11 Eylül 2009 Cuma

Pandiksel evrim teorisi



















Vatan Fotogaleri


Cuma sendromum var;yazıyla mazıyla uğraşamam.
Ancak benim gibi her halttan bir sendrom çıkaran sendromzedelere de bir
kıyak yapayım dedim.


EKLE BENİ KEKLE BENİ..















Yukarıdaki karikatürü tam yayınlamak üzereyken bir mail geldi.
Resimdeki hatun İmeem'de beni eklemiş.
Bir de not düşmüş;aynen şöyle:
"Sen, benimkini beğenirsin. Ben, senin, beni beğendiğine bahse girerim :)"
Ne yalan söyleyeyim kız müneccim gibi..
"Benimkini" kısmını henüz görmesem de görebildiğim kısmını hakikaten de
beğendim.


Anlaşılan kıza "malum" olmuş.

Böyle tiplere "müneccim aparatı " yemiş denir halk arasında..
Ha bir de "listemi yaptım,bizde müzik filan dinleriz.Hem arkadaşlarımla da
tanışırsın" diyor.
"Bak sonra birbirinizi kıskanırsınız" dediysem de dinletemedim;ille de gel
diyor.
Baktım arkadaşları da "müzik dinlemek" için tam ideal tipler..
Moda tabirle güzel bir dinleti olacağı kanaatindeyim.
Gerçi "dinleti" mi yoksa "inleti"mi orası biraz karışık ama..
...
Size hayırlı Cuma'lar derken,kendime de "hayırlı işler" derim..
Öpüyorum kendimi,"hadi yine iyisin" diyerekten..
...
Bilgilendirici not:
"Müneccim aparatı" yer yer "Müneccimin ara kablosu" şeklinde de
kullanılmaktadır,biline...

Bilgi noksanınız kalmasın da..

10 yorum:

Adsız dedi ki...

özetle ekleyen evrim geiriyor mu demek istedin =)
atalet

Gergin dedi ki...

Atalet;
Anlayışına hayranım..:))
Kültürlü kadının hâli başka
oluyor canım..:))

altın yumurtlayan tavuk dedi ki...

ahahahahahaha karikatüre bayıldım doğrusu bir evrim ancak böyle güzel ve manidar anlatılırdı:) tebrikler babalık(eklediğin için)
babalık kısmı (american vari bir eklentidir)alınma sakın dostum:)

efsa dedi ki...

Meğer bilmediğim ne şeyler varmış.
Sayenizde efenim sayenizde. :)

Gergin dedi ki...

Tek taş;
Adamın yüzündeki muzır
ifade gerçekten de çok
hoş değil mi ama..:))

Alınmam dostum,merak etme..:))
Amerikanvari üsluba alıştık
artık..

Gergin dedi ki...

Efsa;
Yorumun sayesinde kendimi
çok faydalı biri gibi
hisettim.

Hatta "Allah eksikliğini
göstermesin,yoksa nice olurdu
halimiz" şeklinde algıladım..:))

efsa dedi ki...

Yok yok bir sen değilmişsin. Dünde bana "kolpa" ile ilgili bir cümle kurdular. Ben de gayet doğal o ne demek dedim. kolpa benim bildiğim salsa da bir dans figürü, acaba senin ayak yapma gibi bişiy mi dedim. eh sayılır dedi.
Öyle yani en son cümlesi. ben sana tüm argoları öğreticem merak etme idi :)

gülsem mi ağlasam mı bilemedim.

işin özü öğrenecek çok şey var sonuçta.

Gergin dedi ki...

Efsa;
Demek yine işime geldiği
gibi algılamışım.

Ha şu yorumu yarın yazsaydın
da,birine faydalı olmanın
haklı gururunu o vakte kadar
yaşasaydım olmaz mıydı?
:))

(kolpa,dalavere anlamına
kullanılıyor yanlış bilmiyorsam
ama değilde de doğrusundan
haberimiz olsun derim)

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

bu ekleme işi bizim ismimizle tanımadığımız başka kişilerede otomatik gönderiliyor biliyorum.Hergün mail kutusunu açtığımda gelen bu tür maillere kızar oldum.Netlog,facebook ve türevleri sırf reklam uğruna bizleride kullanıyor...

Gergin dedi ki...

içimden geldiği gibi;
Dediğiniz gibi bu tür
işler insanın asabını bozuyor
ama bu en kötüsü.
Resmen erkeklerin zaafını
kullanıyor,üstü kapalı keriz
diyor...:))
(Gerçi değil miyiz,o da ayrı
konu..)
"Kekle beni" yazmamın nedeni
de o zaten.