6 Eylül 2009 Pazar

PazarLIK (Ramazan versiyonu)


11 yorum:

Adsız dedi ki...

hahaha bak ne kadar doğrucu..
ne kadar dürüst bi xy..
bi an .. hahahaha


atalet

Gergin dedi ki...

Atalet;
Dürüst olduğu salaklığından
belli zaten..:))

altın yumurtlayan tavuk dedi ki...

tavuk horoz muhabbetine bittim:))))

Sevgi Gibi dedi ki...

teşekkür ederim:)
hem siz de bilin sevildiğinizi, öyle olagelmiş şekilde fink fink değil ama, gayetle yürekten olan haliyle :))

Sevgi Gibi dedi ki...

özledim ayol, yalan değil ya:))
kaçan kovalanır misali, ne zormuş ayol :P

Gergin dedi ki...

Tek taş;
Gülme efekti bol yorum
geldiğine göre isim
konusunda anlaştık galiba..:))

Gergin dedi ki...

Sevgi;
Kovalayanı bilmem de..
Kaçan yok..
Kovalasın diye kaçan hiç yok.
Buradan hareketle ruh haline
gelirsek,ilaçların etkisindendir
derim..
Bir kaç güne kalmaz geçer.
Yine kaldığımız yere,en başa
döneriz..:))

altın yumurtlayan tavuk dedi ki...

tek taş:)))hımmm buda güzelmiş ehe ehe ehe:))
isim konusunda anlaştık dostum:)

Sevgi Gibi dedi ki...

O halde geçmiş olsun gergin beycim.
Hı hı tamam, gene en başa döneriz, her zaman yaptığımız gibi :)) bunun ileriye gidenini hiç görmedi ki zaten bu talihsiz kul :p

Gergin dedi ki...

Sevgi;
İyi de suç benim mi?
Yarın iyileşince başa dönecek
olan yine sensin.
Yine bana Küçük Emrah gibi
kaşlarımı alnıma doğru sündürmek
kalacak..:))
Yalan mı?

Gergin dedi ki...

Tek taş;
Beğendiğine sevindim...)))