13 Eylül 2009 Pazar

PazarLIK-Kadının özeti



 

 

Fazla lafa ne hacet.


(Radikal'den alıntı)

19 yorum:

Adsız dedi ki...

nasıl yani..
bir hayal bile kurdurtmaz..
bir eğlenmeye gör.. duman eder gibi mi??

ya tam tersi??
ya hiç eğlenemeyen ve her eğlendiğinde sonrasında bedel ödeyen..
yatağa girdiğinde bile yapılacak işler listesini gözden geçiren kadın..
=P

dağ başı.. kulübe.. kemirilip sapı fırlatılan yiyecek..
ağaç gövdesini müzik aleti olarak kullanmak..

taş devriiii....
diyeceğim..=P

dün oğlum dedi ki..
savaşlar kadınlar yüzünden başlamış...
ilk taş devri kadını.. daha büyük mağara istiyorum..
yan mağaradaki kadının benden fazla neyi var dediğinde..
adamı gidip yan mağaradaki adamın kafasına vurmuş odunu..
öyle başlamış..

ben de dedim ki..
ya o adamın mağaraya dönüp kadından abuk subuk şeyler istmesini.. ve kadının da madem öyle ben de seni huzursuz edeyim gör diye düşünüp daha büyük mağarayı o nedenle.. bedel olarak istediğini düşünmedin mi???

adam da mağara için arkadaşını vuracağına odunla.. aklını kullanıp bu sonuca varaydı..=P

*************
tecrübe.. yaşadıklarımızdır..
zavallı kadınlar eğer uyarmasalar çöpün kokacağını..
dansın da nerede biteceğini biliyorlar daha önce yaşadıklarından =D.....
ben olsam..sadece kötü tecrübeleri olduğu için acırdım kadın kısmına =P

atalet..

altın yumurtlayan tavuk dedi ki...

:):):)

cüzzamlı melek dedi ki...

ikinci karikatürdekiler
benim de hayalimdi çok uzun seneler...
şair oldum giderayak..

sayın gergin, sizi tanımanın verdiği memnuniyeti dile getirir, sağ şeritten giderim.

Eyvallah...

Çağlar dedi ki...

abaov ataletin yorum çemkirme günüymüş. yazık be sana da abi :D

Adsız dedi ki...

=9
gergine bişi olmaz.. =D çağlar..
hem atalet de çemkirmez..

ve günaydın.....

atalet..

Sevgi Gibi dedi ki...

bizleri değil ama kendinizi anladığınız gün uğraşacak kadın da kalmayacak. bakalım o zaman neye saracak siz erkek milleti meraklardayım doğrusu :))
Ayrıca, itiraz falan istemiyorum, peşinen söyleyim de :p

Sevgi Gibi dedi ki...

Gergin beyyy, ben de yeni şablon istiyorum. yardım edin noluur :))
(yeterince sevimli oldu mu acaba:P)

Gergin dedi ki...

Atalet;
"Zavallı kadınlar" filan
n'oluyoruz?
Ya o "ya o adamın mağaraya
dönüp kadından abuk subuk
şeyler istmesini.." cümlesiyle
başlayan paragraf?

Valla bügüne kadar yan
mağaraya bakıp da istekte
bulunan adam görmedim ben.
Erkek milletinin yan komşunda
komşunun kendisi hariç
ilgilendiği bir şey olmaz..:))

Kusura bakma ama bulmuşsun tecrübesiz çocuğu,sallamışsın.:))

Gergin dedi ki...

Tek taş;
Bu aralar pek güler
yüzlü ve de sevimli görüyorum
seni..:)))

Gergin dedi ki...

Cüzzamlı;
Bloğunda okuduklarımdan da
burada yazdığın "sağ şeritten"
gitme meselesinden de hiç
hoşlanmadım.
Hem de hiç!

Gergin dedi ki...

Çağlar;
Valla hakikaten de hep
destek lazım olduğunda
hemen yetişiyorsun.

Gerçi çemkirmediğini iddia
ediyor ama,ben pek inanmadım.:))

Gergin dedi ki...

Sevgi;
Valla benim kadınları
anlamak gibi bir derdim
yok.
Kendini anlatmaya hevesi
olmayana,belki de anlatacak
bir şeyi olmadığından kafa
karıştırmayı tercih eden kadın
kısmına benim lafım yok.

Benim felsefem belli.
"Kadın buldun sev,dayak buldun
kaç"
Ben bu kadarını bilirim.

Gördüğün gibi itiraz filan
etmedim..:))
...
Şablon için yukarıda link
vermiştim zaten.
"Bağlantılar/şablonla ilgili/
şablonlar" sekmesinden
ulaşabilirsin.
Binin üzerinde şablon var.
Birini seç.
Ne yapmak istediğine karar
ver.Ona göre yardım ederim.

Sevgi Gibi dedi ki...

Çok teşekkür ediyorum faideli bilginiz ve ayırdığınız vakit için :))
Tek kahramanım sizsiniz yehhooo:))

Adsız dedi ki...

zavallı mı..
kim..
ben mi diyeceğim..
hahahhaa
sadece herkes hakettiğini bulur demek istemişken üstelik..
=D..

ve.. atalet çemkirmez..
asabileşebilir..
ama çemkirmez..
tarzı değil.. bi kere..

atalet

altın yumurtlayan tavuk dedi ki...

ben her zaman güler yüzlü ve sevimliyim:))
huyum kurusun yani:)

cüzzamlı melek dedi ki...

sayın gergin,

abilerin en jimmy hendrix'i,

selamını almış ve duygulanmış bulunuyorum..

bu aralar sıkça "Turkish Old Authentic Sounds Turkish Music Collection: kanun taksimleri" cd'sini dinliyorum ve ne hikmetse "gergin abim olsaydı" diyorum..

takipteyim.

hürmetler..

Gergin dedi ki...

Tek taş;
"Önüme erkek camiasından
biri çıkmadığı sürece"
demek istiyorsun sanırım.:)))
(Abarttım mı?)

Gergin dedi ki...

Cüzzamlı melek;
Şükür kavuşturana..:))
..
Şimdi bu yorumla da sen
beni duygulandırdın.
Şu CD'yi merak ettim şimdi
ben..:))

Bu arada,bir yerlere
kaybolma sakın...:))

Sevgi Gibi dedi ki...

E ama bu Pazar-lık önümüzdeki pazara a da yetişecek bu gidişle, bloğunuzu 3 gün içerisinde güncellemezseniz tabi.
ekonomi mi yapıyorsunuz ne :))