bi defa..:)
Bayılmadıysan da kesinlikle
beğendin;adım gibi eminim..:))

Sevgi Gibi dedi ki...

Elbette kıskanmadım, bilgisayarsal bir problemden dolayı dinleyemedim sadece :))
Fakat kabul edin, şarkıya b.k atma konusunda iyiydim :))

Gergin dedi ki...

Sevgi;
Kabul etmem gerek,
bu konuda bi hayli iyisin..:))

Zaten yorumun sonuna koyduğun
gülücükten belliydi niyetinin
ne olduğu.

Bu yazının başlığını tıklayıp
yazdığın yoruma bir de öyle
bak.
Da..
Nasıl bi şey koyduğunu gör..:))

Adsız dedi ki...

bn pacoyu yeğlerim gerçi ama jose de bir klasiktir..
klasikleri eleştirmemeye çalışırım..

atalet