24 Eylül 2009 Perşembe

Teessüf ederim!


















Her yıl verdiği bayram harçlığını az bulduğumu üstü kapalı belirtip,"hayat
pahalı,biraz zam yapsaydık" imalarıma aldırış etmediği yetmiyormuş gibi
hazır verdiğini de kırpıp kuşa çeviren,dolayısıyla daha birinci günden moralimin
bozulmasına neden olan sevgili enişteme teessüf ederim.
Halbuki ben o parayı teminat gösterip bayram öncesi harcamıştım bile..
(Gördüm mü şimdi ebemin bir takım organlarını..Dimyat'a pirince giderken
evdeki bulgurdan da olduk..)
...
Şehrin göbeğinde mis gibi evi dururken gıcıklığına yayla diye dağ başına çıkan,
sonra da "el öpmeye hevesli olan buraya gelsin" diyerek bizi İsviçre Alpleri
kıvamındaki yerlere çıkmaya zorlayan,dönüş yolunda sel felaketiyle burun
buruna gelmemizi sağlayan sevgili valideme teessüf ederim.
O selde ölüp gitseydim,"daha ellisini de yeni geçtiydi,gepegençti yiğidim aslanım
" diye ağlamasını bilirdi ama..
Allah'tan "yiğidim aslanım" iki seksen yere uzanmaktan son anda yırttı da..
Ayrıca harçlık vermemek için icadettiği bahanelerin de farkındayım;yazdım bi
kenara bunları.
Hem yaptığı irmik helvasını da hiç beğenmedim.
Şerbetini koyarken pintilik yapmış...
(Şeytan,"çek şu tatlının fotosunu yayınla internette" dedi ya,neyse..)
...
Nerde uydur kaydır gavur hatunu varsa turist diye getirip,iki günümü bu defolu
hatunlarla geçirmemi sağlayan,"bakardın bakmazdın" diye beni badem gözlerimle
münakaşa ettirip aramı bozan seyahat acentalarına da teessüf ederim.
Sayelerinde "gavur eziyeti"nin ne demek olduğunu öğrenmiş olduk.
Yahu kardeşim çok aradınız mı bunları?
...
Bayramla direkt alakası yok ama,madem konu denizden, turizmden açıldı,son
bir "teessüf " daha...
İster yerli olsun ister yabancı,bir yandan denize çişini yaparken bir yandan da
mavi bayraklı plaj arayanlara da teessüf ederim.

Aslında bir teessüf de kendime edecektim ama,baktım zaten yeterince canım
sıkılmış,bir de ben vurmayayım dedim.
...
Fotoğrafa gelince...
Yemeye meraklı omadığım halde dağ başında gözleme gördüm mü dayanamam.
Hem yerim hem de fotoğraflarım.
Bu arada bilmeyen varsa öğrensin;şu epey abartılmış long play iriliğindeki
yufka ekmeğini kenarından başlayıp tavşan gibi tırtıklaması güzel olur.


Bilmemek ayıp değil,öğrenelim:
Long Play:Yirmi CD gücünde plak.

20 yorum:

Sevgi Gibi dedi ki...

Ay Gergin beyyyy, elli küsür yaşınıza geldiğiniz yetmedi bir de milletten harçlık mı istiyorsunuz hala :))

Şarküteri dedi ki...

Bayram bereketli olmasa da hareketli geçmişe benziyor. Eh bayram bahşişleri de krizden nasibini aldı demek. Kurbanı bekleyelim, hiç olmazsa kavurma olarak, protein olarak bir dönüş olabilir... Geçmiş bayramınız kutlu olsun Gergin Hocam.

bitti dedi ki...

=))))))))))
tıpkı ben
bayram harçlığı isteme konusundaki yüzsüzlüğünüz yani=))))

çok şeker bu yazı...o yufkaları tırtıklamaya da ayrıca bayılırım biline=))))

bayram köy yerinde daha bi tatlı ya
heleki şirin bi sahil kasabasında tadından yenmez oluo=)))

Gergin dedi ki...

Sevgi;
İstemek ne kelime..
Taciz ederim taciz..
Vaktiyle alıştırmasalarmış.

Gerekirse "verin kardeşim
benim paramı"ya götürürüm işi..:)))

Gergin dedi ki...

Y.E.C;
Aynı şeyleri düşünmüşüz.
Bayram harçlığında iyileştirilmeye
gidilmeyeceği meydana çıkınca
"elin dardaysa kendini sıkma,
üstünü et olarak da alabilirm"
diyerek şimdiden yolunu yaptım.
Lakin kendileri biraz pişkincedir.
Yine duymamış gibi yapabilir...:))
(Şaka şaka..İyi adamdır,severim)

Kutlama için teşekkür ederim.
Ben de senin geçmiş bayramını kutlarım.
Gerçi bayram nedeniyle
facebook'da "mendil arası ellik"
uygulaması yapmıştım ama senin
haberin olmadı galiba..:))

Gergin dedi ki...

Bitti;
Valla bu konuda epey
pişkinimdir.
Unutulur munutulur diye
bayram gelmeden taciz etmeye
başlarım ben.:))
E bu duruma göre iki yüzsüz
bir bayrama yakışır desek..:))

İstersen önümüzdeki bayram için
dibi sağlam büyücek bir poşet
ayarla da..
Tecrübelerimizi birleştirip
dünyalığımızı yapalım..:))

Bir de şu yufkayı tırtıklama
meselesi..
Bilmem hiç yaptın mı..Bir
kenarından başlarsın kemirmeye..
Hiç kırmadan ortasına doğru
ilerlersin.(Kafa elverdiğince
tabii..) Sonra kenarlara doğru
kayarsın,çıt çıt çıtlatarak
şekil yaparsın yani..
Çok eğlenceli olur..:)))

Son paragrafa gelince..
Şüphelenmiştim zaten desem..:))

Sevgi Gibi dedi ki...

yav bu kadar koyvermeyin kendinizi gergin beycim. henüz gençsiniz, o parayı kendiniz de kazanabilirsiniz :)
Bırakın gamı, elemi bir kenara da iki kelime çiziktiriverin şuraya.

Gergin dedi ki...

Sevgi;
Terasta göl manzarasına
karşı kalamar yeme imkanı
var mıydı?

Sevgi Gibi dedi ki...

olma mı Gergin beycim, siz yeter ki isteyin. Ben size değil ikram etmek gidip bizzat kendim tutarım o kalamarı :))

Sevgi Gibi dedi ki...

Yarın pazar :P

Gergin dedi ki...

Sevgi;
Ya ya..
Evet,Pazar.
Günler ne çabuk geçiyor,
öyle değil mi?
:)))

Sevgi Gibi dedi ki...

Peki, Gergin beycim :P

cüzzamlı melek dedi ki...

derin özlemlerimle selam edeyim, dedim.
gittim.

Gergin dedi ki...

Cüzzamlı melek;
Özlem bizde de derin de..
Ne çare..:))

altın yumurtlayan tavuk dedi ki...

ekmekler çok lezzetli görünüyor lavaş ekmeğimi o???
canım çekti beee:)
ekmek sacın üzerinde pişerken annem tereyağını gezdirip birde lor dökerdi sonra dürüm yap ye habide yanında yat o kadar lezzetli :):)

Tiltombak dedi ki...

Hükümetin bayram harçlığı konusunda bir açılım yapması şart oldu.
Yapmazlarsa dağa çıkalım diyeceğim ama siz çıkmışsınız bile dağa ve pek memnun kalmamışsınız anlaşılan.

Gergin dedi ki...

Tektaş;
Lavaş değil yufka..
Tavşan gibi kırt kırt yiyorsun.
Ya da önce sulayıp yumuşatıyorsun,
sonra da yorumun son paragrafında tarif ettiğin gibi içini doldurup
yiyorsun.
Nasıl işine gelirse..
Anlaşılan bu meseleye pek uzak değilsin.
:))

Gergin dedi ki...

Tiltombak;
Hükümete gerek yok.
Enişte beyin elini vicdanına
koyması yeterli.:))

Dağa çıkma konusunda senin kendi
başına bir şey yapacağın yok.
O belli oldu.
O yüzden işi benim üstlenmemin
zamanı geldi..:))

altın yumurtlayan tavuk dedi ki...

ben bu meselenin içinde doğdum dersem bana güler misin:):)
(Anlaşılan bu meseleye pek uzak değilsin)yorumuna istinaden...

Gergin dedi ki...

Tektaş;
Hayır,gülmem.
Sadece şanslıymışsın derim..:))